Coco17

Achizitie Volvo V70 Summum 2.4

67 posts in this topic

Cutia automata schimba adaptat (daca o inveti cu piciorul finut , schimba subturat , daca o calci art trebui sa mearga oricum , daca apesi pana la kickdown nu mai tine cont de adaptare)

Legat de motor : acesta foloseste bujiile sa faca regenerarea . 

Despre regenerare in sine iti recomand urmatorul topic: 

 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

I'm back ;) Am fost putini ocupati cu descoperitul acesti superbe masini! 

Ca o mica curatenie de primavara, i-am schimbat bateria originala ( era cam obosita) si bujiile de incalzire ( 2 din ele nu erau bine stranse, si cam negre). 

A inceput parca sa zboare si ne place din ce in ce mai mult!  Ieri am pus-o iar pe un tester Bosh: singura eroare care a aparut este DPF-ul. Asa ca inca mai merge dupa capul ei si uneori pierde din putere. 

Ieri seara am dat peste cineva foarte pasionat de mecanica si i-am cerut parerea: nu numai ca ne-a spus ca nivelul de ulei se masoara la cald (aici la scoala de soferi de invata la rece, dar cica sunt prostii astea: btw, mare dezbatere pe subiectul asta din cate am vazut pe forum si pe net), dar dupa o tura cu masinea ne-a spus ca este " avion de vanatoare, motor f bun, si ca duce mult". Bun super, da parca tot nu dormim linistiti din cauza DPF-ului :)) 

Tipul, mare cunoscatorul al acestui DPF ne-a recomandat sa ii punem STANADYNE intr-un plin de rezervor si s-o luam la fuga pe autostrada: efect garantat, filtrul se curata si scoate tot afara. Cica ar fi cunoscuta ca potiunea magica : http://www.injecteur-direct.com/additif-stanadyne-performance-formula_ws529506.wsbo

II vom face schimbul de ulei ( care de altfel este cam de proasta calitate, si doar a fost "schimbat" la garaj) si apoi stanadyne. 

Alte erori nu avem. 

Voi ati mai auzit de acest aditiv ?

O duminica faina! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as recomanda sa pui nici un aditiv , d5-u cand se regenereaza genereaza 600 gr C ... daca totul merge bine . 

Uleiul neaparat 0-30w a5 b5(norma)  coastrol (are o sigla cu volvo ) sau ulei volvo ! Si la schimbul de ulei trebuie pus maxim 3/4 pe joja (eu puneam 2/4). 

Eu as verifica la masinuta : pres diferentiala dpf in sarcina(principala cauza a problemelor dpf este senzorul de pres diferentila dus!) , senzorii de temperatura . 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, intr-adevar, sub capota recomanda SEA (daca am memorat bine) 0-30W. 

Insa ultimul schimb de ulei facut la garaj a fost in Martie cu 5w40….

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbal urgent ! 

ulei-volvo-castrol-edge-professional-0w30-import-13a201bfbb5a0d628e-0-0-0-0-0.jpg

2016-02-17 09.46.21.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooo… hai ca ma pun pe cautat! Saru'mana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nai pt ce. Il gasesti mai degraba pe ebay decat la norauto. (Nu stiu daca nu fac comanda , pe raft nu am vazut)

ulei-volvo-castrol-edge-professional-0w30-import-47c571bfbb5b036538-0-0-0-0-0.jpg

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol 5L am gasit cu referinta 0W-30 insa fara sigla volvo. Nuj dc au pus sigla numai pe bidonul de 1l:) 

Dar pe spate e marcat Volvo, este OK, right ?

Cel de la volvo cred ca pe la concesionari/garaj se gaseste, nu vazui asa ceva prin magazine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca corespunde norma poti pune orice ulei ! Normele sunt 0-30 , A5/B5 A1/B1 ,  si api sl (asta nu sunt sigur ) eu am folosit ulei volvo , cum am pus in prima poza.

Am impresia ca se gaseste doar la bidon de 1l.

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti alte firme la 5l ... acuma eu am folosit odata castrol in rest doar volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Cristi Muresan said:

Gasesti alte firme la 5l ... acuma eu am folosit odata castrol in rest doar volvo .

Si Volvo de unde il iei ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, Coco17 a spus:

Si Volvo de unde il iei ? :D

De la midnight caller / roberto de pe forum . Cred ca gaseti si in germania (online) transportul din ro spre franta s-ar putea sa fie scump! Incearca pe un forum volvo fr. Poate iti dau si ei niste ideei.

