GeorgeBF

Achizitie C30 -sfaturi

38 posts in this topic

Salutare tuturor, 

De cateva zile am tot citit pe forum diferite posturi legate de C30 si desi am inteles in mare parte ideea: probleme la 1.6 diesel , as avea nevoie de sfatul vostru. 

Initial pe lista mea erau bmw seria 1, audi a3 si volvo c30. Intre timp au mai ramas doar audi a3 si volvo c30 ( seria 1 este ridicol de mic) . 

Doresc un model din 2009 si nu stiu ce motorizare ar fi cea mai potrivita( locuiesc in bucuresti dar nu ma intereseaza consumul f tare deoarce circul destul de putin ci mai repede sa nu fie un motor cu probleme ) . 

Pe langa asta care ar fi un pret realist pentru achizitionarea unei masini din 2009 .

Multumesc celor ce depun efortul de a raspunde.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am eu si A3 si C30 crede-ma ca c30-ul nu se compara nici cu audi bmw etc....este cu 2 clase peste A3 serie 1 golf etc...iti recomand un D5 care are un consum impresionant pentru atata putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 50 minute, B102RED a spus:

Deci am eu si A3 si C30 crede-ma ca c30-ul nu se compara nici cu audi bmw etc....este cu 2 clase peste A3 serie 1 golf etc...iti recomand un D5 care are un consum impresionant pentru atata putere.

Initiatorul topicului n-a mai intrat de ceva timp pe forum, nici n-o sa mai intre.

Totusi, dupa poza de la avatar si masina trecuta in campurile din profil am impresia ca ai achizitionat C30-ul Titanium Grey care era parcat in zona 13 Septembrie (in intersectie) pe care vanzatorul il declara D5 EURO4 de 177 cai. Daca ai putea sa ne explici cum sta treaba de fapt cu masina respectiva ti-am fi recunoscatori, ne-am batut ceva timp capul cu privire la ea.

@Vicu@skipper2oo6@Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina este impecapila din toate punctele de vedere, spune-mi ce vrei sa sti mai exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Mihai933 said:

Initiatorul topicului n-a mai intrat de ceva timp pe forum, nici n-o sa mai intre.

Totusi, dupa poza de la avatar si masina trecuta in campurile din profil am impresia ca ai achizitionat C30-ul Titanium Grey care era parcat in zona 13 Septembrie (in intersectie) pe care vanzatorul il declara D5 EURO4 de 177 cai. Daca ai putea sa ne explici cum sta treaba de fapt cu masina respectiva ti-am fi recunoscatori, ne-am batut ceva timp capul cu privire la ea.

@Vicu@skipper2oo6@Dinoco

singura greseala este, in anunt are 177 cp in loc de 180...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, B102RED a spus:

singura greseala este, in anunt are 177 cp in loc de 180...

Poate ne arați si masinuta ... in ce zona locuiesti?

Noi ne mai intalnim prin Bucuresti (penny Bucurestii Noi in fiecare vineri; daca esti disponibil astazi vorbeste cu  @Mihai933  si iti spune unde se intalnesc ei)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar mai fi si motorul D5 de 2000 cm (tot din anunt) sau faptul ca pe facelift nu s-a pus motorul D5 (ala de 2400, ca motorul de pe masina tot n-am inteles ce e). :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa pus si pe facelift . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, trancenergy said:

s- a pus 

ScreenHunter_512 Jul. 22 11.38.jpg

exact asta este!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Vicu said:

Poate ne arați si masinuta ... in ce zona locuiesti?

Noi ne mai intalnim prin Bucuresti (penny Bucurestii Noi in fiecare vineri; daca esti disponibil astazi vorbeste cu  @Mihai933  si iti spune unde se intalnesc ei)

o sa vreau sa vin si la o intalnire, am sa pun si poze, dupa ce am sa o inscriu si am sa i fac binentelesa revizie!! undeva pe luni am sa pot sa circul cu masina marti.

Am sa deschid si un no thrad my C30

 

Edited by B102RED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt foarte rare & scumpe C30urile cu D5 și facelift. S-au produs din noiembrie 2009 pana în mai 2010. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

In vederea unei bune "colaborari", o sa incep prin a ma prezenta, pe mine si pe viitoarea mea masina (probabil).

