zax3303

Concluzii dupa 6 ani de XC60

22 posts in this topic

Pro:

- masina sigura

- tinuta drum buna (cam "barca" la denivelari), comfortabila la drum lung

- HDC foarte util

- denota o stare de eleganta fara a iesi ostentativ in evidenta

- consum mediu extraurban 8.5 (2.4 diesel) sau 10 cu bicicletele (sau cutia portbagaj) puse pe masina.

Contra:

- monopolul Volvo isi spune cuvantul, doar cateva service-uri ramase in Ro, preturi exagerate

- schimbat amortizoare haion electric dupa 2 ani (3500 ron)

- haionul nu a fost bine reglat si unul din colturile superioare a frecat pe caroserie, deci risc rugina

- cutia de viteze automata trebuie adaptata anual!!! Explicatia celor din service (care nu sunt altceva decat niste amatori foarte scumpi) este ca la semafor nu trebuie tinut pe piciorul pe frana in D, ci trecut pe N...

- probleme la etanseizarea caroseriei aparute in primii ani (ploua in masina...)

- zgomote ciudate la nivelul bordului neidentificate nici pana in ziua de astazi

- la o vizita in service mi-a disparut roata de rezerva, cei de acolo spunand ca masina nu a fost dotata cu asa ceva!!! Pana la urma s-au uitat pe inregistrari si au vazut cine a luat-o. Scuzele le astept si astazi.

- problema placute frane, schimbate dupa 7500 km

Posibil ca multi se vor grabi sa spuna ca exagerez, ca sunt incidente izolate. Posibil, dar atat timp cat exista, nu trebuie trecute cu vederea.

Volvo ramane in continuare o optiune, dar trebuie schimbata total atitudinea fata de un client captiv.

A propos, am gasit cateva service-uri multimarca extraordinare, ceea ce va recomand si voua.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate asta a fost si experienta mea cu reprezentantele din romania (nu mi-au furat roata de rezerva) dar lipsa de profesionalism ... atitudinea (mai ales a celor de la cj... ) cat despre probleme , nasol ca nu au fost rezolvate pe garantie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

8.5 extraurban ar trebui trecut la contra nu la pro. Eu scot 7.5 extra cu aer pornit.

In rest, "ma regasesc" in multe. Pe de alta parte, as putea zice uitandu-ma la lista, ca ar fi putut fi si mai rau (la mine).

Btw, ploua inauntru pe la parbriz banuiesc. Daca da, problema e lotul de lipici folosit atunci. Prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, zax3303 said:

- cutia de viteze automata trebuie adaptata anual!!! Explicatia celor din service (care nu sunt altceva decat niste amatori foarte scumpi) este ca la semafor nu trebuie tinut pe piciorul pe frana in D, ci trecut pe N...

Ce fel de cutie e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geartronic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si e ok explicatia aia? Se aplica si la Powershift? Eu stiam ca nu-i nevoie, decat eventual la stationari mai lungi, gen bariera tren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu stiu ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La capitolul pro sunt cu totul deacord!

-la minusuri:

Service-uri(ai spus ca recomanzi firme serioase)

cutia de viteze automata

mie mi-a "cazut" si electroventilatorul", dar mai grav, garnitura de chiuloasa, fara nici o problema de fierbere lichid de racire.(asta pana-n momentul avariei).fusesem cu ceva timp inainte la o reprezentanta Volvo, pt. distributie(180.000 km)

AWD 2400 cmc, 205 cp.

XC 60/ 2009

O saptamana buna tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Volvo Bucuresti ti-au furat roata de rezerva????? Incredibil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xc60ul din punctul meu de vedere este o masina bună și ieftina la ce oferă iar când o compari cu sora ei Evoque vezi clar ca ai masina . TD4 vibrează ca un tractor în comparație cu orice diesel de pe xc60.

X3ul vechi este plin de bube iar asta nou e prea scump și are și el bube mai grave ca la xc60 .

Problema cea mai mare a xc60ului este legata de micile probleme, multe și enervante din care enumeram:

-oglinzile fluiera la viteza și câteodată nu se rabateaza pt ca se rupe un fir

- cutia de viteze automata este puturoasa și mai face talente câteodată din R în D.

- motoarele diesel cu probleme legata de auxiliara vieții. Stai mereu cu frica sa nu se rupă cureaua și sa intre peste distribuție.

