Guest tornado

Service VOLVO de toata jena, in TIMISOARA

67 posts in this topic

Salutare!

Conduc si eu un volvo S60 din 2006 si am avut "placerea" de a merge cu el la service-ul autorizat volvo din Timisoara. Volvo si Seat au service comun, amele firme sunt impreuna in aceeasi cladire... Problemele cu care am fost au fost multe. Prima data am fost deoarece am lovit un caine si a trebuit sa-i schimb bara fata, grila si un far... Pe langa asta, roata din dreapta prindea in caroserie cand luam viraj stanga(dar asta asa a fost decand a venit noua din reprezentanta) Dupa ce le-au schimbat, peste cateva zile am observat ca vopseaua de pe bara se decojea si peste alte cateva zile incuietoarea de la portbagaj se stricase si nu o puteam deschide decat cu cheia masinii; la roata nu facusera nimic, tot prindea in caroserie(desi ei spusesera ca au rezolvat problema). Am dus-o inapoi . . . pana la urma au facut-o dar au tinut-o 3 saptamani in service "ca sa ma invat minte" (timpul de stat in service era de 4, maxim 5 zile, dupa cum spuneau ei). Dupa ce am scos-o au mai trecut vreo 2, 3 saptamani si se stricase clima la ea si a inceput sa prinda din nou roata in caroserie cand luam viraj maxim stanga. Dupa un timp, iar am dus-o la service-ul asta renumit si i-au schimbat freonul s-au uitat la instalatie si au zis k e ok si distantiere pe care trebuiau sa la puna la roti ca sa nu mai prinda inca nu ajunsesera, desi ei facusera comanda. In fine . . . a trecut timpul, pana la urma au pus si distantierele, dar ceva nu au facut cumtrebuie pt ca tot se mai auzea f putin cum prinde roata.

  Astazi am scos-o iar de la service, o dusesem iarasi cu problema climei, pt ca nu facusera absolut nimic, sau poate au facut, dar nu mergea deloc. E a 3-a oara cand au schimbat freonul si au verificat instalatia de clima si au zis ca merge acuma. Am mers numai de la service pana acasa si clima tot asa era, in stadiul in care era inainte de a intra in service.

  Sunt total dezamagit si nemultumit de acest service, va recomand sa va reparati masinile oriunde altundeva! Nici nu stiu ce sa mai fac. Am vorbit cu ei, maine o duc din nou ca sa repare clima . . . sunt tare curios daca de data asta fac ceva . . .

  Daca aveti idei, solutii sau sugestii . . . ce se poate face in privinta asta?!? Pe mine ma intereseaza doar sa mearga masina, pt ca a costat o multime de bani si e o masina buna, de care as fi multumit. Nu vreau sa le fac rau si sa scriu celor din Suedia(poate ca nici nu ar avea ei ce face, prea mare lucru), vreau doar sa imi mearga masina. Asa ca astept raspunsurile voastre!!

  O zi faina la toti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca daca poti sa scrii in suedia, scrie, sa cunoasca si ei problemele cu care ne confruntam, poate fac ei o filiala, ceva si in romania, sa ne puna la dispozitie personal calificat, mai ales ca ai cumparat masina noua si e pacat.

o alta recomandare, ar fi sa nu mai pui problema ca ai putea face rau cuiva care nu vrea sau nu s a pregatit sa ti faca bine, avand in vedere obligatia sa, fata de tine!

pentru banii pe care i ai platit, pretinde serviciul, fara sa negociezi si fara sa ierti nimic, poentru ca altfel problemele se vor perpetua si i vor afecta si pe altii si,... ti se mai pot repeta si tie!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

degeaba cu reclamatii in suedia....au mai incercat si alti baietii de pe forum...

