Baz

Reglaj faruri

32 posts in this topic

Salut.Se pot regla foarte usor pe peretele unei cladiri deschise la culoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape la orice statie unde se fac itp-uri se pot regla.

Eu am facut asta la un passat b5,5 pe moca

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 18.01.2016 at 11:56 AM, cyprynel a spus:

Salut.Se pot regla foarte usor pe peretele unei cladiri deschise la culoare.

Le poti regla fara sa le scoti afara (afara ma refer la atunci cand trebuie sa schimbi un bec si demontezi mufa + dai afara farul)?

Stiu ca sunt alea 2 rotite pentru reglaj, dar nu mi se pare ca as putea ajunge sa lucrez cu ele fara a da farul afara de pe masina.

Merci! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate ! Din pacate v50-u e la mama sa iti fac poze , dar 100% se poate eu asa le-am reglat ! 

Cand le reglezi ele trebuie sa fie la aceasi inaltime , si sa bata impreunate (daca nu intelegi la ce ma refer incerc sa fac o poza descriptiva)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu il scoteam si-l puneam la loc regland cate putin pana a ajuns unde am vrut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa il tot scot si sa pun mufa aia si sa o scot ca e chin...si asa abia iese mufa, si noroc ca am mana mica si imi incape pe acolo ca altfel...

Multumesc, Cristi, astept poze cand ai posibilitatea :)

Cu batutul impreuna sa nu cumva sa te referi sa aiba un fel de caciulita la mijloc ca nu e ok, am mai discutat problema asta si cu Paun Ionut si m-am convins cand am umblat la reglajul ala pentru RHD/LHD (Anglia/Eu).

Lumina_faruri.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa iti fac eu poze maine daca vrei ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Claudiu T a spus:

Nu vreau sa il tot scot si sa pun mufa aia si sa o scot ca e chin...si asa abia iese mufa, si noroc ca am mana mica si imi incape pe acolo ca altfel...

Multumesc, Cristi, astept poze cand ai posibilitatea :)

Cu batutul impreuna sa nu cumva sa te referi sa aiba un fel de caciulita la mijloc ca nu e ok, am mai discutat problema asta si cu Paun Ionut si m-am convins cand am umblat la reglajul ala pentru RHD/LHD (Anglia/Eu).

Lumina_faruri.jpg

Cum ai pus tu poza "asa e oke" dar la distanta (cam 100 m estimativ) sa fie impreunate cele 2 fascole de lumina si sa formeze o singura "nike sign" 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum am promis am revenit si cu poze  in a 2 poza e incercuit pe unde trebe sa introduci o tubulara de 6 ca sa ajungi la "suruburile" incercuite in poza 1 , eu cand am reglat farurile am folosit sagetile cea de jos este pentru inaltime (imbus de 8  in sensul acelor de ceasornic se ridica , invers coboara ) , iar cea de sus este pentru stanga dreapta  (imbus de 6 ) o sa iti fac si o poza deseara daca o sa cobor jos cum bat farurile dar eu am schimbat lupele si nu o sa reusesti sa le scoti asa cu cele de pe masina niciodata.

Later Edit: Iti recomand sa reglezi prima data farul din stanga si dupa sa il faci pe cel din dreapta (Obs. Cand reglezi stanga dreapta se influenteaza si inaltimea ) 

 Foloseste reglajele marcate cu sageti e un pic mai mult de munca dar e sigur ca nu o sa le rupi. 

 

2016-01-29 11.05.07.jpg

2016-01-29 10.43.17.jpg

Edited by Marian Sabou
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai rupt reglajul eu am gasit o solutie pentru reglare , am taiat cu un bomfaier in surubul pentru reglare , iar cu flexul mi-am facut o unealta un cutit taiat la capat drept pentru a putea roti stanga dreapta ( din pacate "unealta" e la zalau si nu pot sa pun o poza ) , dar am atasat poza cu reglajul taiat . 

81033674_8_644x461_faruri-volvo-s40-2004-.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Claudiu TReglajul de anglia acel switch nu iti inverseaza "V-ul" ci doar il face linie efectiv il taie pentru a nu deranja ceilalti participanti la trafic . Niciodata nu vei reusi sa reglezi un far gen : " Asa nu e ok" , doar daca pe farul din dreapta ai lupa de anglia . 

 

Edited by Marian Sabou
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut in interiorul farului ca taie partea inclinata din far si face linie dreapta, dar la exterior mi s-a parut ca face V pe mijloc dupa ce m-am jucat cu el si am aprins farurile. Multumesc pentru pozele cu reglajele. Stiam de unde se fac, dar problema mea era cum ajung acolo. Oricum e foarte complicat, si eu am reglat tot din cele cu forma hexagonala pentru ca la farul din dreapta mi-e rupt tamburusul alb pentru reglajul pe inaltime. Am reglat din hexagonal, cand am timp ma pun sa ma joc fara sa dau farurile jos, incerc sa bag eu cumva sculele pe acolo...mai neplacut e cand scapa ceva din mana si ajunge pe scut :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Cristi Muresan a spus:

