rafa92

Curge motorina

14 posts in this topic

Salut! Detin un volvo 80 D5 din 2002 iar de cateva zile am observat pete sub masina. Mi-am dat seama ca e de la motorina, curge undeva in spate, de la roata din spate 20-30 de cm spre fata la vreo alti 20-30 de cm de prag inspre mijloc. Sper ca m-am facut inteles. In special am observat scurgeri masive la franare brusca sau cand masina sta in panta. Pare a fi o conducta. Daca sta o zi intreaba intr-un loc cu plan drept, curge foarte putin spre deloc. Care ar putea fi problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica filtrul de motorina

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este filtrul de motorina, e fix in spatele lui. E o teava neagra, din ce am vazut si o picatura ce se prelinge din ea. Pe stationare nu curge, doar pe franare in special si doar cand merge masina, adica motor pornit si cam 5 minute dupa ce o opresc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai in spate este teava de alimentare de la gura unde bagi pompa pana in rezervor.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, multumesc de raspunsuri si promtitudine. Trebuie sa merg la un mecanic, e destul de deranjanta si neplacuta situatia. Pana acum nu era sesizabil dar in ultima perioada curge tot mai des si mai mult, de ieri de cand am alimentat pana astazi, mergand circa 70-80 km am consumat 10 litri de carburant. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e de acolo e destul de nasol pt ca nu ai mai deloc spatiu de puntea spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur cineva a umblat la sonda litrometrica iar la balans curge motorina. Da bancheta spate jos și desfă capacul de vizitare din dreapta .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ar trebui sa puta in habitaclu a motorina, cu toata garnitura aia de sub capacul metalic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are garnitura și nu miroase în mașină tare la diesel. La benzina miroase rau de te scoate din mașină.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vezi daca este de la pompa sau sonda litrometrica, mergi cateva zile cu motorina putina in rezervor. Lasa sa scada sub un sfert motorina si vezi daca mai curge, sau daca se reduc pierderile

Share this post


Link to post
Share on other sites

De umblat nu a umblat nimeni, cel putin nu cine circula cu masina, adica eu, sau tata, poate unde am parcat-o sa fi facut cineva o gluma proasta. La mecanic am fost ultima data toamna trecuta pt schimb ulei, mi-a schimbat si filtrul de motorina. Problema mea este de circa 2-3 saptamani, maxim o luna, deci nu cred ca de la schimbul de filtru e problema. M-am bagat iar pe sub masina, de unde picura imi pare a fi fundul rezervorului, este o suprafata care pare cam un plastic dur sau un material asemanator, iar daca "ciocan" in el suna cam a gol. Problem e ca am impresia ca acolo doar se prelinge, iar gaura sau locul cu pricina sa fie in alta parte. Sambata am vorbit cu cineva si ma duc sa o verifice. Sper sa nu fie nevoie sa inlocuiesc rezervorul. Mai am cateva probleme pe care sper sa le rezolv, dar nu le dau de cap. La peste 2500 turatii primesc o eroare cu "...wartung enforderl" si nu mai accelereaza, iar a doua problema am mai dezbatut-o aici pe forum: nu imi franeaza roata stanga. Am facut mai multe teste, cineva imi spune ca furtunul de la frana e se vina, le-am schimbat, la fel se manifesta. Cineva spune ca e toata consola ABS, iar altcineva spune, ca nu are cum ca altfel nu ar frana celelalte 3 roti, sau ma rog, cel putin 2 nu ar frana. La mine e doar fata stanga cu probleme. Am aerisit sistemul, tot la fel se manifesta. Schimbat si lichid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema cu pierderile de combustibil. Era de la pompa de motorina. Tija aceea in care intra furtunul de retur era crapata la capatul de sus, motorina trecea prin furtunul de retur dar se pierdea pe la acea crapatura de la tija de plastic. Mi-am luat o alta pompa dar nu a fost buna pt ca ce am gasit avea alimentarea de curent la baza sa, iar la masina mea alimentarea era separata intr-o alta gura de vizitare separata. Totusi, mecanicul mi-a facut o improvizatie care momentan se dovedeste a fi buna. Pe sub acea tija rupta a bagat un furtun care sa treaca dintr-o parte intr-alta, formand astfel un alt canal pe sub cel care era dat de tija care s-a rupt. Astfel motorina ce trece catre furtunul de retur trece prin acest canal si evita astfel canalul care era rupt la baza. Momentan functioneaza bine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercuit locul unde era fisurata. 

 

IMG_20160627_191215.jpg

Edited by rafa92
Poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi cauta o pompa de 2002, nu e chiar ok cu improvizatii pe sistemul de alimentare, chiar daca motorina se aprinde mai greu . 

Parerea mea . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now