McCIUKEN

Membru nou fara cont

31 posts in this topic

Dupa muuulta munca de lamurire am reusit sa-l conving pe varul meu sa-si ia Volvo si sunt foarte fericit. El e cam afon la masini si cont nu o sa-si faca deci scriu eu in locul lui. A dat 1300 de euro pe un C70 din 2000 cu motor B5204T; masina a fost iubita mult pana acum 2 ani aproximez eu. Acum are interiorul facut praf, geamurile fata sunt sustinute de niste scanduri si pe partea dreapta e stearsa un pic. La motor pierde ulei pe la capacul de culbutori, si distributia e pe ultimul drum. Cutia are sincroanele de la a 2-a facute praf de la antaia-a doua blanaaaa cum spune Vadim.

Aseara m-am intalnit cu Alex MC si cu Vadim la garaj si am plecat de la ei fericit! masina are erori "mici" ca sa spun asa: senzor de temperatura exterioara si interioara... senzor de centuri, senzor de lichid frana, senzor de nivel lichid de racire. Cu semnul intrebarii a ramas o eroare CEM comunication... Saptamana viitoare urmeaza un test de compresie.

Poze cu masina o sa pun dupa ce o spalam :) ca acum nu se inchid geamurile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai are bre eroare de centuri, ai uitat ca i-ai pus siguranta la loc ? :)) A.ramas eroare de ECM - Internal Fault dar ramane de vazut daca se mentine dupa ce ii pui clapeta la loc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si unde-i motivul de fericire? Caci inteleg ca masina e varza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fericirea este ca l-am convins sa renunte la 5-ar si acum are un VOLVO care merita sa fie iubit, ingrijit si in care o sa fie investiti bani. Pentru ca nu e facuta din bucati, nu are lonjeroane sudate, nu a avut accident, motorul nu mananca ulei si trage bine. Sunt fericit pentru ca acum are o masina care poate sa o personalizeze, o masina cu care iese din multimea de golfuri si de BMW-uri.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mai fac drumuri in buc...ma anunti ce-ti trebuie si iti aduc... Pana la urma ce motor ai?Mi-ai zis cand ne-am intalnit ca e 2.5T,dar dupa cod e 2.0T(2,3,4)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari ...Pregateste-o bine ca sa arate si sa mearga ,de 1300E pina sa ii faci poze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Eu am 2435 t3 pe V70 si C70-ul cu care am venit are 2.0T

Face depasiri de 1300 de euro :) maine o sa pun poze cu ea asa murdara.

Edited by McCIUKEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha..Am un 2.0T dar de s60 180cp 1984cc. Iar pt motor 2435 am componente de motor ca l-am desfacut,avea un cuzinet topit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost un pic ocupat si nu am mai facut nimic la C70, azi mi-a adus-o si o vindec de pierderile de ulei pe la capacul axelor cu came.

20151217_152322.jpg

20151217_152037.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus distributia la punct ca sa dau jos capacul siiii surprize surprize! Axa de pe evacuare era pusa la semnul "M" in loc de semnul "I". Cred ca am elucidat eroarea legata de senzorul axei cu came si ralantiul neregulat. Capacul a mai fost lipit de 2 ori fara sa fie curatat inainte evident

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te lua dupa semnul de pe fulii ci dupa cum sunt aliniate axele in spate !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am fost atent in spate ca ma grabeam. O sa vad la montare cum vine si o asez cum trebuie cand ii bag simeringul la variator. M-am gandit si ca la atatea etansari facute de frigotehnisti sa fi pus vreunul variatorul "cum a cazut". Vreo metoda de asezat variatorul cum trebuie? Fara sa desfac la motorul meu sa vad cum e :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trebuie cala, te ajut eu cu ea.

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti trebuie cala, te ajut eu cu ea.

 

Un om cu suflet mare. PM trimis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

C70-ul are un nou proprietar fericit. Adica pe mine :D.

M-am apucat sa o readuc la gloria de alta data. Momentan ma sacaie 2 chestiuni la ea.

1 Cu cheia scoasa se comporta ca si cum ar avea cheia in pozitia 1 deci am curent la clima, bricheta etc. Am scos mufa de la contact si nu e contactul de vina

2 La mers constant are o mica balbaiala pe la 2000 de turatii care banuiesc eu ca ar fi din regulatorul de presiune sau imi curge vreun injector... 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari cabrio-man !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e cabrio, e coupe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaaa , my bad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, McCIUKEN a spus:

C70-ul are un nou proprietar fericit. Adica pe mine :D.

M-am apucat sa o readuc la gloria de alta data. Momentan ma sacaie 2 chestiuni la ea.

1 Cu cheia scoasa se comporta ca si cum ar avea cheia in pozitia 1 deci am curent la clima, bricheta etc. Am scos mufa de la contact si nu e contactul de vina

2 La mers constant are o mica balbaiala pe la 2000 de turatii care banuiesc eu ca ar fi din regulatorul de presiune sau imi curge vreun injector... 

Ai cumva un Radio aftermarket? Daca da probabil e legat plusul permanent cu plusul de la accesorii impreuna si asa au toate componentele curent care stau pe "magistrala" respectiva. Am avut asa ceva la un V70 Model 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bineinteles ca asa era legat dar problema a persistat dupa ce am desfiintat nebunia. Mă gândesc acum la releele de sub bord sau poate vreun fir topit. Masina avea toate sigurantele de la muzica mai mari decat trebuie, arse si refacute cu lita de cupru. N-am vazut asa ceva în viata mea. Toate tweeterele sunt arse. Am cautat curios in portbagaj să văd monstrul care a făcut toate astea, iar in locul amplificatorului original am gasit un ground zero de 75w rms pe canal... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta e nasol. Fa rost de schemele electrice si cam trebuie verificate fiecare fir in parte din porbagaj pana in fata. Da un google cu "Volvo Wiring Diagrams" si gasesti acolo pdf-urile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei 75W nu ar trebui sa fie o problema. Din fabrica C70 a venit si cu 4x100W ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuun. Ce puteam eu sa fac intr-un week-end mohorat? SA MESTERESC LA MASINA! Am mai investigat un pic problema mea electrica si am descoperit ca siguranta de la radio trimite curent la geamuri (cu cheia scoasa din contact) si alte combinatii din astea. Am incercat sa scot tabloul de sigurante prin fata dar nu am reusit si m-am hotarat sa dau bordul jos.  Si am gasit problema. Firul care alimenteaza brichetele este topit.

Probabil cineva a scapat o moneda in bricheta si a tot pus siguranta mai mare si sarma ca in reclama cu Dorel, pana cand fumul care iesea de sub bord i-a dat de inteles ca o sa mearga pe jos daca mai pune ceva acolo. 

Am rezolvat cu firul de la brichete, dar am mai gasit un fir care este taiat si nu pot sa-mi dau seama singur de la ce este si unde trebuia sa mearga. Firul este galben cu negru si pleaca din partea stanga a masinii dintr-o mufa albastra cu 18 pini, la pinul nr 8, mufa albastra este bagata intr-un conector alb care in schemele electrice l-am gasit ca fiind 24/2B dar in conectorul din schemele electrice la pinul nr 8 nu este fir galben cu negru. HELP!

IMG_20160226_120828.jpg

IMG_20160226_120859.jpg

IMG_20160226_120910.jpg

IMG_20160226_120933.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil difera de la an la an. Am cautat si gasit aceeasi schema pentru masina din 2000 si firul respectiv l-am gasit galben cu albastru deschis.

86-cee00cad06.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now