mitica2006

Motorul nu se tureaza

11 posts in this topic

Salut, am SI eu un Volvo s40 1,6 dizel, si am urmatoarele simptome: la un moment dat nu mai trece de 3000 ture, daca iau piciorul de pe acceleratie si apoi accelerez iar merge apoi iar se intampla si cateodata la vreo saptamana doua imi scoate fum ii dau talpa vreo 10 min si nu mai scoate SI nivelul uleiului scade. Stie cineva despre cam ce at fi vorba? Masina are pdf scos turbo refacut debitmetru aer schimbat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu refuzul turației peste 3000 e greu de dat cu părerea fără o diagnoză, de preferat cu un tester dedicat Volvo, adică DICE... Verifică totuși EGR-ul și injectoarele ... 

Treaba cu uleiul... Pierderi de ulei pe /sub motor nu se vede? În caz că răspunsul este nu, atunci e cam gravă treaba... Cel mai probabil segmenții... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut multumesc pt reply, de la service mi au spus ca toate bujiile sunt afumate este posibil sa intre SI din cauza asta in limp mode?  SI daca segmentii sunt dusi oare nu trebuia sa scoata fum tot timpul? Pete de ulei nu sunt. O sa merg sa fac o diagnoza. Trebuie sa le zic eu ce sa verifice sau doar le spun simptomele? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am si eu aceeasi problema. Conduc tot un S40 1.6 diesel si nu se mai tureaza peste 3000 rpm sau mi se opreste motorul cand ajung la 3000.

Prima data cand s-a intamplat, adica acum 2 zile, mi-a aratat lampa de ulei in bord, uleiul fiind proaspat schimbat (la fel si filtrul) la Autosoft Militari. Problema este ca mi-au pus prea mult ulei si nu mi-a dat prin cap sa verific joja:mad:. In prima faza asta parea sa fie.

Am fost la un alt service sa imi scoata surplusul de ulei, mi-au dat indicatii sa turez masina in treapta inferioara peste 3000 rpm ceva timp si problema se va rezolva. Am urmat instructiunile, toate bune si frumoase pentru o jumatate de ora, dar apoi problemele au revenit.

E clar ca am nevoie de cineva cu un soft dedicat Volvo sa vada ce altceva ar putea cauza toate astea. Ma gandesc sa nu fie mai rau decat surplusul de ulei si sa nu imi afecteze si altceva mai important la ea.

Stiti pe cineva cu soft sau un atelier de incredere in zona Petrosani-Deva-Alba Iulia? Sunt in concediu in zona si as fi vrut sa merg neaparat sa se uite cineva la problema asta.

Multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am si eu aceeasi problema. Conduc tot un S40 1.6 diesel si nu se mai tureaza peste 3000 rpm sau mi se opreste motorul cand ajung la 3000.

Prima data cand s-a intamplat, adica acum 2 zile, mi-a aratat lampa de ulei in bord, uleiul fiind proaspat schimbat (la fel si filtrul) la Autosoft Militari. Problema este ca mi-au pus prea mult ulei si nu mi-a dat prin cap sa verific joja:mad:. In prima faza asta parea sa fie.

Am fost la un alt service sa imi scoata surplusul de ulei, mi-au dat indicatii sa turez masina in treapta inferioara peste 3000 rpm ceva timp si problema se va rezolva. Am urmat instructiunile, toate bune si frumoase pentru o jumatate de ora, dar apoi problemele au revenit.

E clar ca am nevoie de cineva cu un soft dedicat Volvo sa vada ce altceva ar putea cauza toate astea. Ma gandesc sa nu fie mai rau decat surplusul de ulei si sa nu imi afecteze si altceva mai important la ea.

Stiti pe cineva cu soft sau un atelier de incredere in zona Petrosani-Deva-Alba Iulia? Sunt in concediu in zona si as fi vrut sa merg neaparat sa se uite cineva la problema asta.

Multumesc!

 

Se pare că am rezolvat problema. Am pus mașina pe un tester la Bosch Car Service (Autovalex - Alba-Iulia) și îmi dădea ceva presiune scăzută pe la motor. Verificând cartea de service a mașinii, cei de acolo au zis că e posibil să fie filtrul de motorină înfundat (nu fusese schimbat de vreo 30000 km). Într-adevăr acela era, pentru că după ce mi l-au schimbat mașina merge din nou perfect.:occasion18:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am schimbat uleiul,filtru ulei, filtru aer SI filtrul de motorina, am curatat valva EGR (am cumparat colier cu surub si garnitura de la Citroen) apoi am fost la o diagnoza mi a sters toate erorile apoi am pornit iar motorul SI a aparut bujiile afumate, si ceva de DPF  si mi a zis ca nu stie ce inseamna aceasta eroare (DPFul este scos si fizic si din soft) . Apoi valorile la  pedala de acceleratie dupa ce lua piciorul nu revenea la 0 zicea de ceva pe la clapete. Am facut 400 mile nivelul uleiului nu a mai scazut. Ramane sa vad daca mai intra in limp mode SI dc mai scoate fum. Intre timp caut sa fac o diagnoza cu VIDA DICE. Era sa uit dupa ce am schimbat uleiul SI filtrele mi a aparut in bord periodic service required.- l am resetat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30/01/2016 at 11:12 PM, feraru3333 a spus:

are budulan soft  . e in deva

Imi poti da un numar  de telefon daca are soft pentru volvo . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30/01/2016 at 11:12 PM, feraru3333 a spus:

are budulan soft  . e in deva

Imi poti da un numar  de telefon daca are soft pentru volvo . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,aceeasi problema o am si eu,cateodata nu se tureaza mai mult de 2800 neam...am schimbat filtre,ulei,distributia acum 3 luni....si am si consumul foarte mare,circa 15 in oras.Am fost la Buc.la reprezentanta si a spus ca e ok.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now