850

Volvo 850

109 posts in this topic

Bravo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri cat mai mult de masinuta, dupa toata munca depusa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult! :) Asta intentionez!

Dupa cat de multe sau schimbat pe acolo, ar trebui sa tina o perioada buna de timp. Pe de alta parte, are o varsta totusi... Vorba rusului: " You never know!..." :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actualul numar de inmatriculare!

20170311_134946.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca mai sunt si oameni care nu-si ascund numarul in fotografii.Altfel, scenarita e la mare moda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o nelamurire! 

La mine, ca si la altii, nu-mi inregistreaza km, vitezometrul indica bine, dar kilometrajul, odometrul nu functioneaza! De aratat ceva kilometri inregistrati i-mi arata pe jurnalierul de pe afisajul electronic, unde-mi mai arata si ce consum am si cati kilometri mai am de facut cu benzina din rezorvor.

Acum intrebarea mea este, cum de stie sa calculeze consumul si sa mai arate c at mai merg cu ce este in rezorvor si sa mai inregistreze si kilometrii pe jurnalierul electronic? Nu inteleg asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In constructia rolelor care indica nr de km este o rotita mica dintata. Aia e calcaiul lui Achile si pierde dinti. Asa ca raman pe loc rolele. Kilometri raman (din fericire) salvati in memoria bordului si pot fi cititi de la cutiuta de diagnoza. Rotita costa in jur de 10€. Cand o schimbi poti citi nr de km reali din bord si corecta valoarea indicata de role (impingi afara axul pe care stau ele si faci ce combinatie vrei).

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica completare:

850-ul are vitezometru si kilometraj electronic. De ce s-a pastrat afisarea analogica prin intermediul rolelor cu numere... nu stiu. Cert este ca in ceasuri se afla un motoras electric care actioneaza rolele kilometrajului in functie de semnalul primit de la senzorul de viteza. Rotita pomenita de @Cristian Scutaru face parte din mecanismul de actionare al kilometrajului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles! :) Totusi, rotita cu pricina se gaseste de cumparat si unde anume? Are vreo denumire speciala?

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand Turbo poate avea doar VDO. La Yazaki nu am auzit pana acuma in 10 ani de vreo rotita stricata :) As fi curios sa stiu cate a vandut Skandix :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mi-am facut curaj sa citesc A7! :) Prima returnare a fost 2-3-0, iar a doua returnare a fost 4-2-3! :huh: Raspuns final 423230! Corect sau nu? Sincer sa fiu, sunt uimit! Daca ar fii sa fie corect raspunsul sunt foarte uimit de cat de bine poate merge "Galaxy Project '78"! :)

Edited by 850
Unde pot gasi o interpretare a codurilor furnizate deA2, A3 si B1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In timpul testarii mi-au fost indicate cateva coduri! Dupa resetari, totul a fost 1-1-1, dar as vrea sa stiu ce probleme au fost, totusi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, citește topicul lui Matrixxx referitor la citirea și interpretarea codurilor de eroare, cred că este și pentru mașina ta

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 16.4.2017 at 7:40 PM, 850 a spus:

Astazi mi-am facut curaj sa citesc A7! :) Prima returnare a fost 2-3-0, iar a doua returnare a fost 4-2-3! :huh: Raspuns final 423230! Corect sau nu? Sincer sa fiu, sunt uimit! Daca ar fii sa fie corect raspunsul sunt foarte uimit de cat de bine poate merge "Galaxy Project '78"! :)

Cum ai citit km?

Corect este asa:

- pui firul diagnoza la A7 si pui contact motor.

- apesi de 5x pe taster si astepti sa se aprinda ledul.

- introduci 1-1-2 in felul urmator pentru a citi primele 3 cifre de la KM: apesi 1x si astepti sa se reaprinda ledul dupa care mai apesi 1x si iarasi astepti. Cand se reaprinde apesi de 2x.

- cifrele vin in 3 pachete cu cate o pauza intre ele, cifra 0 este returnata ca 10 "sclipiri" de la led.