daca ai vazut ca sunt de kko de ce te mai duci? du-te in alta parte si astora fa-le o reclama proasta pe fata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare forte rau pentru ce ai patit. Nu esti singurul din Timisoara pe care il stiu in situatia ta. Mai intru pe inca un forum si acolo e la fel (cuiva cu un S40 i s-a indoit discul de frana iar cei de la reprezentanta i-au spus ca nu stie sa franeze). Din cate am vazut foarte multi lauda servce-urile din Ungaria, mai ales din Seged. Nu stiu, incearca acolo. Poate e mai bine. Mult succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inainte sa merg in Ungaria pt. service la masina, am tot fost la TM...Am vre-o 5 intrari cu ea in service la TM (schimbare meniu in engleza, update soft...., resetare erori, etc...). Cand am fost am luat legatura cu un inginer-Cornel care e un baiat super de treaba si am cam rezolvat intotdeauna ce am avut la masina......doar ca ultima data cand am fost ca nu mai reuseam sa inchid masina sub nici o forma si efectiv o pazeam noaptea.....am avut ghinionul sa nu fie Cornel acolo si am lasat masina la alt mecanic care mi-a dat o diagnoza gresita pe care am platit-o cu 2 mil. si mi-au spus ca e broasca de la usa sofer defecta si care costa 10 mil atunci..... Era imposibil dupa simptom sa fie broasca asa ca am adus-o acasa am desfacut eu usa stanga si am gasit problema.....Era un fir de la alarma in mufa de pe stalpul usii care bloca mufa de comunicatie sa faca contact..... A...si cand le-am cerut sa-mi taie firul ala care l-am banuit eu ca face probleme mi-au zis ca aia e "tarif suplimentar"!!!!! Nu stiam ca e asa scump sa tai cu patentul un fir......in fine dupa ce am rezolvat-o l-am sunat pe Cornel si i-am spus ca masina mea nu o mai vede acolo daca nu e si el prezent....Si-a cerut el scuze pentru colegul lui si mi-a spus ca urmatoarea intrare e gratis.....Dar intre timp i-am gasit pe cei din Ungaria si prefer aceasta varianta unde daca fac greseli (se intampla si la ei....) rezolva imediat si iti fac si discount pe alte lucruri care le-ai facut la ei.....in mod sigur stiu sa-si pastreze clientii.

  Oricum sincer sa fiu nu mai merg la TM datorita preturilor foarte mari practicate de ei fata de Ungaria, nu pot sa-i cataloghez prost doar pentru o diagnoza gresita...ceea ce insa ma indeparteaza de service-ul lor sunt preturile mari (uneori chiar duble fata de Ungaria)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ceea ce priveste reclamatiile catre Suedia.....nu rezolvi nimic pentru ca totul tine de mentalitate.....Service-ul in sine este dupa standartele impuse de VOLVO dar calitatea oamenilor e indoielnica....si ei aici nu au ce face pentru ca nu ei ii platesc...ci Todorut Int. ii plateste pe acei oameni. Mecanicii fac trainning cu expertii VOLVO dar sunt platiti prost in tara si nu stau mult la service, pleaca.... Daca ai norocul sa prinzi unul nou sau unul prost platit sa stii ca va lucra ca atare la masina ta..... Eu chiar nu vreau sa critic Service-ul VOLVO din TM pentru ca au investit bani sa-l aduca la standartele impuse de cei de la VOLVO ( o sa vezi ca la orice service VOLVO au exact aceleasi proceduri de service) dar problema e ca oamenii care intra direct in contact cu masina ta....sunt cu bani putini si lucreaza ca atare.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea vina nu este a celor mici, angajati acolo, ci a managerilor care nu stiu, din cate vad, sa-i selecteze/coordoneze pe cei ce intra in contact cu clientii VOLVO. Un angajat nu ajunge sa-ti faca probleme decat daca-i permiti tu in mod direct sau mai ales indirect ca si lider.

Nici cu reprezentanta VOLVO din sos.Bucuresti-Ploiesti nu ma mandresc... Dealerul de la care am luat masina avea un comportament destul de ciudat (si asta nu o spun doar eu, pentru ca am mai fost cu doua persoane dupa mine). Vorbea mai tare decat o impunea zgomotul de fond afisand un fals respect, grabindu-ma repet, respectuos, din cauza unei "programari la dentist la ora 17 si a multor livrari" pe care le are de facut in acea zi si care pomenea numai de cifre rotunde cu trei zerouri in RON la orice nelamurire legata de preturi aveai.

In service inca nu am ajuns dar nu ma astept la o diferenta foarte mare de calitate.

