alexska

reglare unghi divergenta spate ???!!!

10 posts in this topic

Salutare....problema e in felul urmator.....fac un rezumat......este vorba despre un accident...o masina mi-a intrat in lateral spate (roata)....mi-a indoit puntea spate (partea de sus a rotii a intrat inauntru)...in fine, am schimbat puntea, inclusiv fuzeta si bratele de pe partea aia (in afara de unul, care pleaca din fuzeta si se duce spre motor)....problema acum este ca rotile stau strambe in felul asta : poza nr 3....unghi deschis.....si mecanicii imi spun ca nu are reglaj pentru unghiul stanga-dreapta....ce e de facut ?? :-s

image001.jpg

Edited by alexska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine stau asa rotile de cand am luat-o... :)) Nu e chiar atat de evident precum in poza, dar un unghi mic acolo e, nu sunt ele perpendiculare pe sol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista reglaj pentru asa ceva fiind de altfel singurul.Nu exista punte spate ci doar  bascula , semibascula ,tiranti etc .Daca ai schimbat ce trebuie pe partea lovita si rotile stau  cum stau cred ca lovitura este luata un pic si  de sasiu  si nu musai articulatiile spate 100%..,insa daca ai pus piese SH atunci Dzeu cu mila:).

La acest model  exista suspensii independente fara sa ai punte propriu zisa  spate dintr-o bucata .Mergi la un service cu logistica si vezi in ce masuratori stai insa schimba si tirantul(piesa de linga fuzeta) ca este foarte important pentru geometrie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Ai reusit pana la urma sa faci reglajele?

Eu am cumva aceeasi problema, am mers la Primus in Bucuresti si mi-a recomandat sa schimb bratele, dupa care sa merg la ei, daca nu sunt bratele sa schimb puntea...parca prea multe zic..

 

Edited by Nasturas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate la masinile platforma P1 se stramba puntea in caz de accident, avantajul este ca o punte nu e foarte scumpa, merge si de Focus 2 si gasesti la 100E . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accident nu am avut de cand o am(2014) masina e din 2012 insa nu pare sa fi fost lovita sau ceva inainte.

Am incercat sa-i fac unghiul in Bc si celebdoua suruburi care regleaza unghiul erau uzate si de curiozitate m-am uitat la o punte noua si era 6000 lei. 

Am sa incerc cu brate noi si dupa vad ce mai e de facut.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal daca nu reusesti sa reglezi cele doua suruburi ai nevoie de suruburi noi cu tot cu saibele excentrice si 90% se rezolva de acolo . Un brat stramb se vede . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Si eu am aceeasi problema (si desi in 60000 km nu s-au uzat anvelopele in mod vizibil), m-ar interesa o solutie, asa ca daca aflii ceva, let us know! :)

O zi faina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai scrie Bogdan mai sus care e solutia ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine apare pe spate la fel. Am dus-o la mecanic pentru unghiuri...a verificat-o pe banc cu aparatura de masurat. Unghiurile pe spate erau ok. Am ajuns la comcluzia ca din cauza curburii caroseriei e o iluzie optica. Insa a mea nu a fost lovita sau ceva...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now