- sistemul audio când vrea el nu merge. Aleator măcar o data pe an tot se blochează indiferent ca vb de 2009 sau 2016.

- portbagajul electric nu foarte fiabil

- amortizoarele electrice nu foarte fiabile

- diverse zgomote în interior datorate clipsurilor ieftine folosite . Odată desfăcuta o fata de ușa începe concertul .

Cu toate astea dacă le pui lângă concurenții direcți tot Xc60 alegi .

E o masina frumoasa chiar și după 9 ani iar de lăsat în drum nu prea te lasă și chiar dacă te lasă nu ai de ce sa fi supărat, ai ce privi pana ajunge platforma .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam noul XC60 si vedem atunci.

Nevasta deja i-a pus gand rau S60-ului, vrea s-o schimbe cu XC60 dar am mai temperat-o pana apare cel nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele de la xc60 le ragasesti si pe alte masini.

Odata desfacuta fata de usa, teoretic trebuiesc inlocuite toate clipsurile si automat nu o sa mai fie concert.

Probleme putem enumera pana maine dimineata(alternator, simering-uri unghiular si cutie, simering axa cu came la diesel, map senzor samd), dar, cum am scris si mai sus, sunt probleme pe care le gasesti si la alte masini. Din pacate perfectiunea nu exista, sunt niste ansamble care in timp se uzeaza(lucru perfect normal).

Masinile sunt imbatranite artificial in laborator fix 5 ani, mai departe nu intereseaza pe nimeni(si asta nu e mit, been there)

Ca o masina sa nu  mai aiba probleme, faci ca la avioane un D check.

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25.07.2016 at 1:29 PM, toader said:

La capitolul pro sunt cu totul deacord!

-la minusuri:

Service-uri(ai spus ca recomanzi firme serioase)

cutia de viteze automata

mie mi-a "cazut" si electroventilatorul", dar mai grav, garnitura de chiuloasa, fara nici o problema de fierbere lichid de racire.(asta pana-n momentul avariei).fusesem cu ceva timp inainte la o reprezentanta Volvo, pt. distributie(180.000 km)

AWD 2400 cmc, 205 cp.

XC 60/ 2009

O saptamana buna tuturor!

Poti sa-mi spui cat te-a costat revizia de 180.000 km? Trebuie sa o fac si eu si am auzit niste scoruri care m-au dat pe spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, 30ted a spus:

Poti sa-mi spui cat te-a costat revizia de 180.000 km? Trebuie sa o fac si eu si am auzit niste scoruri care m-au dat pe spate...

De ce nu intrebi la reprezentanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Maurice said:

De ce nu intrebi la reprezentanta?

De o saptamana intreb aproape zilnic si raspunsul lor pe mail a fost ca "astazi iti trimite colegul meu". Nu am nicio reprezentanta in apropiere sa-i pot vizita, si sa fac 400-500 km ca apoi sa-mi dea un pret de .... nu stiu daca merita,

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai pana la urma probabil ca merita sa faci un drum la Bucuresti, de ce nu vorbesti cu colegii de forum care au serviceuri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inca nu pot sa fac o evaluare amanuntita a masinii dar este altceva si pot sa spun ca am condus tot felul de masini , pe mine ma convins s60 ul pe care l  conduc zilnic sa achizitionez un xc60, mi am dorit de mult timp acest model, dar abia anul acesta am reusit sa l achizitionez. Nu de curand am schimbat si eu garnitura de chiulasa , asta este nu am avut cum sa stiu cand am luat o pentru ca nu avea simptome, doar ca consuma antigel la o anumita perioada, nu se regasea niciunde acest antigel disparut, nici in baie , nici pe esapament, era eliminat prin prea plinul din vasul de expansiune facand gaze in vas (de fapt niste bule mici), in rest multumit deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaliza, te rog cu roata de rezerva furata. Ti-ai recuperat-o? Daca da, cum naiba nu si-au cerut scuze? Pare incredibil. Apoi, omul care ti-a furat-o, mai lucreaza acolo, sau l-ai dat pe mâna Politiei? Nu de alta, dar daca faceai asta, scuteai alti mii de volvisit de un nemernic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai adauga la capitolul minusuri:

-pt cei cu trapa: infundare canale drenaj si acumulat apa stalp dreapta fata si covoras pasager fata ( dar se poate intampla si la alte marci), recomandarea e ca la fiecare service sa mentionati curatarea canalelor de drenaj.