Referitor la preturi, eu stiu ca orice societate este obligata sa le aiba la vedere impreuna cu adaosul comercial, nu ajustate dupa ureche sau in functie de fata clientului...

Am zis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum a mai specificat un coleg de-al nostru si eu zic sa mergi la Szeged. Eu asa as face in locul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

budulan, nu stiu daca a ta era masina despre care era vorba, dar cand am scos s60-ul de la service, erau 3 tipi acolo care vorbeau intre ei de o problema cu broasca, asa cum ai descris-o si tu. Si din intamplare am auzit pe unul din ei zicand ca nu stie ce are si ca nu o desface si altul i-a spus sa scrie nu stiu ce chestie in constatarea pe care o fac ei, ceva in genul ca e o defectiune din vina utilizatorului si ca nu stiu ce vrajeli...

Deci, serios, nu am mai intalnit asemenea oameni cu asemenea comportament; e adevarat ca nici prin prea multe service-uri nu am trecut, dar totusi de la VOLVO ma asteptam la altceva. Si aveti dreptate cand spuneti despre calitatea oamenilor ca e indoielnica . . . asta e deocamdata in Romania. Poate vor veni si timpuri mai bune...

Spuneti-mi va rog . . . tot ma sfatuiti sa merg la Szeged cu masina. Este cumva acolo un service autorizat VOLVO?!? Inca nu m-am informat despre asta si nu am cautat pe net...

Multumesc mult pt raspunsuri si sugestii!!!  O zi faina la toti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai spune-mi te rog, in cat timp ti-a facut masina?!? Banuiesc ca nu a trebuit sa vi in RO cu altceva si peste cateva zile sa mergi sa o iei, nu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai te programezi pe mail si le spui ce ai de facut iar ei iti spun cat te costa si cat dureaza operatiunea. Dar nu a fost nici odata cazul sa raman de pe o zi pe alta.... Cauta pe forum "Service Szheged" si gasesti acolo mail si telefon. Daca nu te descurci spune-mi ce are masina si le scriu eu pentru tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari , sincer i-ti recomand Szeghed , eu am fost acu citiva ani la ei pe cind aveam inca un 740 TIC si au fost foarte prompti, nu stiu ce sa zic de Todorut dar am tot auzit ca fac numai magarii cu piesele unii dintre mecanici apoi le vind la jumate de pret ... eu cautam cutie de V 70 si mi sa oferit cutie de camion ... si computere ... acum am inteles ca au si zburat citiva dintre mecanicii aceia, macar la Szeghed mergi si stai acolo cit repara ei . Bafta multa si ar fi bina sa stii un pic maghiara ca ei nu prea se inghesuie cu alte limbi ... eu am dus cu mine pe cineva sa traduca ca nu pricep limba lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ban pe de toate, la revedereeee !

Share this post


Link to post
Share on other sites

in bunul spirit al service-urilor volvo de prin tara... (cineva sa modereze comment-ul de mai sus?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Userul a fost privat de acces... mesaj sters :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am cumparat de la Todorut un XC90 a carui garantie de doi ani expira chiar azi.

Ascultati si experienta mea cu Todorut:

- dupa cca 5000 km, am inceput sa am vibratii in pedala de frina cind frinam la viteze mari, peste 120km/h; mi s-a spus ca discurile fata sint ovalizate si mi le-au schimbat in garantie, totodata recomandindu-mi sa nu pun frina cind rulez pe suprafete umede (!!) iar la iesirea din garantie sa schimb discurile cu unele cu supraventilatie

- la 43000km in aceasta vara am ramas fara climatizare, pic de agent in radiator; am fost informat ca radiatorul de clima este gaurit in mai multe puncte dar refuza sa-l schimbe in garatie, sustinind ca eu sint de vina, fie ca am condus pe drumuri cu pietricele, fie ca am spalat masina cu jet de apa sub presiune (!!); in drum spre casa am constatat ca si compresorul de clima era defect

Am reclamat in Suedia si ei au trimis cazul spre rezolvare la EIS Forum Auto, care sint pe acelasi calapod cu Todorut.

