roadrunner

motorina in baia de ulei Motorina in Baia de Ulei la un V50 2.0D

27 posts in this topic

Am un V50 2.0D 136cp din 2006 cu 345,000km pe bord, pe care il folosesc 95% din timp in afara localitatii si un condus cu 10-20km peste limita legala.

De 6-7 luni gasesc constant un nivel foarte crescut de ulei in carter cu toate am schimbat:

- 4 injectoare (cu originale) + conducte tur si retur + set garnituri + soft reload;

- DPF-ul (care nu avea mai mult de 100,000km) + umplut full nivel aditiv;

- pompa apa + termostat.

- toate testele static/dinamic arata toti parametrii OK

Daca cineva s-a mai intalnit cu o situatie similara si a reusit sa o rezolve pozitiv, sau are o idee despre ce am facut sau nu am facut :( ..... will be appreciated:)!!!

Thank you!

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF-ul l-am schimbat cu unul nou (de mentionat ca si cel vechi nu era infundat!)! In afara de pompa de injectie si ECU am schimbat cam tot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare o problema de management : admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai concret te rog! Supape, pompa de injectie? Injectoarele sunt nou-noute!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai nevoie sa mergi la cineva la service preferabil dedicat volvo , poate avea multe cauze , si un dpf nou se poate infunda daca motorul nu merge in parametri . Nu stiu exact cu ce ai facut diagnoza dinamica de nu au descoperit nimica ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina merge bine nu cred ca e pompa de injectie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut 2 teste in dinamica, unul la Volvo Cluj si unul cu Bogdan G. Vorba romanului, la "ambele amandoua" nu am gasit nici un parametru in afara limitelor producatorului!

Am inteles ca ar exista un simering la nivelul pompei de injectie care in conditii de uzura ar putea lasa motorina sa se scurga in baia de ulei.

Masina merge excellent, trage, se infige, consuma in jur de 5.5-6.0 Afara si approx 7.2-7.4 in the city.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, roadrunner a spus:

Am facut 2 teste in dinamica, unul la Volvo Cluj si unul cu Bogdan G. Vorba romanului, la "ambele amandoua" nu am gasit nici un parametru in afara limitelor producatorului!

Am inteles ca ar exista un simering la nivelul pompei de injectie care in conditii de uzura ar putea lasa motorina sa se scurga in baia de ulei.

Masina merge excellent, trage, se infige, consuma in jur de 5.5-6.0 Afara si approx 7.2-7.4 in the city.

 

Da ... pai in cazul asta incearca si la Midnight&Brava, poate poate . 

Trebuia sa fi inceput subiectul , am fost la x, y. N-au gasit nimic , am informatii cu privire la (pompa de injectie / simering etc) .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a fost si la Bogdan si la Cluj si nu i-a dat de cap probabil nu se rezolva decat cu desfacut. E o varianta sa scape pe la pompa de inalte doar daca mai departe intra motorina pe la oring-ul de la axa cu came al pompei

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roadrunner dacă ai schimbat DPF ul nu ai rezolvat mereu problema. am avut Kuga 2009 venit de la reprezentanta la mine și avea DPF nou înfundat pt ca turbina era nasoala. La tine trebuie dat jos si vazut ce fum scoate motorul mai ales ca are multi km. Al meu la 330.ooo km scoate ceva fum și e 2009.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu durere in portofel iti confirm ca am schimbat si turbina! Gaura mare in portofel boierule!

Mai sa-i schimb si culoarea si atunci pot sa zic ca am schimbat tot!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și mai este un singur test de făcut. Desfăcuta flanșa de la DPF, pus un distanțier de 10mm și ieșit cu masina în probe. Dacă scoate fum înseamnă că ai o problema la motor de scoate fum dacă nu scoate fum înseamnă că este o problema pe partea de etanșare intre pompa inalta și chiulasa. Sau mai e varianta sa ai un injector care pisa motorina dar ar scoate mult fum în cazul asta .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele sunt noi, le-am pus in iarna. Consumul de motorina este in limite rezonabile, 5.6-6.0 in afara, si in jur de 7.2-7.5 in oras; DPF-ul l-am dat jos si este curat, si mi-a mai ramas pe lista ECU si Pompa de Injectie. Vreau sa-ti spun ca am remarcat ca si dupa ce am schimbat injectoarele, cand a fost foarte frig, spre surprinderea mea, masina a pornit foarte greu. Mi s-a spus ca probabil pompa de injectie isi traieste ultimele zile avand in vedere ca am aproape 350,000 km.

Edited by roadrunner
PRET pompa injectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai luat o compresie la motor? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope! La ce te gandesti? La o uzura avansata a motorului care sa duca la un consum exagerat de ulei care prin ardere sa infunde DPF-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci dacă s-au făcut toate astea înseamnă că e oringul de la pompa de înaltă.

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mate! De unde poate cumpara acest o-ring? Ai posibilitatea sa-mi comanzi un asemenea o-ring? 

Edited by roadrunner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din compresie iti poti da seama in ce stare e motorul. 

Nu stiu de ce, dar citisem ca ai inlocuit si pompa de inalte. Oricum, In prima instanta verifica cum a zis si Bogdan, pompa.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

am zis ca am inlocuit totul, mai putin pompa de inalte si ECU. Probabil ca am sa schimb si pompa avand in vedere ca am 350.000 km!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai înlocuit garnitura dintre pompa și chiulasa ? Poate pe acolo intra motorina în chiulasa și de acolo în baia de ulei .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura asta nu am I locuit-o, dar esti Primul care imi spune de ea! Desfac pompa saptamana viitoare si iti dau un semn!

Have a nice weekend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a fost si la Bogdan si la Cluj si nu i-a dat de cap probabil nu se rezolva decat cu desfacut. E o varianta sa scape pe la pompa de inalte doar daca mai departe intra motorina pe la oring-ul de la axa cu came al pompei

Sent from my D5503 using Tapatalk

Si eu ce rahat am mancat aici ?:)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am facut 2 teste in dinamica, unul la Volvo Cluj si unul cu Bogdan G. Vorba romanului, la "ambele amandoua" nu am gasit nici un parametru in afara limitelor producatorului!

Am inteles ca ar exista un simering la nivelul pompei de injectie care in conditii de uzura ar putea lasa motorina sa se scurga in baia de ulei.

Masina merge excellent, trage, se infige, consuma in jur de 5.5-6.0 Afara si approx 7.2-7.4 in the city.

 

Pai vad ca știai de problema cu simeringuri iar eu știam ca l-ai înlocuit.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut cu ce sa-l inlocuiesc, nici un comersant nu vinde simeringul separat! Am gasit in schimb o pompa noua in Austria si o sa o primesc saptamana viitoare.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now