Sign in to follow this  
Followers 0
McCIUKEN

Inselaciune magazin piese

26 posts in this topic

Dragi colegi, am comandat un set de 6 simeringuri AJUSA de la magazinul online AUTOPAC si am constatat dezamagit ca in pungutele etichetate frumos si cu cod AJUSA se afla simeringuri inscriptionate din matrita CORTECO, iar la unul dintre repere 15054200 aveam inauntru 27 x 42 x 8 in loc de 34 x 47 x 5.5. Restul nici nu le mai verific le trimit inapoi.

Vanzatorul mi-a spus ca daca nu-mi convine ca sunt CORTECO e fix problema mea, si ca el mi-a trimis codurile pe care i le-am cerut iar cel pe care scria clar CORTECO 24 42 8 in punguta pe care scria citet AJUSA 34 x 47 x 5.5 m-a pus sa-l masor! I-am spus de vreo 3 ori ca am comandat AJUSA si AJUSA vreau sa fie in ambalajul ala (LOGIC nu? ca daca vroiam CORTECO le luam la pret de CORTECO nu de AJUSA)... Tocmai l-am masurat si are asa cum era de asteptat 27 x 42 x 8. 

Va rog frumos sa imi spuneti si mie daca intr-adevar in ambalajul de AJUSA se impacheteaza (in Spania la fabrica AJUSA) simeringuri produse de CORTECO.

Primul gand a fost ca si-a batut joc de mine si mi-a pus CORTECO in ambalaj de AJUSA. Asa ca am sunat la depozitul de unde le-a luat, adica la Bardi Auto, ca sa intreb daca asa pleaca de acolo. Raspunsul a fost ca daca vroia sa ma pacaleasca imi punea AJUSA in ambalaj de CORTECO... CORTECO fiind cele mai bune iar AJUSA niste ciurucuri spaniole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa stii ca cei de la Bardi cam au dreptate :) Si nu trebuie sa te iei neaparat dupa ambalaj, sunt multi fabricanti ca nu au in portofoliu piese (cum este FEBI, Ruville, ERA, etc) si reimpacheteaza piesele altor furnizori ca sa nu zica ca nu au piese. Norocul face ca uneori gasesti intr-un pachet de RUVILLE ieftin, o rola FAG sau SKF care ar fi mai scumpa daca ai lua-o pe cod de SKF. Deci in afara de comportamentul nefiresc al vanzatorului, daca omul le accepta inapoi, nu ai ce inselaciune sa reclami, mai ales la 3 lei bucata sau cat au fost simeringurile alea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat ambreiaj luk si era sachs inauntru....care ce crezi? Costa fix dublu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci daca comand un Volvo si imi vine un Logan la pret de Volvo n-are nimic... Sunt blocat! Am comandat AJUSA pentru ca tu Alex ai spus ca e ce cel mai bun simering...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumperi role Oem Volvo si in cutie sunt ina. 

Sau rulmenti fata oem pentru XC60 si in cutie sunt Fag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pe piesele OE nu scrie VOLVO inseamna ca nu sunt. Daca unii sunt fericiti ca au fost inselati, asta e alta poveste dar tot inselaciune se cheama. Am comandat AJUSA si am primit un CORTECO care nici macar nu e dimensiunea care trebuie (pe ambalaj sunt codul si dimensiunea corecta), doua JAGO si trei CHO SEALING. Pai daca vroiam din astea le luam eu direct la un leu nu la 3 lei cum zice Alex; dar am dat 232 de lei pentru 6 SIMERINGURI care ar trebui sa coste 3 lei bucata cum zice Alex. Am fost de acord sa platesc suma asta de 10 ori mai mare cu gandul ca iau ceva DE CALITATE care are feedback pozitiv din partea utilizatorilor.  Am dat banii astia ca sa iau SIMERINGURI AJUSA nu ambalaj AJUSA cu te miri ce inauntru. Ca ambalajul oricum il arunc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai n-au cum sa fie Volvo, pentru ca Volvo nu fabrica piese, ci ei proiecteaza si asambleaza piese produse dupa specificatiile lor

Share this post


Link to post
Share on other sites

McCiuken de ce simeringuri ai nevoie ? acum cativa ani am comandat eu niste simeringuri pt cutia de viteze si mi-au trimis ceva pt diferentialul de xc70 (cred) sunt volvo oem si nu le-am putut returna (au fost si vreo 400 lei ...), daca vrei le pozez , si ne intelegem la un pret modic , daca te ajuta cu ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa vezi piese a/m care sunt de origine iar unde scria Volvo este polizat.

Dar cum ramane cu piesele Volvo pe care scrie Ford? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze

20150907_201638.jpg

20150907_201545.jpg

20150907_201536.jpg

20150907_201503.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa vezi piese a/m care sunt de origine iar unde scria Volvo este polizat.

