Andu Marian

S60 D5 185 nu sta la relanti

18 posts in this topic

Salut colegii.

Am Deschis un topic deoarece in topicul precedent am trecuta de la o problema la Alta si probabil v am ametit.

Problema este: Dupa segmentare, porneste greu,scoate fum alb si nu sta la relanti.

Cod eroare : CEM-2520 ,ECM-2530 ,ECM-2590,ECM-25A0 toate fiind : fuel system -pressure to low.

Ce pot face

Multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Impreuna cu Andu Marian am incercat sa pornim masina.

Masina da semne ca vrea sa porneasca dar imediat se si opreste,

Cu o singura ocazie am reusit sa-l pornim si sa tinem turatia peste 1000 rpm nu se oprea si scotea fum alb. La ocazia respectiva a facut un misfire in timp ce invartea electromotorul dupa care a pornit.

Din VIDA dadea erorile descrise mai sus,

CEM-2520 (legat de far)

ECM-2530 ,ECM-2590,ECM-25A0

La testarea injectoarelor adaptarea era foarte minora + - 10,

Viteza cilindrilirol era urmatorul:

Cilindrul 1: 895 RPM

Cilindrul 2: 895 RPM

Cilindrul 3: 900 RPM

Cilindrul 4: 884 RPM

Cilindrul 5: 892 RPM

Am incercat sa recalibrez EGR-ul si senzorul de presiune de pe rampa dar tot la fel se comporta.

Cu motorul rece VIDA citea temperatura motorului ca si 28 grade, afara erau 16 grade (am incercat sa scot mufa de pe senzorul de temperatura de la pompa de apa dar tot nu pornea)

Din pacate nu mai tin minte presiunea citita din rampa dar Andu Marian poate sa ne ajute cu informatia asta.

Prerea mea este ca injectoarele fac de capul lor, ma gandeam la un compression test sa vada daca ii face compresie motorul dupa care incercat un set bun de injectoare.

Voi ce parere aveti, ce sugerati.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De asta tot zic eu, ca "ce ma depaseste, din punct de vedere al cunostintelor, merg la service". Segmentarea, distributia si electronica la VOLVO, nu se face in fata blocului, ca nu este Dacia 1300 si nu seamana de loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea in rampa trebuie sa sara de 400bari, altfel nu se porneste injectia

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc GFieraru .

Presiunea din rampa sarea de 400 bari garantat. Mi se pare ca am facut si o poza. O sa o caut daca e de folos, insa sunt sigur ca a trecut de 400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e ca pun contactul,pompa din rezervor se aude cum baga motorina,apoi se opreste cum e normal,motorul da sa porneasca,consuma motorina ce a bagat o pompa ,se ridica turometrul la 1000-1300 dar motorul nu porneste. Doar consuma motorina initiala. Cand da sa porneasca presiunea din rampa este de 430 bari

Share this post


Link to post
Share on other sites

e nou. L am schimbat dupa segmentare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica foarte bine mufele si senzorii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce mi a spus Bogdan G de regulatorul de presiune de pe rampa ca sunt topite firele, am luat fiecare senzor si mufa in parte si le am verificat. Toate sunt okay si la locul lor fara scurt. Multumesc oricum de ideea

Daca reusesc sa o fac, cand vin in tara, va caut pe fiecare in parte sa bem o bere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciao. Si eu sunt in Uk. Sper sa o faci. Si eu am probleme cu Volvoul meu

Edited by AlinaLondra30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin cu noi detalii : i am scos senzorul de aer si porneste mai repede - a 4 a a 5 a cheie. Cand porneste tot nu sta la relanti, si scoate fum de motorina. Sa fie de la termostatul de apa ca vede apa mai calda decat este ? daca termostatul de temperatura e defect, influenteaza injectia sau alimentarea?

Bai colegilor, cred ca v-am stresat cu masina minune...

Daca chiar v am ,,creierit,, sa mi spuneti :D

Multam anticipat

Buna Alina. Esti la ceva distanta de mine, dar daca te pot ajuta cu orice, te rog sa nu eziti sa mi spui.

Ai nr la profil.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi si tu cate grade indica, daca ai aproximativ temperatura de afara, senzorul este bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Cand ne-am uitat la masina lui Andu Marian, afara erau 16 grade, si senzorul de temperatura de la lichidul de racire citea 28 de grade in VIDA.

Eu personal nu cred ca problema vine de la senzorul respectiv fiindca si dupa ce motorul a stat pornit o vreme (incalzit cat de cat) la fel se comporta.

Erorile din VIDA se refereau la presiune mica pe linia de combustibil.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
:director: sa l ajute cineva ... de asta suntem pe forum nu? Edited by AlinaLondra30

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Andu Marian

Ai reusit sa repari motorul? ai gasit problema?

Daca se rezolva problema te rog sa ne zici si noua ca care a fost solutia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gfieraru , nu am rezolvat nimic. Am fost in vacanta si azi am intrat sa vad daca am mai primit ceva sfaturi insa...

Inca citesc si caut rezolvari si solutii

Multumesc Gfieraru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din respect fata de voi pentru ajutorul oferit mie si colegilor revin cu un update la problema si topicul ,,Volvo s60 D5 2006 185 cai - nu sta la relanti,,

Problema a fost regulatorul de presiune care nu era mort in schimb avea un comportament ciudat. Mergea ok, apoi intrerupea brusc si nu tinea relantiul

L am schimbat si totul este bine din punct de vedere al relantiului.

Totodata imi cer scuze pentru raspunsul intarziat .

Vreau sa va multumesc tuturor pentru ajutor .

Un weekend placut sa aveti

 

Edited by Andu Marian
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now