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai poti folosi ulei aral , revanol(este norma volvo ) ... castrol gasesti sigur !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca DPF-ul este schimbat si tot se infunda, inseamna ca este o problema undeva. Degeaba pui tot felul de solutii, ca el tot o sa se infunde.

Cand mai faci o diagnoza, posteaza codul de eroare care il da testerul. De asemenea spune-i mesterului sa verifice parametrii live si anume: senzor presiune diferentiala (relanti si la 3000 rpm. Foarte important sa fi atenta daca valorile sunt in HPA sau KPA, sa le treci pe cele afisate), incarcarea filtrului de particule, temperatura apei, temperatura in evacuare inainte si dupa DPF (sunt 2 senzori). Scrie pe o foaie rezultatele si posteazale aici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/4/2016 at 8:07 PM, Cristi Muresan a spus:

Toate scot un tacanit + fum cand scoti capacul de la ulei cu motorul pornit(eu nu am vazut d5 care sa nu o faca)

Nu toate fac asa , doar cele care au probleme cu tampoanele vacumatice sau care au probleme cu vacumul in general.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epurator?

Acum 2 ore, adrian mangalia a spus:

Nu toate fac asa , doar cele care au probleme cu tampoanele vacumatice sau care au probleme cu vacumul in general.

Sau la ce alte probleme de vacum la cele fara tampoane vacumatice (>185 cp)? 

Detaliaza putin te rog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate d5urile si d5244t si d5244t4 care au zgomotul metalic se aude daca pierzi vacum pe instalatie fie ca e pierdere pe la tampoane fie pe la furtune fie ca e pe la servofrana sau la valvele  . Daca nu ai probleme cu pierderea vacumului  nu se aude bataia in motor cu busonul de la ulei desfacut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am sesizat acelasi zgomot(poate intesnitatea nu e aceasi ... ) la

1.d5244t (v70 ~ 600k +) neavand pierderi pe la tampoane,  la servo nu stiu !

2.d5244t13 v50 , aparent fara probleme la motor 

3.d5244t15 -vre-o 3 sau 4 la care m-am uitat (inclusiv a mea).

 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17 avril 2016 at 0:07 PM, Cristi Muresan said:

Nu as recomanda sa pui nici un aditiv , d5-u cand se regenereaza genereaza 600 gr C ... daca totul merge bine . 

Uleiul neaparat 0-30w a5 b5(norma)  coastrol (are o sigla cu volvo ) sau ulei volvo ! Si la schimbul de ulei trebuie pus maxim 3/4 pe joja (eu puneam 2/4). 

Eu as verifica la masinuta : pres diferentiala dpf in sarcina(principala cauza a problemelor dpf este senzorul de pres diferentila dus!) , senzorii de temperatura . 

Servus,

Mare bataie de cap cu uleiul asta. 

Castrol 0w30 nu-l gasesc deloc in magazine ( la garaj volvo este EUR22.00 fara TVA bidonul de 1L :::))) Din cate vad, garajul sau pe net este singurl loc de unde il pot achizitiona. Pe net l-am gasit aici: http://www.opieoils.co.uk/basket.aspx

Iar alta marca in Franta, referinta 0w30 A5/B5 nu am gasit decat Shell Helix Ultra: http://www.mister-auto.com/huile-moteur/shell-550041861_g3224_a962550041861.html

Incep sa cred ca ne-am luat avion la cat de greu este sa gasim uleiul de care are nevoie...

Crezi ca Shell ar fi OK  ? 

La cat costa uleiul, ma indoiesc de calitatea uleiului pe care i l-au pus cei de la Norauto: i l-au schimbat in martie cu 5W40 marca Norauto pt 39.90 euro fara manopera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Cristi Muresan said:

:o:o:o

+ EUR20.00 cu DHL :)))

dar de shell ce spui?

Daca nu baga niste castrol la portbagaj :))

Edited by Coco17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cumpăr: CASTROL EDGE Professional 0W30 A5/B5 la €9,95L. La 10L cumpărați, rotunjesc la €95,00 și trimisul este gratis în NL/B

image.jpeg

Edited by K-storu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Coco17 a spus:

:o:o:o

+ EUR20.00 cu DHL :)))

dar de shell ce spui?

Daca nu baga niste castrol la portbagaj :))

E ~80 e cu tot cu livrare . 70×6 =420 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now