• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
Coco17

Achizitie Volvo V70 Summum 2.4

67 posts in this topic

Salut,

O alegere bună, o mașina elegantă de cursă lungă, comfort și siguranță. Prețul acceptabil, poate mai lasă ceva din el...4700-4800€ ar fi ok. De verificat la rece dacă bate volanta. Am 2 experiențe la un S80 și actualul V70 aceiași configurație la motor. La ambele a căzut rulmentul de presiune la +/- 250000 km. Daca tot au fost demontate, am schimbate volantă, rulment si kitul de ambreiaj. De controlat Cd-playerul, navigația (sunt probleme la citirea discurilor și localizarea GPS). Și să citești computerul de bord pentru eventualele erori (dacă sunt)

Succes

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In comparatie cu restul anunturilor , pentru KM pe care ii are la bord…ni s-a parut cam ieftina, ori tipul nu prea a luat pulsul pietii:)) Vedem la fata locului in functie de starea ei, insa pare sa arate bine, sa vedem si cum merge. Se cam bate lumea pe masini aici, stiind ca unii le cumpara numai pt a le revinde, inclusiv garagele fac chestia asta deci probabil ca cel care ii da mai mult castiga :)) Dupa a doua zi de anunt, alt V70 s-a vandut exact cand trebuia sa mergem sa-l vedem. 

Cel mai probabil de maine vom putea vb cu el sa o vedem. 

Nu am mai avut volvo pana acum (Fordul Mondeo break 2002 din pacate ne-a lasat din cauza pompei de injectie) si incercam sa schimbam cu ceva mai bun. 

Vom verifica cu siguranta ce se poate si cat putem verifica. 

Cum se poat citi eventualele erori ? Daca se aprinde ceva in bord sau … ? 

Avem un prieten mecanic care trebuie sa vina cu noi pentru a pune testerul pe ea, insa nu stim sigur daca va putea veni. 

Orice sugestie pt verificare cu ochiul liber este binevenita. 

Multumesc frumos pt sfaturi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma am vazut ca este diesel , pretul mi se pare foarte bun . 

De verificat ar fii multe , fara tester cam greu . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe maneta de semnalizare este un buton "read", iar sub butonul de faruri ai doua butoane pentru proiectoare si ceata. Cu motorul pornit sau cu contactul pus, tii apasat pe "read" cu o mana iar cu cealalta dai un "dublu click" pe lampile ceata. Iti dai seama ca a functionat, daca displayul afiseaza "checking DTCS" sau daca meniul e in franceza... ceva in franceza :). Daca dupa verificare (5-10 secunde) afiseaza NO DTCS da-i omului 6000 de euro si fugi. Daca afiseaza DTCS FOUND IN VEHICLE, apesi "read" pana le citesti pe toate. O lista cu ce ar putea sa apara si ce inseamna gasesti aici pe forum.

La motorul diesel nu ma pricep dar am vazut ca se scoate capacul de la ulei si nu trebuie sa se auda zgomote de acolo.

Volanta se aude cu motorul la ralanti, muzica, ventilatorul si clima oprite. Liniste in masina, usi, geamuri inchise. Daca e o problema la volanta se va auzi ca o bataie finuta de cuzinet iar in pedala de ambreiaj o sa simti o bataie mica. Asta daca are un inceput de sfarsit. Daca e rupta o sa ai vibratii mari dar nu stiu mai multe ca a mea nu a ajuns acolo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, McCIUKEN a spus:

Pe maneta de semnalizare este un buton "read", iar sub butonul de faruri ai doua butoane pentru proiectoare si ceata. Cu motorul pornit sau cu contactul pus, tii apasat pe "read" cu o mana iar cu cealalta dai un "dublu click" pe lampile ceata. Iti dai seama ca a functionat, daca displayul afiseaza "checking DTCS" sau daca meniul e in franceza... ceva in franceza :). Daca dupa verificare (5-10 secunde) afiseaza NO DTCS da-i omului 6000 de euro si fugi. Daca afiseaza DTCS FOUND IN VEHICLE, apesi "read" pana le citesti pe toate. O lista cu ce ar putea sa apara si ce inseamna gasesti aici pe forum.

