dragosxc90

becuri bord / computer bord / antigel

6 posts in this topic

Salutare tuturor!

Am 3 probleme mari de foarte mult timp si nici pana astazi nu am reusit sa le rezolv si am nevoie de ajutorul vostru.

1. o buna parte din becurile consolei centrale nu mai functioneaza ... si am desfacut toata consola, am identificat care becrui nu merg, ce marimi si format de becuri sunt , am pus leduri in locul celor arse ... dar ... nu imi place ... vreau becurile sa fie ca atunci cand nu erau arse, plus ca ele au si niste prezervative albastre peste sticla becului cu filament. Ce pot face si de unde le pot achizitiona acele becuri cu filamewnt care sunt in 3 marimi si totodata si prezervativele albastre ale lor.

2.computerul de bord nu mai afiseaza ... am lumina in computer(dislpay) dar nu am si scris. am desfacut in totalitate ceasurile de bord, am curatat cu alcool tehnic acele contacte ... dar nimic ... uneori iarna trecuta mai functiona cand avea chef ... probabil in functie de frig sau cald, nu stiu exact ... cert e ca nu mai vrea sa functioneze computerul de bord. Ce variante reale sunt ca el sa imi afiseze informatiile masinii?

3.ANTIGEL FARA NUMAARRRR.

Adica am schimbat asa: garnitura chiuloasa, pompa apa, termostat, curatat radiatoare (demontate de pe masina si spalate cu jet la interior si la exterior) ... si problema completarii cu antigel persista ... adica ce se intampla mai exact ... cand merg accelerat cu masina peste 2500 de ture , nu imi apare acel triunghi rosu cu "Cooland Low, Stop Safely - sau - Coolant Low Stop Engine" - adica nivelu de antigel e potrivit nonafisarii mesajului ... dar cand iau piciorul de pe acceleratie si merg mosnegeste cu ea, putin subturata si constant ... imi apare insuportabilul mesaj cu acel triunghi rosu cu "Coolant Low, Stop Safely - sau - Coolant Low Stop Engine" ... si am deschis capota , am pus mana pe furtunul care iese din termostat si intra in radiator si are presiune foarte mare in instalatie cu siguranta peste 2.5 bari la putinele mele cunostinte ... si se depresurizeaza si se reface nievlul de atigel din borcan doar daca desfac capacul de la borcanul cu antigel incet ... si uite asa fac de peste 2 ani de zile ... ma dispera si butoiul cu antigel pe care l-am completat de-a lungul timpului si banii pe schimbatul pieselor enumerate mai sus ... ce mai pot face? Sau mai pot face ceva? Sau tre' sa-mi vand masina ca si asa are 12 ani si 323.000 km si e suficient ... imi da semnale si cutia de viteze etc .

Am nevoie de voi sa ma ajutati. Va multumesc anticipat!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 bari trebuie sa ai maxim in instalatia de racire. Peste iti da afara pe la busonul vasului.

Cu becurile te pot ajuta eu.

Bordul e pe crapate, trebuie relipit procesorul pe placa (lead free soldering poo-poo -> lipituri instabile)

Ai planat chiulasa ? Ai verificat-o sa nu fie fisurata ? Ai luat garnitura de chiulasa la cota noua de reparatie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rectificat chiuloasa, am pus garnitura cea mai groasa de pe piata de la victor reinz (numarul 5) , pentru ca mi-a luat din chiuloasa o zecime jumatate si asa mi-a recomandat mecanicul sa pun .

Nu am verificat chiuloasa sa nu fie fisurata, nu mi-a spus nimeni sa fac asta, eu nu ma pricep si nici nu stiu unde s-ar fi putut verifica/testa in bacau.

Am mai completat cu 1 litru de antigel, de 2 saptamani de cand am fost cu ea in servis. Dar repet ... imi arata nivel scazut doar cand merg linistit cu ea.

Sau altfel spus:

1. daca eu pornesc acum masnina si merg pana la bucuresti fara sa ating 2500 de turatii in tot drumul meu ... nu imi apare nimic la bord ...

2. daca eu pornesc acum masnina si merg pana la bucuresti, la modul sportiv, numai depasiri si turatii mari la fel ... nu imi apare nimic la bord ...

3. daca merg si cu depasiri si linistit atunci cand merg linistit imi apare dragutul triunghi rosu la bord ...

asa arata situatia mea.

de unde gasesc becuri? ca ai spus ca ma poti ajuta cu becurile.

daca iau placa aia verde cu circuite pe ea, de la ceasurile de la bord si ii dau jos toate circuitele si le relipesc ... rezolv ceva? ca am pe cineva care e CTC-ist la o astfel de societate care face placi pt diverse echipamente ... avioane, bombe, armament si nu mai stiu eu ... pentru israel ... sau cel putin asa mi-a spus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.15 este fabulos de mult.

Ce s a intamplat cu motorul inainte de s-a ajuns aici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

....la sectia de BOMBE pentru Israel ? ALOOOO !!! SRI-ule , tu auzi ce se vb aici ? Ca ...de vazut nu prea vezi la timp !!! Dar...MOSAD-ul ?!!!

Aham !

SRI-ul e ocupat cu FaceBook-ul !

Edited by alinbuga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now