Dar cum ramane cu piesele Volvo pe care scrie Ford? 

 

Offtopic

Daca ai gasit asa ceva ,inseamna ca s-a vindut matrita de la un fabricant agreat VOLVO catre AM si cel ce face piese este fabricantul X,de ex..Nu se investesc bani in matrite proprii de orice piesa de catre AM-isti.

Daca Ford a inglobat in parohia sa si pe Volvo timp de vreo 9-10ani Ford prin divizia sa de piese FoMoCo  a produs pt gama de masini din subordine ,indiferent de marca. 

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil am spus acum ceva multi ani ca Ajusa este bun... Intre timp recomand Victor Reinz, Corteco sau Elring. Ajusa a cazut pe ultimul loc in preferinte... 

Oricum ar fi, calea normala si legala este sa le dai retur si sa comanzi altele sau sa iti iei banutii inapoi si sa comanzi din alta parte

 Sincer daca tot te-ai luat dupa recomandarea mea, de ce nu mi-ai dat si o intrebare pe topicul de piese ? Poate te puteam ajuta fara problemele astea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

Daca ai gasit asa ceva ,inseamna ca s-a vindut matrita de la un fabricant agreat VOLVO catre AM si cel ce face piese este fabricantul X,de ex..Nu se investesc bani in matrite proprii de orice piesa de catre AM-isti.

Daca Ford a inglobat in parohia sa si pe Volvo timp de vreo 9-10ani Ford prin divizia sa de piese FoMoCo  a produs pt gama de masini din subordine ,indiferent de marca. 

Volvo nu face rulmenti(facea inainte sa se numeasca Volvo :D ), Volvo nu face suporti motor s.amd.

Rulmentii fata de Xc60 sunt FAG si spate SKF. Iti garantez eu ca producatorii sus mentionati nu schimba materialele pentru produsele bagate in cutii Volvo.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu face rulmenti(facea inainte sa se numeasca Volvo :D ), Volvo nu face suporti motor s.amd.

Rulmentii fata de Xc60 sunt FAG si spate SKF. Iti garantez eu ca producatorii sus mentionati nu schimba materialele pentru produsele bagate in cutii Volvo.

Dl Vadim in baza a ce garantați ca nu diferă calitatea pieselor? :)

Eu pot spune un lucru, tot se afirma ca plăcutele Volvo sunt de fapt ATE...în realitate pe fostul meu C30 (în prezent WTH) plăcutele ATE ma țineau intre 10000-20000 pe când cele Volvo au fost schimbate la 30000-35000km (se pare ca sunt totusi alta calitate/aliaj)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate stiu pe fostul tau C30 aveai de fabrica discuri normale, iar ulterior ATE-urile care te tineau 10-20.000km au fost pe discuri SPORT (cu santuri) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate stiu pe fostul tau C30 aveai de fabrica discuri normale, iar ulterior ATE-urile care te tineau 10-20.000km au fost pe discuri SPORT (cu santuri) :)

Sti tu ceva, dar nu tot :)

Dupa ce am schimbat discurile si plăcute pe ATE si m-au tinut 10000km, următorul set de placute fata au fost Volvo  :P  , apoi la textar (dar scârțâiau) si iar Ate (vorbesc de plăcutele fata, cele spate nu se uzează asa repede()

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dl Vadim in baza a ce garantați ca nu diferă calitatea pieselor? :)

Eu pot spune un lucru, tot se afirma ca plăcutele Volvo sunt de fapt ATE...în realitate pe fostul meu C30 (în prezent WTH) plăcutele ATE ma țineau intre 10000-20000 pe când cele Volvo au fost schimbate la 30000-35000km (se pare ca sunt totusi alta calitate/aliaj)

 

Procesul de fabricare este acelasi, nu schimba nimeni tehnologia de fabricatie, nu de alta dar costurile sunt prea mari. 

Asta e ca mit ul ala ca masinile pentru Romania sunt mai proaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Asta e ca mit ul ala ca masinile pentru Romania sunt mai proaste.

Nu e nici un mit,chiar asa e. La fel ca si la nasterea unui copil care primeste o nota,asa se face si cu masinile iesite din productie.

Alea nasoalele vin in est,special Ro si Bg.

Edited by claudiu2525

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri eram la ciorba de potroace la verisoaramea si mi-a stricat ziua faza asta cu simeringurile. M-ati intristat si voi aici cand ati spus ca e normal sa vina altceva in loc... Dar azi mi-am mai revenit si iau in calcul varianta sa pastrez simeringurile astea care au venit, il cumpar separat pe ala care a venit alta dimensiune si imi repar masina nu mai pierd timpul. Deci as aprecia niste pareri sincere (obiective... dar nu cred ca a mai folosit cineva marcile astea) despre marcile astea care au venit in ambalaj de Ajusa  Deci am doua Jago si trei Cho Sealing. Doamne Ajuta!