La motorul diesel nu ma pricep dar am vazut ca se scoate capacul de la ulei si nu trebuie sa se auda zgomote de acolo.

Volanta se aude cu motorul la ralanti, muzica, ventilatorul si clima oprite. Liniste in masina, usi, geamuri inchise. Daca e o problema la volanta se va auzi ca o bataie finuta de cuzinet iar in pedala de ambreiaj o sa simti o bataie mica. Asta daca are un inceput de sfarsit. Daca e rupta o sa ai vibratii mari dar nu stiu mai multe ca a mea nu a ajuns acolo.

Toate scot un tacanit + fum cand scoti capacul de la ulei cu motorul pornit(eu nu am vazut d5 care sa nu o faca)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic.....NU toate fac asa..depinde citi km mai au in bot,pardon bord,una alta:)....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum v50-u de cand il am asa facea +90k tot asa facea , v60 am vazut 6 toate faceau asa ce-a mai tanara avea ~70k ... dintre astea doar una avea ulei aruncat peste tot : probabil pt ca folosea 5-30 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

...vezi cum face la 9000,19000,29000km(prima revizie),insa ce mai conteaza!..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa ma uit ... oricum daca se considera semn ca e pe duca motorul , nu gasesti motorizarea asta buna in stare buna , cum spui pana la prima revizie ... cumperi o masina de 50000€ pt. 20 k ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, McCIUKEN said:

Pe maneta de semnalizare este un buton "read", iar sub butonul de faruri ai doua butoane pentru proiectoare si ceata. Cu motorul pornit sau cu contactul pus, tii apasat pe "read" cu o mana iar cu cealalta dai un "dublu click" pe lampile ceata. Iti dai seama ca a functionat, daca displayul afiseaza "checking DTCS" sau daca meniul e in franceza... ceva in franceza :). Daca dupa verificare (5-10 secunde) afiseaza NO DTCS da-i omului 6000 de euro si fugi. Daca afiseaza DTCS FOUND IN VEHICLE, apesi "read" pana le citesti pe toate. O lista cu ce ar putea sa apara si ce inseamna gasesti aici pe forum.

La motorul diesel nu ma pricep dar am vazut ca se scoate capacul de la ulei si nu trebuie sa se auda zgomote de acolo.

Volanta se aude cu motorul la ralanti, muzica, ventilatorul si clima oprite. Liniste in masina, usi, geamuri inchise. Daca e o problema la volanta se va auzi ca o bataie finuta de cuzinet iar in pedala de ambreiaj o sa simti o bataie mica. Asta daca are un inceput de sfarsit. Daca e rupta o sa ai vibratii mari dar nu stiu mai multe ca a mea nu a ajuns acolo.

Multumesc, orice sfat este binevenit. 

Din pacate mecanicul nu mai poate merge cu noi, maine o vom vedea. 

Persoana respectiva (un domn mai in varsta) ne-a spus ca nu a schimbat piese la ea pana acum, dar 100% vom vedea maine ( facturi si vorbit cu el face to face).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,

Am luat masina pana la urma insa fara a pune testerul pe ea. Am probat-o, toate bune si frumoase, ba chiar ne-a cazut cu trons! E frumusica foc!

One problem: cu toate ca a fost intretinuta numai la Volvo, proprietarul i-a curatat de curand EGR la un prieten mecanic. 

Aseara venind cu ea pe autostrada, accelaratie la maxim...abia urca la 120 :(

Si au inceput sa apara erorile pe ecran in franceza care dupa noi ar corepunde la:

- check engine repair

- Filtre suiv full check the manuel

Am mai observat ca atunci cand motorul este cald, se afiseaza: niveau huile foarte jos.