Pana acum (ultimii 5 ani) am condus un VW, motor 1.9 TDI, masina familiei. Urmeaza sa-mi achizitionez prima masina, cu fonduri proprii. Nu am planuit sa se intample atat de repede, dar a fost dragoste la prima vedere :D Volvo C30 1.6 motorina, 2008. Am citit cam toate topicurile deschise pe acest subiect, dar nu pot spune ca nu mai am niciun dubiu. Asadar, care-s principalele probleme la aceasta masina/motorizare? Inteleg ca ceva probleme cu PDF (?filtru de particule? - e scumpa remedierea acestei probleme?), si-n rest.. toate bune? M-ar interesa cat de bine se aude muzica in masina (deh, tineretea asta :D), cat de scumpa este intretinerea (consumabile si etc.). Aaa, da, ar fi trebuit sa incep cu consumul, e cam primul loc ca si "curiozitati". Am citit si despre consumuri de 4-5, dar si de 8-9, ceea ce ma ingrijoreaza putin, n-as vrea sa bag chiar tot salariul in ea, si vreau sa fiu sigura ca ma bag intr-o hora pe care pot s-o joc. Un service autorizat unde o pot verifica? M-ar interesa cat mai aproape de Campina, desi pentru ea as veni si pana la Bucuresti :D

Bugetul meu este undeva la 4000-4300 EUR. Masina este gasita deja, adusa din Franta pe roti acum vreo saptamana de un bun prieten, deci nu-mi fac probleme ca mi-ar vinde vreo "gogoasa". Drumuri cu ea n-o sa fac cine stie ce, ocazional un Bucuresti, un Buzau, un Brasov. In rest, pana la munca (14 km dus-intors - ocazional), si in weekend-uri prin oras, si imprejurimi. 

Sper sa nu primesc raspunsuri de genul "da un search pe google", "mai sunt n topicuri deschise pe subiectul asta", etc. Repet, am citit cam tot ce-am gasit, dar inca am nevoie de cateva indrumari, femeie fiind si nu tocmai in tema cu tot ce tine de masini. Cumpararea oricum se va amana in jur de 3 saptamani, tin neaparat sa se uite si tatal meu la ea, care momentan este plecat. Pana atunci, sper sa adun toate informatiile de care am nevoie.

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Alexandra, 

Ca probleme la 1.6D:

-DPF-ul( nou costa in  jur de 3000 Lei) 

-EGR - aproximativ 650 Lei

-Reetansare injectoare - aproximativ 250 Lei 

 

Ce ti-am enumerat mai sus sunt preturile pentru piese, cam la 60K km mai trebuie completat aditivul pentru filtru(Eolis) aproximativ 400 Lei

Cat despre consum - intre 4-7 in afara si in jur de 7 in oras.

 

Ca un sfat: inainte sa o cumperi mergi cu ea la un service sa iti faca o inspectie generala.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am mentionat mai sus (my bad) - are 200.000 km si factura de la schimbare distributie la ~196.000 km (+inca un teanc de facturi pe care abia diseara o sa arunc un ochi) + 4 cauciucuri noi de iarna, ultimul model Michelin.

Din tot ce-ai zis tu, cel mai tare ma sperie reparatia DPF-ului (chiar nu se poate evita?). Nici EGR-ul nu-i prea ieftin, dar se accepta. Acum... probabil ca daca ma interesez despre toate masinile, toate au bubele lor (vorbind de modelele pe care mi le permit eu la banii pe care-i am).

Cat despre inspectie generala, am vazut ca a mai intrebat cineva aici pe grup despre un service autorizat, si i s-a raspuns ca mai bine ar merge la unul dintre baietii care sunt "in tema" cu marca/model/motorizare de aici de pe forum. Daca nu gresesc, pe unul il chema Bogdan, si pe celalalt... am uitat :D

 

LE: Saru'mana de amabilitate!

Edited by AlexandraC30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celalalt e brava&midnight .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si bine ai venit printre noi.

Incearca sa treci prin Buc si contacteaza pe @Bogdan G sau @Brava pt inspectie.
Cat despre filtru de particule te vor lumina ei fata-in-fata. Pe scurt: cand se va bloca filtrul vei cumpara altul 800 eur; saaau il vei anula (fizic cat si software) aprox. 200-300 eur.

Acestea fiind zise asteptam niste poze sa vedem masinuta.

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa ce s a spus (mecanic) mai pica si chestii gen..articulatii, rulmenti, care nu sunt neaparat o avere dar nici de ignorat, iar la o masina care a trecut de 200k, te cam astepti. Dar daca ai mai avut masina stii faptul ca haleste bani. O revizie completa (ulei+filtre) e cca 4-5 sute de lei doar consumabilele, depinde de ce alegi ca branduri.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, skipper2oo6 said:

Buna si bine ai venit printre noi.

Incearca sa treci prin Buc si contacteaza pe @Bogdan G sau @Brava pt inspectie.
Cat despre filtru de particule te vor lumina ei fata-in-fata. Pe scurt: cand se va bloca filtrul vei cumpara altul 800 eur; saaau il vei anula (fizic cat si software) aprox. 200-300 eur.

Acestea fiind zise asteptam niste poze sa vedem masinuta.

O zi buna!

Asta o sa fac, fara "doar" si "poate", inainte sa bat palma cu actualul proprietar. O sa vorbesc cu ei in privat, sa vedem cum procedam.