 

Probabil am spus acum ceva multi ani ca Ajusa este bun... Intre timp recomand Victor Reinz, Corteco sau Elring. Ajusa a cazut pe ultimul loc in preferinte... 

Oricum ar fi, calea normala si legala este sa le dai retur si sa comanzi altele sau sa iti iei banutii inapoi si sa comanzi din alta parte

 Sincer daca tot te-ai luat dupa recomandarea mea, de ce nu mi-ai dat si o intrebare pe topicul de piese ? Poate te puteam ajuta fara problemele astea...

Cand m-am hotarat sa rezolv problema cu pierderile de ulei i-am zis lu nevastamea ca vreau sa-mi iau simeringuri si m-am gandit imediat sa te intreb pe tine... Stiam ca vinzi doar OEM si ca sunt mai scumpe dar trebuia macar sa tiu cat de scumpe (poate se incadrau totusi in bugetul meu). Dar m-a luat de mana nevastamea si m-a bagat in primul magazin de piese, mi-a cerut ala talonu' si a exlamat. VOLVO! Asta e masina speciala! I-am spus ce vreau si am asteptat... dupa 2 ore m-a sunat si mi-a spus 200 de lei pentru 3 simeringuri Elring 2 de palier si unul de la axa cu came. "Ajusa nu se gasesc" a spus el "si sunt mai scumpe, 300 de lei". Am vazut ca omu' nu se pricepe (sunt 4 simeringuri la axele cu came, nu doar unul) si nu mi-am batut capul. Dupa faza asta mi-a fost frica sa te mai intreb cat costa OEM.... m-am gandit ca sunt 600 de lei sau mai mult.

Am vazut ce ai facut la masina ta si am zis ca daca tu care vinzi OEM ai pus ajusa pe masina... sunt bune si pentru mine. Am cautat dupa part number si am gasit la 211 lei plus 21 de lei transpot si aia a fost. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici un mit,chiar asa e. La fel ca si la nasterea unui copil care primeste o nota,asa se face si cu masinile iesite din productie.

Alea nasoalele vin in est,special Ro si Bg.

Anul asta am avut curs de management ul calitatii...si am facut un curs despre management ul calitatii japonez care este no.1 mondial si aici am discutat despre management ul la Toyota.

In alt curs am discutat despre Dacia.

Crede ma ca nimeni nu livreaza masinile care nu sunt in parametrii. Daca un produs nu este in parametrii se incepe verificarea pe linia de fabricatie..dar asta este alta poveste, iar masinile care nu sunt conforme se caseaza.

Masina cand intra in fabricatie are o fisa in care sunt trecute caracteristicile ei, se stie dinainte ca masina sa fie fabricata unde va ajunge...asa ca mit ul asta pica. 

Cum pica si mit ul ca masinile de teste sa vand in Ro(masini care se iau de pe banda de fabricatie si se testeaza)...gresit!! masinile de teste se caseaza.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procesul de fabricare este acelasi, nu schimba nimeni tehnologia de fabricatie, nu de alta dar costurile sunt prea mari. 

Asta e ca mit ul ala ca masinile pentru Romania sunt mai proaste.

Dl Vadim, mituri sunt ce discutam noi aici, realitatea consta în ce observi la aceeași mașina cu același șofer (acelasi stil de condus...)  :)

Eu iți dădeam un exemplu din viata de zi cu zi (aceeași mașina dar plăcute cu eticheta diferita..chiar dacă se spune ca sunt de la același producător)

Mai pe scurt eu nu cred ca piesele cu eticheta Volvo au aceeași calitate cu restul produselor AF ( in domeniul meu otelul arata la fel dar compoziția chimica diferă si ca urmare au alta rezistenta și comportare la solicitări și/sau în timp)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1). Eu NU vand doar OEM :) Asta face reprezentanta

2). Nu am pus Ajusa pe masina niciodata. Cel putin nu pe S70.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dl Vadim, mituri sunt ce discutam noi aici, realitatea consta în ce observi la aceeași mașina cu același șofer (acelasi stil de condus...)  :)

Eu iți dădeam un exemplu din viata de zi cu zi (aceeași mașina dar plăcute cu eticheta diferita..chiar dacă se spune ca sunt de la același producător)

Mai pe scurt eu nu cred ca piesele cu eticheta Volvo au aceeași calitate cu restul produselor AF ( in domeniul meu otelul arata la fel dar compoziția chimica diferă si ca urmare au alta rezistenta și comportare la solicitări și/sau în timp)

Hater esti :lol: 

Eu nu ziceam de placute de frana mai sus.

Cand pe oem scrie Volvo 1234 , TedGum 5678 :D ....  fii sigur ca TedGum 5678 va avea acelasi material ca piesa de pe masina. Daca avea alt material diferea codul reperului.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt Hater :), nu ca altii care doar se dau  :P

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

The original hater :lol:

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0