Sly

Martor aprins in bord

8 posts in this topic

Buna ziua.

Detin un Volvo V40 1.8 benzina din 2001.

Acum 2 zile mi s-a aprins un martor din bord in timp ce mergeam cu masina .

Atasat aveti poza .

As dori sa stiu cat de grav este si daca pot sa mai merg cu masina .

Din cate am rasfoit pe net inseamna emissions control lamp.

Dupa engleza mea de balta se traduce prin o problema legata de evacuare .

Multumesc anticipat pentru ajutor.

post-118-0-46066300-1437578002_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,nu stiu daca are legatura cu problema mea (opel vectra 1.8 benzina din '92)mi s-a aprins martorul si consuma dublu,cauza era sonda lambda,la tine ar fi indicat sa pui Vida-Dice sa verifici problema,numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la ce are motorul ca am impresia ca e de la catalizator sau mare probabilitate cum zice si Ionut, sa fie de la sondă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta se rezolva repede la testat intrrucit nu o iei pe ghici..exclus catalizator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acela este "martorul motor" si orice problema ai la motor, se aprinde: distributie sarita de la punct, fire intrerupte, injectoare, pompa de benzina, bobine, bujii, debitmetru, senzori, mufe, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cate ori am vazut martorul asta aprins, respectivii aveau probleme cu gazele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba asta cu "sonda lambda" s-a incetatenit de la primele masini pe injenctie (de fapt erau carburatoare asistate electronic, de un ECU), la care sonda lambda era cam singurul senzor al masinii. Intradevar sonda lambda, citeste noxele, insa noxele acelea (care nu sunt in parametrii) sunt date de un motor cu defectiuni (minore sau majore), de la o bujie care nu lucreaza cum trebuie, pana la motor cu internele uzate peste masura

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Din experienta cu al meu Volvo, eroarea poate sa semnifice:1. probleme cu noxele/sonda, care la o citire pe tester si resetare ar trebui sa nu mai apara,cel putin asa a fost in cazul meu..2. o bobina crapata/defecta. Apropo, masinuta se comporta altfel,ceva simptome? Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now