XCP77

s40 Problema la pornire dupa schimbarea filtrului de motorina

21 posts in this topic

Fratele meu e in Spania . Detine un s40 2.0d 2004 si dupa ce a schimbat uleiul si filtrele la filtrul de motorina a ramas putin aer(cu toate k a umplut capacul cu motorina.ala de se infileteaza) . Dupa a pus contactul de 7-8 ori si cand a incercat sa porneasca nu i-a pornit.dupa a vazut k are si o eroare la bord "centralita del motor, unidad de mando del motor" . Ce sa fie ? Calculatorul ? Vreun releu ? S au senzorul nu detecteaza filtrul de motorina ? Va rog dati-va si voi cu parerea !!! Multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contactul poate sa il puna de cate ori vrea el...degeaba...nu are pompa de motorina pe traseul rezervor => filtru de motorina...Ideea este ca circuitul se amorseaza doar cu o para cu supapa unisens(ceva in gen cum este pe 1.5dci la logan/renault) montata de service pe traseul de alimentare in timpul operatiunii de schimbare filtru de motorina...Trebuie sa gaseasca o modalitate de a amorsa circuitul...Daca nu are cu ce,poate incerca cu un furtun si gura :D

Daca cautai pe forum mai sunt cateva topice despre problema asta...Despre eroare,probabil a aparut dupa prea multe porniri esuate...

Spor la amorsat...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cautai dar nu gasii nimic.Nu merge nici cum zici u . A dus o in servis si dupa ce a amorsat o a bagat un furtun si i a bagat motorina cu presiune si tot nu o i a din loc :( Oricum .... Ms mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se scoate furtunul de retur și pe acolo se amorseaza și nu cu gura ci cu o scula speciala de amorsa.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu asa ceva? :lol::lol:

Asta e mai tare ca aia cu elm-ul :lol: 

amorsa-perete-policolor-5l.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mah, aia e amorsa si se foloseste cu asta : large_Trafalet_EKSPORT-809.jpg

 

:D

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habar n-aveti niciunul, sunteti niste amatori... Scula de amorsa este ASTA

http://www.venusdsh.ro/assets/images/V1/12%20Vopsitorie/Pensule/Bidinea/bidinea%20Cehia.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e frate, cu asta se amorseaza, uitasem complet . :D 

Vadime suntem praf tata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dai cu spray la automat pana dezamorsezi cazanu de tot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dublat /delete 

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratiwere, daca faceam tinichigerie o rezolvam si cu amorsa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Deci fără gură? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre fără gura. Pe retur se baga pompa de vacuum și se trage pana se amorseaza după care pornește la prima cheie . Fără spray fata nervi, totul în 37 de secunde . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27.07.2016 at 0:22 AM, Bogdan G said:

Da bre fără gura. Pe retur se baga pompa de vacuum și se trage pana se amorseaza după care pornește la prima cheie . Fără spray fata nervi, totul în 37 de secunde . 

Am cautat acest topic deoarece am in plan sa-mi iau un V50 2,0 d, iar un mecanic de la service-ul unde schimb consumabilele m-a bagat la pareri. Zicea ca e acelasi motor  de 160 cp ca la Focus 2, etc..., iar dupa schimbarea filtrului de motorina porneste foarte , foarte greu. Se pare ca nu e chiar asa. E posibil ca la Ford sa aiba alta configuratie la alimentare/filtru care e cu probleme de genul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este fix același motor cu același filtru de motorina .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am aflat-o.  136 cp nu 160 :wacko:

Cum ramane cu partea de schimb de filtru? E cu probleme sau nu stie omul sa procedeze?

Edited by hijacksparrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stie sa procedeze :) Sau nu ii place sa inghita motorina =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nu trebuie sa înghiți nimic . Exista pompe de amorsare .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/27/2016 at 10:56 AM, Midnight Caller a spus:

Habar n-aveti niciunul, sunteti niste amatori... Scula de amorsa este ASTA

http://www.venusdsh.ro/assets/images/V1/12%20Vopsitorie/Pensule/Bidinea/bidinea%20Cehia.jpg

Ceea ce imi aminteste de asta.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau asa .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now