Cum ai pus tu poza "asa e oke" dar la distanta (cam 100 m estimativ) sa fie impreunate cele 2 fascole de lumina si sa formeze o singura "nike sign" 

Da :) Adica sa bata mai mult in marginea dreapta si pe stanga sa nu orbeasca pe cei ce vin din partea opusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, Claudiu T a spus:

Am vazut in interiorul farului ca taie partea inclinata din far si face linie dreapta, dar la exterior mi s-a parut ca face V pe mijloc dupa ce m-am jucat cu el si am aprins farurile. Multumesc pentru pozele cu reglajele. Stiam de unde se fac, dar problema mea era cum ajung acolo. Oricum e foarte complicat, si eu am reglat tot din cele cu forma hexagonala pentru ca la farul din dreapta mi-e rupt tamburusul alb pentru reglajul pe inaltime. Am reglat din hexagonal, cand am timp ma pun sa ma joc fara sa dau farurile jos, incerc sa bag eu cumva sculele pe acolo...mai neplacut e cand scapa ceva din mana si ajunge pe scut :|

NU e foarte complicat folosesti o surubelnita cu adaptor pentru lungime , ai nevoie de aprox 10 cm , iar la capat pui tubulara de 6 o sa intre la fix prin gaurile indicate acolo .

Atentie cand scoti afara surubelnita o sa ramana tubulara pe reglaj de cele mai multe ori .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e complicat daca ai scule...dar eu nu am :)) Cel putin nu la Timisoara. De aia am zis ca ma joc cand merg acasa, mai imprumut de la unchiul meu scule si ma pun sa reglez ca in fata blocului nu merge :) Si stiu ca ramane in reglaj, de aia ma tem, sa nu cada naibii pe acolo ca trebuie sa ma pun sa dau scutul jos ca sa le scot...Mi-a mai cazut mie busonul de la ulei pe scut dar la Opel la tata, m-am chinuit si m-am lovit tot la maini pana sa il scot :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, Claudiu T a spus:

Da :) Adica sa bata mai mult in marginea dreapta si pe stanga sa nu orbeasca pe cei ce vin din partea opusa.

Fiecare far in parte bate un "nike" farurile le reglezi intai pe inaltime (sa fie la fel) si sa bata la o distanta oke (cu masina goala si nivelul maxim al rotitei din bord) asta in fata unu perete drept , cu masina pe loc drept . 

Apoi reglajul stg-dr  : in fata peretui cu masina la 1-2 m de el (lateralul masinii sa faca unghi drept 90° cu peretele ) farurile trebuie sa bata la distanta egala de un punct central (sigla masinii -transcrisa pe perete) apoi indepartezi masina la 100m (cam asa) de perete si reglezi usor spre centru(sau spre exterior , daca sunt prea impreunate) , ambele faruri pana iese un "nike" impreunat .

Prea bine nu pot explica , daca nu ai inteles , mai incerc . 

Farurile lucreaza impreuna , altfel ai lumina slaba (oricum lupele nu sunt stralucite)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, multumesc :) O sa vad ce mai rezolv acasa, desi sunt destul de multumit cum lumineaza (mai putin atunci cand ploua si e intuneric). Farurile mi le-au verificat o data la reprezentanta cu un aparat si bateau exact dupa aparatul ala. De atunci, eu l-am mai ridicat un pic pe cel din dreapta ca mi se parea ca bate prea jos. Nu m-a atentionat nimeni ca as orbi si le am tot timpul la 0 (mai putin atunci cand sunt incarcat si se lasa fundul masinii).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, Marian Sabou a spus:

@Claudiu TReglajul de anglia acel switch nu iti inverseaza "V-ul" ci doar il face linie efectiv il taie pentru a nu deranja ceilalti participanti la trafic . Niciodata nu vei reusi sa reglezi un far gen : " Asa nu e ok" , doar daca pe farul din dreapta ai lupa de anglia . 

 

Nu exista lupa de Anglia si lupa de Europa. Farurile sunt la fel. La astea mai noi, reglezi farurile din meniul masinii, pentru Anglia sau EU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da exista la modelul meu s40/v50 si difera doar lupa din far ... O sa cobor mai incolo la garaj si o sa pun o poza cu lupa de anglia ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian, cred ca spui ca la cele de Anglia partea inclinata care da forma luminii pe drum e pe partea opusa fata de cum e la cele de Eu? Sau? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da exact sunt exact invers si difera doar lupele din far ... Acel switch face doar cut off cum am spus mai devreme ... O sa fac o poza ca sunt la zalau si le am in garaj lupele de anglia, iar poza cu lupa de eu am in laptop

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 si v50 nu au toate autoleveling?

A mea a vazut ca isi regleaza lumina in funtie de inclinarea masinii:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar masinile care au faruri cu xenon, au autoleveling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

La S60 2011 care are optiunea active bending se poate schimba din meniu ca pe care parte a drumului se conduce, farul UK are inclinatia (fascicolul de lumina ridicat in  partea stanga) iar cand in meniu este schimbat pe condus parte dreapta a drumului farurile se autoregleaza mai jos si in dreapta dar nu are fascicolul de lumina ridicat pe dreatpa.

Cel putin eu asa am observat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now