- daca vrei sa afli si ultimele 3 cifre introduci 1-1-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saau, poti trece pe la mine, punem Volvo VST si ii citim dierct.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 07.10.2016 at 9:17 AM, Cristian Scutaru said:

 

Citire nr kilometrii din bord

  1. Introduci firul in A7 si pui contactul motor
  2. Apesi de 5x consecutiv pe buton si astepti sa se aprinda ledul
  3. Cu ledul aprins introduci codul 1-1-1. Asta faci apasand odata pe buton atunci cand se aprinde ledul si apoi astept sa se aprinda din nou ledul.
  4. Apoi ledul o sa inceapa sa clipeasca tot in 3 reprize ca la erori. Diferenta este doar ca la cifra zero va clipi de 10x.
  5. Codul returnat reprezinta ultimele 3 cifre din kilometraj
  6. Apoi repeti introducand codul 1-1-2 pentru a obtine primele 3 cifre din kilometraj.

 

 

IMG-20160914-WA0015.jpg.8c7f8293dc915dcfe07b3432785e5ab5.jpg

1-IMG_6734.JPG

Am citit exact asa cum ai descris aici, Cristi! 

P.S. As venii cu mare drag, doar ca atat eu cat si masina suntem pe undeva pe langa Koln acum! Ramane sa luam legatura cand vom ajunge acasa!

Oricum dupa ce i-am sters toate erorile si-a schimbat mersul, in bine! Parca ar fii alta masina acum!

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se aburesc geamurile de pe stanga, inclusiv jumatatea din stanga a parbrizului ( partea soferului)! X Files! :) 

Oare de ce se intampla asta? De bagat caldura, baga... Miroase a antigel in interior... Posibil sa fie caloriferul fisurat? Nivelul de la antigel a scazut putin, ce-i drept... Daca dau pe rece, nu mai vine miros de antigel, asta ma duce cu gandul la calorifer si anume sa nu fie fisurat cumva... Sau sa fie alta cauza aburii geamurilor ( doar pe stanga) si a mirosului de antigel? :huh: X Files!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e bine  cu miros de antigel.Este mixt lucrat radiatorul de  caldura ,aluminiu sertizat pe incinta din plastic.

Daca in timp masina a fost forjata ,incet incet iti va pierde lichid.

Caldura separat distribuita poate fi din cauza vreunui servomotor nefunctional  pt dirijarea aerului cald absorbit .Au ceva ani aceste masini si nu merg ceas anumite componente mai ales ca nu o ai demult ,sa ti-o stii ca pe buzunarul tau ,cumparata si din Ro...

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Matrixxx said:

Calorifer spart.

Da la o parte covorasul, mocheta si vei gasi buba...

Aici ai partea de indemanare, cu putina grija il schimbi singur. Bafta !

http://www.volvo-club.ro/topic/3071-schimbare-heater-matrix-calorifer/

Matrixxx, ai cumva idee, i-ti mai amintesti, de cat sunt o'ring-urile de la cele doua tevi care intra-n heater? Ce dimensiune au?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat ulei la motor + filtru, discurile de frana de pe spate ( ramasesera de schimbat din iarna, acum sunt toate patru noi), schimbat calorifer si am mai schimbat sonda Lamda (se aprindea uneori martorul din bord). Nu reusesc sa sterg 231 din A2... Mai incercam...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 38 minute, 850 a spus:

Schimbat ulei la motor + filtru, discurile de frana de pe spate ( ramasesera de schimbat din iarna, acum sunt toate patru noi), schimbat calorifer si am mai schimbat sonda Lamda (se aprindea uneori martorul din bord). Nu reusesc sa sterg 231 din A2... Mai incercam...

Verifica (sau mai bine schimba) furtunasele din cauciuc din compartimentul motor. Verifica si sa nu ai unul din furtunele groase de la turbo fisurate. Eventual livreaza MAF-ul valori eronate (pune VST pe el si vezi ce arata la relanti). Poate fi si de la senzorul de temperatura al antigelului fenomenul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now