asashy

Probleme volvo s80

31 posts in this topic

Buna seara! Am cautat si am gasit intr-adevar la modelele noi cum se poate debloca schimbatorul...nimic insa la modelul meu!

Ma poate ajuta cineva cu un sfat macar...chiar daca nu stiti exact? Trebuie sa mut neaparat masina din locul unde este parcata acum..si nu pot!:(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Trebue desfacut ornamentul din jurul schimbatorului si langa tija metalica de la maner se afla un solenoid (valva electrica) care blocheaza in P.

Solenoidul se activeaza daca contactul este pe pozitia II si pedala de frana apasata, (asta presupune o baterie functionala)

Daca nu functioneaza atunci se poate desface ornamentul din jurul manetei si solenoidul se apasa manual inrucat sa se poate schimba pozitia manetei pe N, cheia nu se poate scoate din contact dar pe pozitia de P a manetei de la schimbatorul de viteza.

Sper sa reusesti, eu personal nu am facut procedura asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am făcut ceva...nu știu..am demontat ornamentul din jurul schimbătorului și m-am jucat pe acolo...și merge! Am reușit să decuplez schimbătorul(+o baterie de 80 Ah).Am pus în rezervor 5 l benzină și dat la cheie...nimic...După ceva timp observ sub mașină, dreapta spate(volanul pe partea dreaptă), o baltă de benzină! Un ajutor mi-a spus că atunci când pun contactul în poziția II, țâșnește benzină! Vă atașez pozele făcute..la sfârșit poze cu furtunul rupt de care v-am spus! Nu am aflat de la ce este..Dacă mă puteți ajuta cu ceva sfaturi, v-aș fi recunoscător!

Fotografie0891.jpg

Fotografie0892.jpg

Fotografie0893.jpg

Fotografie0894.jpg

Fotografie0895.jpg

Fotografie0897.jpg

Fotografie0898.jpg

Fotografie0899.jpg

Fotografie0900.jpg

Fotografie0901.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca ai o conducta sparta, sa pe la filtrul de benzina. Trebuie demontat si vazut ce este acolo. Furtunul din poza cred ca este camasa de la unul din cablurile franei de mana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bănuiesc că ambele trebuiesc înlocuite! Conducta și furtunul pot să fie și second sau trebuie noi? Pot să încerc să le schimb și eu sau trebuie un mecanic priceput?

 

Edited by asashy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conducta nu stiu cum se schimba, ca nu am avut curiozitatea pana acum. Cablul il poti schimba singur, ca nu este mare inginerie. Nu stiu sigur cum este la S80, daca trebuie demontata cotiera de tot, sau merge si fara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now