• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

10 posts in this topic

Salut,

 

Am un volvo s60 d5 din 2010 awd cutie automata si nu mai porneste. A mai patit cineva? Am dus.o la service si nu ajunge motorina in pompa de inalta si respectiv in rampa. Are cine idee unde se gaseste releul de la pompa din rezervor sau cum ajung la pompa din rezervor?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai jos rezervorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Midnight Caller said:

Dai jos rezervorul.

Salut,

 

Pana sa ii dau jos rezervorul as putea sa ajung la pompa sa o masor cumva?

Sau ai idee unde pot gasi o schema electrica pentru circuitul pompei din rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s. masina 87000km reali si reviziile au fost facute ca la carte in service autorizat si nu numai la limita de km ci si la 12 luni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are legatura problema ta cu reviziile din pacate.

Ai schema atasata, Verifici cel mult siguranta F13 si releul K8. Daca sunt bune, rezervorul jos.

 

eng management.pdf

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Midnight Caller said:

Dai jos rezervorul.

Salut,

 

Pana sa ii dau jos rezervorul as putea sa ajung la pompa sa o masor cumva?

Sau ai idee unde pot gasi o schema electrica pentru circuitul pompei din rezervor?

9 minutes ago, Midnight Caller said:

Nu are legatura problema ta cu reviziile din pacate.

Ai schema atasata, Verifici cel mult siguranta F13 si releul K8. Daca sunt bune, rezervorul jos.

 

eng management.pdf

Salut. Mersi frumos sper sa scap de demontat rezervorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate 2010-2011 au avut multe problema asta din cauza conectorilor made in turcia (majoritatea D3-uri). 90% o rezolvi cu rezervor dat jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Nici la mine nu mai pornit azi dimineata,nu stiu daca are vreo legatura cu mesajul de ieri din bord legat de revizia periodica.As vrea sa ma ajutati,va rog ,cu niste raspunsuri:

1. La scoaterea bateriei vechi exista vreo procedura ca la fosta V50?

2 .Daca pe masina era 80v cu 700Ah si eu pun 74v cu 720Ah,e vreo problema?

3.Stiti ceva de marca Exide,baiatul de la magazin mi-a recomandat si a mai precizat ca este peste Varta?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. Corectura: 80Ah cu 700A; 74Ah cu 720A. Primul este curentul pe care il poate furniza bateria timp de o ora. Al doilea este curentul de tip "burst". Atat timp cat intra in lacas nu este nici o problema. Dar bateriile vin cu: pozitionare diferita a bornelor si diferite dimensiuni pentru aceeasi parametrii.

3. Dintre bateriile cu preturi lumesti orice din grupul Exide este foarte bun: Exide, Fulmen, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze,am scris gresit,stiu ce inseamna.

Multumesc frumos,weekend placut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now