Pe partea de service si la BMW e la fel, sotia are un MINI si am fost extrem de dezamagit de serviciile celor de la Bavaria, comparativ Exclusiv Constanta sunt mai profi. Preturile sunt mari in orice reprezentata, o revizie la ML 250D (an fabricatie 2014) la 90 000 km a fost 2300 RON. Stiu ca veti spune ca e alta clasa, insa acelasi motor e si pe GLK/GLC.

Una peste alta, dupa 3 ani:

-nu am probleme pe partea rupere curea distributie ( s-a facut un re-design spre sf lui 2013 la sistem)

-nu am probleme la cutie ( dar ma apropii de 60000 km si voi schimba uleiul, cu speranta de a evita problemele)

-la parbriz nu am avut infiltratii

-sistemul audio s-a blocat si la mine de vreo 2 ori in 3 ani

- placutele de frana au 50 000 km ( e posibil sa le schimb in decembrie totusi)

- nu am avut probleme la hayon si l-am folosit anormal de mult!

-service-ul oficial Volvo nu e nici mai rau si nici mai bun decat la celelalte marci de top ( BMW, Audi, Mercedes).

-tinuta de drum/ manevrabilitatea nu e chiar cea mai de top/sportiva, dar pentru familisti asta nu conteaza.

-la capitolul contra as pune si vizibilitatea prin parbrizul incalzit in conditii de ploaie, parca nu e cea mai buna

-zgomotul la rulare peste 120 kmh e mai ridicat.

-spatiul interior e ok, dar cred ca se poate si mai bine.

Pro:

-imi place masina ca design si ca asta m-a cucerit de cand am vazut prima poza, si pentru ca imi place am cumparat-o!

-dotarile au preturi mai mici decat concurenta germana/britanica ( de recomandat cele care aduc un confort real: scaune cu memorie, volan incalzit, faruei adaptive cu xenon, pilot adaptiv cu functie franare, camera mers inapoi, navigatie),

-scaunele sunt f bune, zau chiar simt o mare diferenta de confort ( primul lucru pe care il regret cand ma urc in Mini Cooper -ul sotiei, la fel si copiii, prima lor optiune e Volvo cand sunt intrebati cu ce masina vor sa mearga -cooperul e varianta 4 usi)

- imi place cum suna motorul 2.4l, uniii chiar erau convinsi ca e pe benzina

- consumul la mine e pe la 8.0-8.2 depinde de sezon si trafic ( stau in Mamaia Nord).

- nu esti expus asa mult la furturi (cel putin in Constanta): oglinzi, embleme, capacele roti ( un prieten din Bucuresti a ramas fara oglinzi din prima zi la X5, din a 3-a luna fara emblema si capacelele la roti si le-a inlocuit singur preventiv in a doua zi cu unele Alpina din Autovit).

- comfortul e bun.

-sistemul Haldex pt utilizare urbana cred ca e ok, am facut cateva teste iarna pe zapada, foarte stabila (pneuri iarna Nokian SUV3), chiar si pe drum acoperit de gheata, atat timp cat se circula cu prudenta si nu se exagereaza.

-sisteme de siguranta multe si cred eu utile, sa dea Domnul sa nu ai nevoie de ele, dar ..e bine de stiut ca exista.ele sunt prezente pe XC60 cu mult inainte competitorilor germani (care abia acum au ridicat standardele).

-sistemul de navigatie ( de la modelele  sfarsit 2013  in sus) excelent ( updaturi gratuite, pe care le faci singur f simplu, harti pe baza HERE Maps, la BMW & Co costa 300 eur un update, poti trimite adresele de pe computer la masina)

- sistemul audio relativ bun (cel Hi-Fi cred, nu stiu exact cum se numeste optiunea, a doua optiune nu am HK sau Dynaudio) , asta dc nu esti cumva audiofil ( e peste ce am vazut la alte marci)

- si ultima care imi vine in minte:....nu mai retin daca am mentionat: chiar imi place cum arata masina asta!

Concluzie: BIG LIKE XC60!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fac un update la ce am scris mai sus, la capitolul minusuri:

-rupt curea alternator la 58000 km, urmati sfatul colegului Bogdan G si schimbati-o pana in 45000 km.

....dar tot imi place masina!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now