mirceas

Volvo s40 2.0d 2005 fum

23 posts in this topic

Buna ziua ma bucur ca pot sa ma alătur posesorilor de volvo si as vrea sa va dați cu părerea la fumul care al are masina până se încălzește ,de pornit pornește bine ,joc în ax la turbo nu are ,în sarcina nu scoate fum de loc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca fumul e alb si miroase intepator, verifica injectoarele.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum albicios,mie imi pare motorina nearsa ca si cum un injector sau mai multe care nu se inchid complet intre injectii. Poti incerca testul clasic de injectoare cu furtune si vase de recuperat motorina pe retur dar cel mai indicat ar fii o diagnoza ca trebuie sa-ti dea mai mult ca sigur erori undeva si inclusiv se poate face un test de injectoare prin programul de diagnoza aratandu-ti valorile compensate de mototorina si corectiile la fiecare injector in parte! In cazul in c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erori nu are am făcut diagnoza cu dice dar la corecții nu s-au uitat ,test de retur injectoare nu am făcut se face la cald la rece 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Pai daca zici ca fenomenul e mai persistent incearca la rece ia niste furtunase de ,, perfuzii,, 4 seringi sau 4 recipiente transparente identice si conecteaza-le separat la fiecare retur in parte si lasa motorul sa mearga 2-3 minute pana incepe sa se acumeleze motorina in ele si cel care are cea mai putina motorina acumulata ala e injectorul care injecteaza prea multa motorina! Asta este o varianta de testare empirica care de multe ori poate elucida cauza pana la aplicarea altor teste!Iti recomand sa nu mai circuli cu ea asa ca risti sa-ti dilueze uleiul din motor si eventual sa iti imbacseasca filtrul de particule daca are asa ceva masina! Apropo are miros intepator la ochi  fumul ca mie nu imi pare fum de ulei ars?

Edited by Vyo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, MERGI CU INJECTOARELE LA VERIFICAT. Cel mai sigur nu mai pulverizeaza calumea la rece si asta e sursa problemelor tale. Se intampla frecvent la 2.0D in special dupa 200.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaseste un tester care sa iti arate cum lucreaza injectoarele, in grafic ,relanti ,turatie .Cel mai la indemina.Dupa un rulaj mare le scoti si greu din chiulasa ,intrucit sint ca si "cimentate" si ar fi mai nimerit sa incerci  de inceput  asta..Mergi la un service cel mai bine ca este ceva relativ banal..

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida din pacate nu iti da aceste detalii dar la pornire daca nu merge rotund le poti opri unul cate unul si vezi care are o influenta cat mai mica asupra mersului motorului. La care se simte cel mai putin diferenta, acolo e buba

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprit din tester nu scotanad fire , atentie!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa va întreb la motoarele astea de 2.0d există la pornire vreun soc  s-au ceva de genul care ține masina turata după pornire la 900 sau 1000rmp până se încălzește puțin motorul la mine si la 9 grade dimineața sta la prima liniuță sub 1000 rpm chiar un pic sub 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test retur injectoare 2.0d la cald  ce parere aveti.

20170622_183256.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi o problema cu cel ce este mai putin sau cu celelate trei care este mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Vezi daca te ajuta filmuletul asta cu ceva! Noroc Bun!

Edited by Vyo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2016-8-28 at 0:50 PM, Midnight Caller said:

Daca fumul e alb si miroase intepator, verifica injectoarele.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Si eu cand pornesc imi scoate fum si tremura masina. Mi-au verificat injectoarele la un service Volvo (nu reprezentanta) si au zis ca injectoarele n-au probleme si ca presiunea e buna. Mi-au dat o valoare "300" nu mai stiu cum. Relantiul sta neclintit la putin peste 900 rotatii. Dupa ce plec parca tot mai simt un mic tremurat, in ultima vreme, dar nu tot timpul. Intrebarea mea este daca poate fi si de la filtrul de motorina. L-am schimbat acum un an si cateva luni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele se verifica cel mai bine pe un banc de testare, verifica in primul rand daca ai bule de aer pe furtunul de tur.

80% din 2.0d fac cum face a ta, pe una am rezolvat o cu injectoare noi(propietarul a vrut neaparat sa nu mai simta vibratiile si a acceptat costul a 4 injectoare noi)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Brava said:

Injectoarele se verifica cel mai bine pe un banc de testare, verifica in primul rand daca ai bule de aer pe furtunul de tur.

80% din 2.0d fac cum face a ta, pe una am rezolvat o cu injectoare noi(propietarul a vrut neaparat sa nu mai simta vibratiile si a acceptat costul a 4 injectoare noi)

Multumesc frumos. Stiu ca le-au desfacut, pt ca doua nu le-au strans bine inapoi si curgeau. Dar cum au procedat habar n-am. In ce priveste verificarea lor personal, nu m-as apuca. Mai bine o las asa decat sa nu mai pot pleca in patria noastra draga. Oricum, ma linisteste un pic treaba cu 80%. "Uneori" e si ignoranta de ajutor. :) (Ma refer la mine).

Simptomul mi-a aparut dupa ce am mers inspre o alta localitate cu masina mai turata (cred ca intr-a treia cu 4000 de rotatii). De-aia ma intrebam daca o fi de la filtrul de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pentru ce

Poate sa fie filtrul,la modul sa traga aer fals pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava, multumesc pt raspuns. Ieri (si azi) am fost cam bolnav, de-aia raspund acum. O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now