CiprianM

Probleme baterie?

17 posts in this topic

Salutare baieti,

Astazi in parcare nu am mai reusit sa pornesc masina. Initial, cand am plecat de la job, am sesizat ca a pornit mai rau ca in alte dati. Dupa 1 km, am oprit ptr 15 minute si apoi nu a mai pornit.

desi am testat bateria si mi s-a spus ca e in parametri(inclusiv electromotorul) cu cateva saptamani in urma, banuiala mea a fost ca este bateria de vina. Am rugat un taximetrist sa punem cablurile sa incerc sa o pornesc. Motorul "invarte" insa masina nu porneste. La final, imi apare o eroare in germana "Accuuspann Laag" si semnul bateriei. Posibil sa fie amperajul scazut si sa nu o mai ia din loc doar dupa ce ii pun alta baterie? Sau exista posibilitatea sa fie alta problema?

 

va multumesc anticipat ptr raspunsuri.

P.s volvo s60 d3, 2011

Edited by CiprianM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact amperajul. Mesajul inseamna ' batery to low'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa ii dau curent din nou cu un prieten, motorul invarte dar nu porneste. Geamuri/faruri/navigatie merg dar nu porneste. am lasat sa se incarce peste 10 minute si nimic (cealalta masina tinuta turata).

o sa incerc dimineata sa ii pun o baterie noua ca la ora asta nu am gasit dar ma tem ca e alt necaz. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se da curent de la alta masina ,asta sa fi stiut sau in cel mai rau caz  luai curent dar fara sa se porneasca donatoarea..

Daca aveai Ford  .acum anuntai platforma sa o mai muti din loc..In fine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal asa se procedeaza, cand bateria este descarcata, se pun cabluri

si se conecteaza la alta masina, trebuie sa porneasca; daca nu ori cablurile sunt

prea subtiri ori alternatorul donatorului este subdimensionat, bateria masinii

donatoare nu are treaba, in functionare alternatorul este furnizor de tensiune,

are tensiunea peste cea a bateriei; ar putea fi electromotorul, chiar daca invarte

nu are turatia suficienta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca invarte si nu porneste probabil este si pompa din rezervor cu probleme (comun la acest model)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, bine de stiut pe viitor. 

Am schimbat bateria(am luat de la un prieten) si la a 3-a incercare(dupa ce a amorsat) a pornit. Bateria mea era moarta.

insa acum au aparut 2 erori(atasez si poze):

Roetfilter vol zie Instructieb(am gasit ca asta e de la filtru de particule)

Motorsysteem Service vereist(aici sper sa fie vb de swirl si tija aia).

 

masina nu mai traga ca inainte pana in 3000 de turE. :(

halal zi.... 

image.jpeg

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight oricum vorbisem sa vin la revizie. Acum vin cu pomul de craciun...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce swirl prietene la D3 ? 

Grija mare ca S60-ul nu suporta sa te joci cu curentul . Schimba bateria mai repede ca altfel e bai . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adu-o, ca o punem langa cealalta cu aceeasi problema :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus masina la Bogdan G, facut diagnoza, facut regenerarea fortata ptr Filtrul de particule. Ulterior revizie ulei +fa,fp,fu,fm  +schimbat bateria si uite asa am reusit sa dorm linistit noaptea trecuta (cu o singura martora).

P.S  La schimbarea filtrului de aer, am extras o colectie considerabila de frunze uscate, origine Belgia OEM.    :))
 

Va multumesc baieti ptr avertizari/sfaturi. Consider subiectul inchis.

O zi cum va doriti,

Ciprian

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) Felicitari, sa te bucuri de ea acum !!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna , am si eu o problema in legatura cu bateria. Pe al meu s60 d3 din 2012 a murit bateria sa zic asa , mai imi aparea in bord mesaj cu acumulator slab , cand era frig tare afara, si cand o opream uneori. Vreau sa schimb acumulatorul ( precizez ca este oroginal) cu unul echivalent. Atasez o poza cu ce am avut pe masina si vreau sa stiu ce a-ti pus voi pe masina si e ok, si sa imi spune-ti si mie daca cumva trebuie baterie pentru start - stop adica agm din aceea, sau se poate pune acumulator normal , obisnuit. Multumesc ! 

IMG_20181206_170751.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideal ar fi să pui același produs. Mergi la o reprezentanță Volvo. Nu vei sărăci de eventuala diferență de preț.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este 569 lei o baterie originală.

Nu vad afacerea sa pui ceva after market .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inceput si la mine sa faca figuri bateria de ceva timp , si am constatat ca este de doar 70 amperi , sincer ma asteptam sa fie de 80 ca si cea a colegului Raducu Radu , si ma gandesc ca nu ar fi nici o problema daca as face un upgrade fata de cea veche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune linistit de 80 de ah , de preferabil oem sau aftermarket, dar sa fie cu specificatia AGM pentru start stop. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now