• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

25 posts in this topic

Salutare volvo club,

Am cumparat o masina noua volvo  de la reprezentanta Constanta , model xc 90 an fabricatie 2016 si dupa o saptamana am cosntatat cu surprindere ca pe 3 din cele 4 jante sunt pusi plumbi de echilibrare.  sunt curios daca este normal la o masina de 75 000 de euro, fabricata in 2016  sa fie amplasati plunbi la jante.  poate sa-mi  raspunda  cineva?

Edited by Bogdanghb
mai multe informatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

razi de mine? masina este luatade  noua totul este volvo la ea. e asamblata acu 2 luni si adusa in tara

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Bogdanghb a spus:

este normal la o masina de 75 000 de euro, fabricata in 2016  sa fie amplasati plunbi la jante.  poate sa-mi  raspunda  cineva?

Pune si tu o poza cu plunbii amplasati :rolleyes: Acum serios, este prima masina noua pentru dvs?

Edited by aditgv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut normal, unde ai vazut tu otel/aluminiu sau orice alt material care sa fie turnat perfect echilibrat?

Sau anvelopa noua perfect echilibrata?

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie si de formula 1 sau WTCC necesita echilibrare insa este alta poveste la astea...totusi la masinile de serie cum este si XC sigur ca se echilibreaza prin adaos de material apoi mai depinde si de calitatea anvelopelor care sint doar banale,domestice  ca si performante..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anvelopa n ai cum sa o echilibrezi in productie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut inainte un opel zafira, tot noua din fabrica si aia nu a avut plumbi pe jante si atunci cand am cumparat jante de vara pentru ea acestea au venit fara plumbi 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum e posibil ca doar 3 din cele 4 sa aiba plumbi si nu toate si cum e posibil ca la o masina atat de scumoa sa fie o astfel de situatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce situatie??? Ti s-a raspuns mai sus mai sus, ca este absolut normal. Si eu am cumparat jante si anvelope noi si le-am echilibrat. Jantele nu vin cu plumbi pe ele, ci se echilibreaza impreuna cu anvelopele, dupa "impercherea" lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are legatura cu pretul masinii...rotile nu se echilibreaza pe masina (anul acesta mi-am cumparat un set nou de jante Volvo si au necesitat plumbi)

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai situatia proasta era daca la masina noua incepea sa-ti sara volanul din mana de la rotile neechilibrate.

Este cat se poate de normal, doar 3 au necesitat, la a patra n-o fi fost nevoie.

Cum simti rotile, echilibrate sau incep sa tremure la viteza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doamne mare gradina mai ai .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Bogdan G said:

Doamne mare gradina mai ai .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

cand iese masina noua eu stiu ca nu trebuie sa aiba plumbi .   Bogdan G, daca esti atat de priceput te rog explica-mi de ce prima mea masina noua  a vebit fara plumbi si acum asta are plumbi. inteleg ca are nevoie de echilibrare dar pentru ce anume trebuie echilibrata daca ea este noua si din fabrica a fost proiectata pentru a ave echilibru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca orice roata trebuie echilibrata .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar, masina cand iese din uzina iese fara plumbi pe roti, dar inainte sa ajunga la clientul final se face o verificare/pregatire finala de vanzare/livrare. Aceasta pregatire se rezuma de la a montata covorasele auto (...etc) pana la a echilibra rotile.

Mergi linistit ca ai rotile rotunde!

Sent from my Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Bogdanghb a spus:

cand iese masina noua eu stiu ca nu trebuie sa aiba plumbi .   Bogdan G, daca esti atat de priceput te rog explica-mi de ce prima mea masina noua  a vebit fara plumbi si acum asta are plumbi. inteleg ca are nevoie de echilibrare dar pentru ce anume trebuie echilibrata daca ea este noua si din fabrica a fost proiectata pentru a ave echilibru

Si cealalta masina a avut rotile echilibrate, dar probabil ca nu ai vazut tu. Inclusiv ventilatorul din habitaclu are pe el niste tablite, pentru echilibrare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inclusiv ventilatorul motorului are greutăți pt echilibrare . Inclusiv elicea turbocompresorului se echilibrează .

Dar nu, o masina de 75.ooo euro nu trebuie sa aibă plumbi ? Pai dacă merg pe logica asta înseamnă că seria 7 de la BMW nu are plumbi ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatii posibile pt plumb : cauciucurile oricat de noi , au bataie (minima) , si pe astea noi se mai pune si senzorul de presiune care o fii cantarind 2, 3 g care trebuie echilibrate . 

Da si masina mea are plumb , de noua! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inclusiv ventilatorul motorului are greutăți pt echilibrare . Inclusiv elicea turbocompresorului se echilibrează .

Dar nu, o masina de 75.ooo euro nu trebuie sa aibă plumbi ? Pai dacă merg pe logica asta înseamnă că seria 7 de la BMW nu are plumbi ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

alea pe benzina nu are plumbi

Sent from my iPad using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa treaba subliniata mai sus, nici macar producatorii de jante mega-adevarati (gen Vossen) nu reusesc sa le faca pe toate perfect.

Da' acuma, tu ai dat 75ooo EURO pe-o masina, ar trebui sa-ti dea 4 jante PERFECTE cu 4 anvelope PERFECTE ca sa n-ai plumb pe roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu

De 2 ani la o singura janta

Bu a trebuit sa pui plumb

Anvelopa goodyear

Scule de echilibrat noi

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cu ce aparat le echilibrezi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:slap:

Orice obiect care se roteste cu viteza in jurul axei centrale se echilibreaza. Pana si rotile unui amarat de 458 Italia se echilibreaza.

In alta ordine de idei, orice anvelopa are niste puncte marcate cu diverse culori. In general rosu marcheaza zona cu cea mai mare greutate. Daca se monteaza anvelopa cu acest marcaj pe partea opusa valvei de aer poti avea norocul ca janta sa nu mai necesite plumbi in urma procesului de analiza pe masina de echilibrat. Oricum asa vei avea mai mult ca sigur cantitatea minima de plumbi.

ferrari-458-italia-wheels-12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

458 Italia nu e Zafira, te rog frumos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now