Bogdan S

Povestea lui Blueberry

276 posts in this topic

Aduse de mine din Elvetia. Cu 5 tuburi se rezolva toata masina. Trebuie curatat bine si cu atentie inainte de aplicare, altfel se cojeste.

Zonele periculoase sunt:

-longeroanele spate impreuna cu suportii de bara si suportul final de esapament. (suportii toti 3 i-am pus noi anii trecuti, ca sunt ieftini).

-zonele din fata rotilor spate, pe interior. Pe exteriorul lor se gasesc stickere oe de plastic gros care sa se lipeasca peste vopsea.

-pragurile (deobicei apare rugina in zona prinderilor pt side skirt-urile de plastic, din cauza noroiului care se aduna in ele). 

Toate aceste puncte ruginesc doar in medii foarte grele si la multi km, dar acum dorm linistit ca am facut ceva la masina, chiar daca nu are gram de rugina.;D

L.E: aripile fata se pot verifica in partea de jos pt rugina, mai ales daca masina nu mai are aparatoarele de noroi.

Mult noroc!

20180816_181321.jpg

Edited by Bogdan S
Adaugare text. Greseli gramaticale.
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Lacul de pe usile mele din stanga era putin ars de soare de cand am luat masina. Not anymore! :))

Udat pe jos, instalat cort inchis peste masina, 2 ventilatoare mari si voila, vopsitor de ocazie in spatele blocului.

Cu sfaturile unui prieten apropiat, tinichigiu si vopsitor de exceptie, am reusit sa pierd frumos nuanta in vopseaua originala.

A iesit perfect. Fara gazare, fara nimic. In cateva zile se va matui lacul si se va executa polisul pentru luciul final, de unul profi, nu de mine. Nu vreau sa imi fortez norocul. :))

Experiment reusit. :))

Baietii care fac la comanda orice nuanta de la orice producator, au nimerit nesperat de bine culoarea masinii. Prietenosi si profi. A doua zi am avut curierul la usa. La ei gasiti tot, de la primer, spritzkit, pana la banda de mascat si lac 2k. 

Masina a fost mascata aproape complet in timpul vopsirii, nu doar ce se vede in poze.

O zi frumoasa tuturor!

20180818_133429.jpg

20180818_144254.jpg

20180818_152620.jpg

20180817_133221.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Mi-a cerut cineva un filmulet cu afr-ul masinii la ralanti. Spre rusinea mea, am uitat cine. ;D

Muvi!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba ai reușit sa îl ai asa stabil? La mine e între 14.5 și 15.2, fluctuează...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ancient chinese secret. ;D

Te costa o rescalare de MAF! :))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, uite ce zic..."expertii":

"Idle AFR is typically more stable if you are in open-loop while at idle. When you're in closed-loop, the gEGO mechanism makes relatively small changes to the mixture, causing this swing. It's not hurting anything.

Work on your tune. It's more than likely your fuel map doesn't have enough resolution where you are idling and it's jumping around a few cells that have large changes in the VE%.
Rescale your entire fuel map to scale from 20-100kPa not 20-255kPa and run the high-res code."

WOT-ul conteaza, nu idle-ul  :P

P.s.: poti deconecta senzorul - iti va arata mereu 14.7  :toothy9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montat parasolar cu functie HomeLink, azi.

Avem oglinda iluminata si la sofer. Totusi am dat un fail de toata frumusetea...

Inainte de montaj, am trimis piesa (jegoasa) la detailer sa o curete. A iesit cu cateva nuante mai deschisa decat cel de la pasager... Deci curand voi duce masina sa fie aranjata la interior. 

O zi frumoasa tuturor!

 

 

20180829_183917.jpg

20180829_184010.jpg

20180829_195133.jpg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Pregatiri de frigul care vine si multe nimicuri.

 

-Avem montate etichete originale Volvo pentru:

*airbag pasager (warning pt scaun copil pe locul din fata),

*SIPS si airbag-uri frontale (cele negre de pe stalpii B),

*Volvo Guard - Theft protection (geamurile fata),

*Schematica de vacuum (capac sigurante),

*SIPS (pe parbriz),

*TWR (Tom Walkinshaw Racing) pe luneta.

-Pensulat ceara pe toate suruburile de la suspensie, pe dedesubtul masinii. 

-Dezinfectare clima.

-Gresat yale, balamale, (usi, hayon, capac rezervor, arcuri capota).