Pozele o sa vina curand, in seara asta facem "Test drive"-ul :D si o trag si-n cateva poze.

10 minutes ago, trancenergy said:

Pe langa ce s a spus (mecanic) mai pica si chestii gen..articulatii, rulmenti, care nu sunt neaparat o avere dar nici de ignorat, iar la o masina care a trecut de 200k, te cam astepti. Dar daca ai mai avut masina stii faptul ca haleste bani. O revizie completa (ulei+filtre) e cca 4-5 sute de lei doar consumabilele, depinde de ce alegi ca branduri.

 

Nu nu, n-am mai avut masina inainte, am folosit-o pe a tatalui meu, d-asta am si zis ca vreau sa fiu sigura ca pot sa joc in hora asta, nu doar sa ma bag ca sa ma aflu in treaba, si adun cat mai multe informatii. Nu ma astept sa mearga doar cu motorina si atat, dar nici nu vreau sa "muncesc" doar pentru ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea sincera este ca nu ai bugetul necesar pt un C30 bun . La 200.ooo km este momentul in care toate incep sa pice la 1.6D iar daca pe tine te sperie 3000 lei un DPF ce te faci cand ai simultan de schimbat EGR, turbo, DPF, alternator si mai ai si 3 bujii rupte in chiulasa ? 

Eu zic sa verifici bine masina inainte pt a prevenii un accident mai grav decat ala de masina . 

Succes . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta o sa fac, o sa-ncerc s-o verific cat mai bine, sa n-am surprize neplacute. Desi... probabil pot s-o caut eu la toate service-urile, sa am "acordul" lor si peste 2-3 luni sa-mi pice nu stiu ce... Sau la fel de bine pot sa nu merg niciunde cu ea, si totusi sa fie toate in regula. Am cam auzit de pe la prieteni vorba "depinde de noroc" cand vine vorba de cumpararea unei masini SH. Inca nu-s decisa, urmeaza sa merg cu ea la o inspectie, si apoi sa ma hotarasc ce si cum, si-n ce directie o iau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Bogdan G a spus:

si 3 bujii rupte in chiulasa ? 

 

merge glontz 1.6d intr o singura bujie. pornit la sfert si la -25 :)

 

Acum 8 ore, AlexandraC30 a spus:

Asta o sa fac, o sa-ncerc s-o verific cat mai bine, sa n-am surprize neplacute. Desi... probabil pot s-o caut eu la toate service-urile, sa am "acordul" lor si peste 2-3 luni sa-mi pice nu stiu ce... Sau la fel de bine pot sa nu merg niciunde cu ea, si totusi sa fie toate in regula. Am cam auzit de pe la prieteni vorba "depinde de noroc" cand vine vorba de cumpararea unei masini SH. Inca nu-s decisa, urmeaza sa merg cu ea la o inspectie, si apoi sa ma hotarasc ce si cum, si-n ce directie o iau.

"norocul" ar fi sa aibe chestiile esentiale(enumerate mai sus) schimbate recent. Am pus ghilimele pentru ca nimeni pe planeta asta nu iti vinde o masina usor sub pretul pietei dupa ce a bagat bani in ea. Sunt chestii inevitabile.N ai cum, asta cu "sa am noroc" nu exista. Oricum ai da`o, orice pica cand ajunge la o varsta. Nu te descurajeaza nimeni,sa nu intelegi grtesit. Ia`o si bucura`te de ea, dar cand oi incepe sa bagi bani sa nu vi aici, si tu, si sa incepi sa te plangi ca volvo e cea mai proasta masina, ca nu e. Toate lucrurile, mai ales in ziua de azi, sunt testate si garantate un timp limitat. tot ce depaseste nu mai e treaba producatorului, Vb aia, si`a trait traiul, si`a mancat malaiul. Brava stie si poate povesti mai multe despre asta ;)

Baphta!

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trance pai rupe și bujia 4 și ai rezolvat ca tot merge glonț. 😂

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trancenergy

Actualul proprietar are facturi de la:

- schimbare PDF

- schimbare distributie 

- cauciuri noi-noute de iarna

+ inca, cateva pe care inca nu m-am uitat, cum am spus mai sus.

Am zis chestia cu "norocul" in ideea in care masina pe care o avem acum, masina tatalui meu, are aproape de 400.000 km (vw passat, 1.9 TDI, an fabricatie 2000) si in afara de consumabile (placute, discuri, distributie, cauciucuri, schimburi de ulei, si altele) nu prea a investit in ea, sau nu "ne-a lasat" vreodata in mijlocul drumului. A avut ceva probleme cu furtunul de turbo, daca nu gresesc, si inca vreo cateva, minore, nimic de speriat. Per total a bagat bani in ea, dar o avem de 8-9 ani, si ea are 16 ani, adica ea chiar si-a mancat malaiul :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now