Am reclamat la ANPC Timis iar ei mi-au raspuns dupa 48 zile (si doar dupa ce pe ANPC Timis i-am reclamat la ANPC Regional Arad) ca deoarece am avut o indoitura pe usa soferului si aceasta era foarte murdara la prezentarea in service, eu trebuie sa probez prin expertize tehnice ca defectele se datoreaza dealerului Todorut!

Din acest moment am decis sa nu mai am de a face niciodata cu Todorut, dar nici cu institutiile asa corupte ale statului. Fiind din Deva, voi merge si eu la Szeged. De fapt, la Szeged deja mergem la doctori, dar si la cumparaturi. De ce sa nu imigram acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am si eu o problema la XC90: incalzirea auxiliara face un fum, pana se incalzeste motorul la temperatura de optima functionare, incat ma semnalizeaza toti pe strada ca-mi ia foc motorul. Treaba asta este numai din iarna aceasta(am masina de aproape 4 ani). I-am intrebat pe cei de la Volvo Timisoara, dar habar n-au, mi-au spus ca asa este normal, ca doar se arde motorina acolo. Dar numai masina mea face asa, ca mi-e si rusine cu ea pe strada, se uita toti la mine ca la urs! Probabil ca intra prea multa motorina si nu arde complect. Stie cineva ce-as putea face sa nu mai fumege, sau trebuie sa astept vara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Vezi ca s-a mai discutat problema asta, foloseste optiunea "Cautare" cu textul "Webasto".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce bagati in aceiasi oala o reprezentanta Volvo cu experienta de peste 10 ani cu una aparuta peste noapte?

Experianta a dovedit ca reprezentantele Volvo din tara sunt mai slab pregatite in rezolvarea problemelor decat cea din Bucuresti, asa ca mergeti la unguri in continuare de parca ei ar fii buricul pamantului, de parca acolo nu se greseste de parca nu au si ei habarnistii lor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari, revin si eu cu cateva completari la teparii din Timisoara si anume VOLVO TODORUT,

1. Cu circa 2 luni in urma o trista experienta cu un V70 la care nu mergea clima, inlocuire o stiva de piese, ca la final sa sune sa ridicam masina ca NU au ce sa ai faca, cand am deschis capota toate cuplele electrice atarnau in aer, plasticul acela de pe electroventilarot LIPSA, tubulatura de pe radiator la filtrul de aer LIPSA, la intrebarea unde sunt piesele a venit un raspuns sec ,, se mai intampla'', au bagat masina inapoi si au gasit piesele sa le puna la loc ...

2. Cu 1 luna si ceva un V50 cu fisura la chiulasa, se face constatarea - deviz - necesar de piese, se cumpara totul, se preia masina ca reparata.., dupa 2 zile constatam scurgeri de ulei pe capacul de sus al motorului, la ei la un ochi aruncat de macanic ca e garnitura de capac si sa o schimbe, se schimba si tot la fel, saptamana trecuta intorsi la service ramane sa constate ce are. Dupa constatate turbo defect cu scapari de ulei catre admisie, capacul de sus topit in zona pistonului 2 si 3 si de acolo scurgerile de ulei, or acea masina NU avea scurgeri de ulei sau problema la turbo sau capacul topit. La constatarea pentru defectul din chiulasa trebuia sa fie ambele vizibile si trecute in deviz ca defecte sau suspecte.

3. Senzorul de tempreratura exterioara a fost cumparat si sa cerut inlocuirea tot la ei, dar tot asa mergea si cel nou numai cu erori, la reclamarea starii sa demontat si sa constat ca au bagat mufa invers..., raspunsul mecanicului : ,, se mai intampla''.

Ce credeti ca e de facut cu acesti TEPARI ca nu le pot spune altfel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai acte de la ei si masina e pe persoana fizica, mergi la OPC.

Parafrazand o reclama la moda : "esti cetatean european si ai drepturi" !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are toate actele de la ei, devizul cu necesarul de la prima reparatie, actele pe piese totul, DAR cum dovedesti ca au schimbat piesele aia e marea problema ca daca azi vad camere il pun sa ceara filmarile dar atat, ce poti face mai mult ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now