-Grasat sine scaune+curatare amortizoare scaune fata (cele pentru inclinare).

-Gresat ramele de la geam (WD-40 Specialist Series - Silicone)

-Redozat lichidul de spalat parbriz. Ok pana la -18* Celsius.

-Aerisit frane.

-Schimbat furtunele de EVAP si aerisire rezervor benzina. (La ultimul plin, a inceput sa curga benzina sub masina). Schimbate toate, cel din poza era suparatul sef.

-Buson nou umplere ulei.

-Detailing interior.

-Achizitionat plasa marfa pentru portbagaj.

-Protectii termice pentru fise.

-Praguri metalice de C70. Le voi "tunarii", fiind putin prea lungi. Sau daca gasesc in timp util, le dau la schimb pentru cele de 850.

 

Inca cateva nimicuri...

O zi frumoasa tuturor!

20180909_163742.jpg

20180909_163719.jpg

20180908_194620.jpg

20180913_184232.jpg

20180913_091441.jpg

20180922_143126.jpg

20180918_184944.jpg

20180903_092202.jpg.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti sa inlocuiti doar garnitura de la buson-ul pentru ulei: Elring 045.721 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Exista si din cauciuc siliconic. A mea era albastra. 3 ron. 

Capacul vechi avea niste zgarieturi superficiale care ma necajeau si oricum voiam sa am noul tip de capac cu "Volvo recommends Castrol".

20180823_110114.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Last update.

-montat plafoniera cu butoane iluminate. Am ales pe negru. E mai rara combinatia pe 850 si merge mai bine vizual cu oglinda auto dim si parasolarele noi.

-montat modul vag 99 pt temporizare variabila la stergatoare. Am mai avut odata, dar incetase sa mai functioneze si o perioada am refolosit releul original.

-schimbat 2 becuri la butoanele din bord.

-garnitura la noul capac de ulei nu a fost buna de nimic... Revenit la cea de silicon.

-gasit dupa un lung amar de vreme cele doua picioruse de plastic care limiteaza la 90 de grade deschiderea usitei torpedoului.

-schimbat aerul de vara din anvelope cu aer de iarna.

-BCS-ul meu chinuit a decedat (boost controller-ul). La mine s-a manifestat "cu suturi" la blana. Cum nu vreau nici sa aud de bleed valves, mbc-uri si porcarii asemanatoare, am ales dupa multe cautari, o unitate de la Viva Performance, aparent valabila si pe Cayenne Turbo (?!). Ma rog. O banala supapa cu sertaras.

http://www.vivaperformance.com/porsche-7-22908-03-0-turbo-control-valve-tcv/

Cum nu am stat dupa shipping, am comandat dupa cod, in tara. Diferenta intre Porsche OE si Pierburg AM e de vreo 40 ron. Worth trying out. Motronicul se reseteaza dupa instalare (baterie deconectata) si mi se pare ca ii ia ceva mai mult timp decat deobicei sa se adapteze. Dar pana isi da drumul, presiunea urca decent, constant si incet. Asa ca "talpa" linistit. ;D

Invatarea preliminara la T5 MY96 e pornit motorul si lasat la ralanti sa se incalzeasca. Cand se obisnuieste cu raspunul valvei, presiunea urca fix cum dicteaza softul masinii. Si ce frumos e sa vezi afr constant 11.2-11.6 la wot!

-incet, incet adun piesele pt conversia clapetei de acceleratie la 3 inch.

-comandat tub admisie 3 inch.

-trimis capacul cotierei la reimbracat in piele.

-umpic de curatenie sub capota.

-cu toate ca nu imi place sa vorbesc prea devreme, am reusit sa dau peste primul ei propietar. Un anume domn Paulo, care am inteles ca mereu a fost atent cu masinile lui. Cu un maxim de bafta o sa gaseasca si o sa primesc cartile ei originale si istoricul italian de vreo 13-14 ani, care sunt puse bine pe undeva. Numai bun de combinat cu teancul meu de facturi. :))

O zi cat mai frumoasa!

 

 

20181110_175832.jpg

20181103_133813.jpg

20181111_202709.jpg

20181110_163135.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm... De ce nu ii faci soft dacă tot se poate? :) AFR-ul e prea mic, ar trebui un 11.8-12.2 la WOT ca să profiți din plin și de cuplu și de putere din câte zic experții.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are soft, monsieur! ;D 

N-șpe mii de eeproame aruncate la gunoi in teste. Si un amic care si-a mancat nervii cu programatorul. 2.0 hpt nu prea ai alte variante si sunt departe de Bucuresti.

