Cristi Muresan

Resetare modul portiera

16 posts in this topic

In cazul in care functia auto up/down a geamului nu merge bine , din diverse motive .

1. Scoti capacul de la sigurante din bord (partea soferului) pt stg e siguranta 35 .

2. Pui contactul 1 sau 2

3.cu clestele pregatit pe siguranta apesi auto down dupa ce a ajuns jos , auto up iar in tip ce urca scoti siguranta .

4.opresti contactul

5. Poi din nou contactul si urci geamul prin functia manual , dupa ce a ajuns tii butonul tras 8 sec , apoi lasi geamul jos din nou astepti cu butonul apasat 8 sec .

Si functia auto ar trebui sa mearga . Spor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si fara sa scoti siguranta

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tata cand apasa auto up,dupa ce ajungea sus cobora singur un sfert din tura,noi l-am rezolvat asa: in timp ce cobora auto am scos siguranta,am luat contactul,am pus siguranta,am pus contactul am tinut apasat auto jos/sus si a mers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara sa scot ziguranta nu am reusit nicicum

Probabil depinde de eroarea stocata

Si la v50 a mers fara sa scot siguranta

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Inchideti toate usile si turela

2.Puneti contactul pe pozitia II, fara a porni motorul

3.Tineti apasate butoanele de inchidere a geamurilor pentru sofer si pasager (in acelasi timp). Dupa ce se inchid continuati sa tineti butoanele apasate inca 5-8 secunde

4. Eliberati butoanele

5. Scoateti cheia din contact

6. Din telecomanda inchideti si deschideti de 2 ori. (Lock/Unlock, Lock/Unlock)

Astfel resetati UEM si corectati eroarea de inchidere a geamurilor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroaim sa zic si de metoda asta dar n-am mai gasit-o . Multam Ionut !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionica, no offence da' ce treaba are UEM-ul cu DDM-ul si PDM-ul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Inchideti toate usile si turela

2.Puneti contactul pe pozitia II, fara a porni motorul

3.Tineti apasate butoanele de inchidere a geamurilor pentru sofer si pasager (in acelasi timp). Dupa ce se inchid continuati sa tineti butoanele apasate inca 5-8 secunde

4. Eliberati butoanele

5. Scoateti cheia din contact

6. Din telecomanda inchideti si deschideti de 2 ori. (Lock/Unlock, Lock/Unlock)

Astfel resetati UEM si corectati eroarea de inchidere a geamurilor

Am folosit si eu si functioneaza. Cand am luat masina nu mergea auto-sus/jos la geamul pasagerului (deloc) si asa l-am reparat; insa la mine nu mergea telecomanda si am coborat din masina si am incuiat-descuiat masina cu cheia. La sfarsit s-a auzit un sunet de releu si gata! Nu am mai avut probleme de atunci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionica, no offence da' ce treaba are UEM-ul cu DDM-ul si PDM-ul ?

Nu stiu bre', am luat si eu copy-paste de pe forum si nu am mai citit, insa mai de mult am testat si functioneaza! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat si eu metoda ta Ionut , si a mers doar ca n-am mai gasit-o, si am folosit-o pe asta cu siguranta , care merge ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele astea geamurile mele au luat-o razna din nou. La auto sus nu vor sa ramana inchise. Problema adevarata (in cazul meu) nu este de la modul ci de la clipsurile de plastic care nu mai aluneca pe sine si scartaie. Motorasul geamului munceste mai mult ca sa invinga fortele de frecare si are nevoie de mai multi Amperi ca sa inchida geamul. Cand motorasul cere mai multi Amperi decat limita prestabilita de modul (DDM sau PDM), acesta din urma taie curentul si da comanda de coborare. DECI: Degeaba resetez modulele ca problema nu este rezolvata si va reveni. Trebuie umblat la clipsurile care tin geamul pe sine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai... jos textila si da-i cu vaselina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De multe ori vaselina nu reprezinta rezolvarea, ci inlocuirea clemelor, care se uzeaza (putin vizual, dar suficient cat sa faca probleme)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar,treaba cu vaselina nu tine,sincer nu se merita.Nu sunt o avere acele cleme si merita schimbate.Scapi si de scartaieli si alte sunete atunci cand urca/coboara geamurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat geamul pasagerului. Sina din aluminiu pe care se plimba clipsurile era plina cu praf amestecat cu vaselina intarita. Am spalat sina si clema, am pus vaselina si geamul si-a revenit fara sa restez modulele. 

Intradevar,treaba cu vaselina nu tine,sincer nu se merita.Nu sunt o avere acele cleme si merita schimbate.Scapi si de scartaieli si alte sunete atunci cand urca/coboara geamurile.

Degeaba se pun cleme noi daca nu se scoate mizeria din sine. Practic problema este vaselina intarita amestecata cu praf din sine nimic altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect! Am crezut ca vine de la sine,din moment ce umbli pe acolo faci si curatenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now