danyk1

Probleme volvo 850

103 posts in this topic

Salutare. Sunt nou, de curand mi-am luat un volvo 850 2.5 20v si as vrea sa il pun pe tester sau sa se uite un MESERIAS la sa imi zica defectiunile.

Nu este o masina noua si as vrea totusi sa ma interesez de starea motorului,cutiei, si restul.

Astept raspunsurile voastre.

DSCF8896.JPG

DSCF8897.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia legatura cu Midnight Caller sau Brava au testerul original :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Cristian Scutaru , dar cum pot lua legatura cu ei?

Vad ca ai aceeasi masina ca a mea. Ce poti sa imi spui despre ele???

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.volvo-club.ro/profile/3-midnight-caller/

si / sau

http://www.volvo-club.ro/profile/229-brava/

Trimite la unul din ei un mesaj privat.

20V exista in 2 variante cu LH 3.2 (pana prin 96) si cu Motronic 4.4 in 96 si 97. Sistemele sunt total diferite. Asa in general LH3.2 e ceva mai special construit.

Daca nu ai un istoric de service la masina incepe cu un Stage 0 adica sa o aduci la "linia de plutire" (gasesti aici un topic).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu este din 94.

Adus din Austria cu urmatoarele optiuni: Piele, incalzire in scaune, pilot automat. trapa, climatronic si restul care le au toate masinile volvo 850.

Sunt incantat de ea doar ca am un cosnum cam mare. Acum 2 zile mi-a consumat aproximativ 9.5 in afara si mers usor. adica pana in 100 km/h.

 

 

DSCF8902.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poti citi si singur erorile la al tau folosind cutia de diagnoza de langa rezervorul cu lichidul de parbriz. Daca ai alte coduri in rest de 1-1-1 atunci posteaza aici ca sa ne dam cu parerea :) La clima sigur nu vei 1-1-1.

9,5 e cam mult pentru mersul pana in 100kmh la asa un stil scoteam aproape sub 8 cand mergeam pe benzina. Daca e GPL atunci e ok consumul.

In rest verifica daca nu ai aer fals motoarele sunt foarte alergice la asa ceva.
Daca ai esapament "sport" eventual si fara catalizator atunci e plauzibil consumul si pierderea de putere.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate este fara catalizator. Teava cap coada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci sti de ce consuma atata :) La motoarele aspirate este necesara o "frana" pentru evacuare altfel nu mai corespunde amestecul. In afara de zgomot nu castigi nimic, pierzi doar putere si consumul creste. La motoale cu turbo e alta poveste. In mod normal nu vei mai putea trece revizia cu ea in stadiul respectiv, pentru ca vei pica testul de noxe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Cristian. O alta intrebare. Ce bujii imi recomanzi?. Momentan i-am schimbat doar uleiul si filtru de ulei. Ulei Castrol 10-40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originale. Sunt undeva la 30 de lei/bucata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beru Z204. Asta gasesti si in cutia Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au si turbatele coduri aftermarket de bujii identice cu cele OE?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea am pus NGK Iridium BKR6EIX si am zis ca NU E ADEVARAT cand am mers cu ea dupa aia...  parca avea 50 de cai in plus.  Din motor scosesem un Bosh Iridium, un Bosh normal si 3 originale d'astea cu 3 electrozi. Toate bujiile aratau bine dar...

EDIT: model pentru masina ta gasesti aici http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/index.asp

Edited by McCIUKEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt turbate trebuie o bujie mai rece, BKR7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am mai citit se pare ca cele de turbo sunt facute de Autolite dar nu se gasesc pe piata (Volvo are drepturi exclusive de comercializare la fel de ex ca la suspensiile nivomat). Daca masina merge pe GPL atunci nu se recomanda la cele aspirate bujii cu mai multi electrozi din motiv ca amestecul pe gaz se aprinde mai greu si trebuie o scanteie mai puternica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru Turbo nu am reușit să găsesc cine este producătorul.

Pentru gaz la non turbo: Beru Z60. Recomandarea lor. Sunt multi electrod, dar oricum scânteia se duce doar pe un singur electrod. Doar ca îl "găsește" mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saru'mana de raspunsuri! Acum scanteieste cu originale, tura viitoare incerc varianta data de Alex. 

Cat despre gaz, nu cred ca ma voi plimba cu butelie dupa mine. Si asa whiteblock-urile vad ca au o placere perversa de a arde supape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea turbate mai ales, cele aspirate nu au in mod normal probleme sa fie gazate :) doar daca cel care monteaza instalatia a fost incompetent si masina merge prea sarac.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!Ca tot veni vorba de "gazare",cum as putea afla daca la 850-ul meu B 5202 S '95 ii trebuie instalatie secventiala sau nu?Multumesc anticipat si scuze de off-topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuuuuuuuuu. Este multipunct sistemul de injectie nu secvential.

Uita te pe schemele electrice cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Vadim!Am sa ma uit cand le voi avea :) ,stiam ca sunt mai multe sisteme de injectie dar nu mai stiu care,ce si cum,eu am ECU Siemens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvowiringdiagrams.com

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-am gandit sa imi pun gpl, Unde imi recomandati si ce preturi sunt? Motor 2.5 20v din 94.

Cei ce au gpl pe motoare ce parere au despre asta, merita?

:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-am gandit sa imi pun gpl, Unde imi recomandati si ce preturi sunt? Motor 2.5 20v din 94.

Cei ce au gpl pe motoare ce parere au despre asta, merita?

:mellow:

Merita?

Este optiunea fiecaruia,sunt mai multe variabile care trebuie luate in calcul:

- investitia initiala - instalatie + montaj

- amortizarea investitiei in cat timp se face

- spatiu mai mic in portbagaj sau lipsa rotii de rezerva

- autonomie mai mica

Le calculezi si esti singurul care poate spune daca MERITA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now