Afr-ul nu e exagerat de rich si dupa un prag se pierde din cuplu, adevarat, dar imi place safe. Nu stii nici peste ce benzina dai, cateodata. Am vazut la altii ca mergeau cu 10.8, ceea ce e chiar fuel dumping la greu.

1.6 max setting de la a 3-a in sus si coafura rezista. Cu ceva modificari de diametre la pcv ca sa faca fata.

20180908_144202.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiune turbo 1.6 bar?16t sau 19t?

Ar trebui sa traga destul de bine

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 din 16T? Cu greu :) tu au 2.3 sau 2.0, ca nu mai știu? La mine 16T-ul se limitează pe la 1-1.2 bar și după 5500rpm rămâne fără aer...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

TD05-16G. Nu ramane fara aer. :))

Facuta la baietii de la Westtech Arad. E nevoie de umpic de prelucrare. Sunt mai multe variante. Asta e asemanatoare cu 19t, dar are spooling mai lent.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are compresorul mai mare decât TD04? Altfel nu îmi imaginez cum duce atât :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efficiency.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Jucariile noastre sunt in habitatul lor natural.

Ieri am schimbat bobina de inductie originala, cu un Bosch oem. Pornea ok, dar tragea tot mai prost si incepuse sa apara tot mai des fenomen de spark blow-out la talpa in zona de 3500-4000. Deasemenea, in diminetile reci, dupa pornire, daca incercam in primele secunde sa accelerez, avea o usoara tendinta de a se inneca, care disparea dupa vreo jumatate de minut (cand se incalzea intern bobina). Parca si consuma mai mult pana ieri. Nu stiu exact. Cert e ca media de consum a luat-o in jos, desi traficul tot la fel e. O sa va tin la curent.

Mi-a dat de gandit, dar so far-so good. Tot ce ma deranja, a disparut.

Am mai luat un rand de stergatoare. Denso de data asta. DUR-055L x2 buc pe fata si DU-040L spate. Model din asta nou de lame. Sa vedem cat tin. Pana acum pot spune ca le-as recomanda.

Unul din difuzoarele bang&olufsen a decedat. Played it safe si am luat o pereche de Hertz Mille Pro pentru usile din fata. 

Si evident, inainte de zapada si sare, a mai primit umpic de ceara in zonele periculoase. ;D

Drum bun tuturor, si mai ales fara evenimente!

20181215_094636.jpg

20181215_121916.jpg

20181215_121626.jpg

Edited by Bogdan S
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu bobina acum doi ani, tot cu un Bosch OEM. Care este OE de fapt. Are si codul Volvo stantat pe corp. Cam aceleasi impresii: mers mai rotund, in special la rece.

La stergatoare am mers pe SWF in ultimii ani la toate masinile. Multumit.

Hertz face treaba buna. Ce ai tu... chiar foarte buna. Eu am doar din gama Energy.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am vrut sa scot sau sa modific cutia filtrului de aer stock. Nu incape de ea. Si sincer, prea lene sa adaptez un suport pt. MSD. Cele cu baza dedicata Volvo sunt de 2x mai scumpe (50-60$ pe o bucata de tabla?) :))

Varianta doi e upgrade-ul la bobina ICE cu booster de tensiune separat. Cica se pupa bine cu masinutele noastre. Iese cu vreo 7 kvolti peste stock. 

Varianta perfecta va fi retrofit-ul la COP (bobine independente) odata cu M4.4 si terminam cu jucatul. ;D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt COP vei avea nevoie de modificări hardware în ECU plus alt soft în el pt a controla Dwell-ul și a comanda bobinele. Plus ca nu știu cât te va ajuta, e folosit mai mult dacă vrei sa treci de 6500RPM,pana acolo face fata cu brio și sistemul actual de delcou cu pipa.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un tip din Polonia care vinde kit pt 96-97. Ecu, cablaj, bobine. Si cred ca are si senzor de altitudine ca S70. 

Eu am limita de rpm la 7100 si vad ca inca are timp sa dea cate 5 scantei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ce faci ca deja te joci cu valve float, sa nu te trezești cu supape prin pistoane :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now