Fum nu scoate si nici alte simptome nu are in afara de lipsa de putere cand urci in panta..

Incercam sa o punem pe tester cat se poate de repede da orice parere din experienta voatra este binevenita .

Multumim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul a aparut pe autostrada , cat timp ai mai rulat cu mesajul aprins ? Acesta a disparut ulterior ? 

Uleiul se masoara cu mototrul rece , tu vorbesti despre joja electronica ca iti arata un nivel scazut dar totusi in parametri (peste minim dar sub maxim ?)

Curatarea egr-ului nu mi se pare o chestie complicata si nu necesita calibrari uletrior (practic orice mecanic o poate face)

Posibil masinuta sa aiba probleme cu FAP (filtru particule de pe evacuare) 

Ideal ar fii sa gasesti un tester volvo (la cineva sau la reprezentanta) si sa faceti o diagnoza in mers . (Norauto nu cred ca te ajuta prea mult , ei au bosch totusi poti incerca la ei ) 

In ce zona a frantei locuiesti ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de toate astea verifica tija swirl !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paris...

Am uitat sa mentionez: cica doar ce a schimbat filtrul de particule la volvo (950.00 EUR si inca vreob 1000 mana de lucru, avem factura).

Din cate am inteles, acesta se regenereaza si nu se schilmba?

Insa aici cu garajele....una spun, alta fac.

Azi a schimbat uleiul si nu ii mai apare mesajul pt ulei in bord, insa tot la fel cu viteza...very slow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mesajul a aparut pe autostrada.

testam in seara asta insa nuj daca are tester volvo tipul. Te tin la curent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de particule se poate infunda, din "n" motive. Chiar daca este nou se poate infunda. Sa ne spui ce ai gasit pe tester

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erori:

Bougie chauffage 6661
Filtre particules bloque
Debimetre air 
 
Se pare ce trebuie schimbata bateria ca este cam veche si porneste greu ( este baterie volvo originala) + verificat bujii.
A sters erorile si apoi pornit masina si rulat insa la fel: pierde putere si iar apar pe teste erorile bujiilor. 
 
O sa ii dea o regenerare de filtru de particulare intr-o zi (1 ora).
Cam atat am putut vedea in seara asta.

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina are erori pe motor, nu o sa porneasca regenerarea, probabil tot din cauza asta s-a si infudat DPF-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regenerarea a pornit insa nu am avut timp sa o lase pana la capat. A lasato cam 10min. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se aude un aer (suflat/fluierat) când scade puterea motorului? Poate fi un furtunaș de la turbo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Ati luat o masina buna. Schimbati debitmetru si bujiile defecte, apoi o regenerare le filtrul de particule si o sa mearga cum trebuie. Cu mufa de la debitmetru scoasa s-ar putea sa fie un pic mai vioaie dar am auzit ca nu e bine sa mergi cu filtrul de particule infundat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheee! Thanks, adevarul este ca nu m-as mai da jos din ea:)

Debimetrul a fost schimbat de curand. Cel mai probabil vom schimba bujiile ( intr-adevar, porneste putin greoi): Cat despre filtru de particule care a fost schimbat in 2014 - zilele trecute a fost de ex cu ea pe autostrada la drum intins si incepuse sa prinda putere, mesajele din bord au disparut. Back in town, aceeasi problema. 

Regenerarea filtrului: musai de facut cu calculatorul sau ce alte optiuni avem ?

One more question: cineva ne-a spus ca masina memoreaza stilul de conducere: este adevarat ? Avand in vedere ca proprietarul batran mergea numai pana la boulangerie sa isi cumpere paine cu ea, deci fara viteza, posibil sa se fi obisnuit cu viteza aia si stilul lui ? O fi nevoie de resetarea calculatorului ca masina sa invete stilul noului sofer ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now