850

Volvo 850

109 posts in this topic

Asa trebuie sa faci, chiar iubesti 850-ul, felicitari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ridicat bijou-ul! :) Acum ramane de vazut cand se va gasi timp pentru schimbat!

20170717_085852.jpg

20170717_085903.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat minunatia! Si-a schimbat si mersul! :) Acum acul de boost urca pana foarte aproape de capatul din dreapta pe zona alba! Cred ca acum face si boost! :) 

Trage altfel, asta-i clar!

20170721_210255.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa trebuie sa fie. Acum ai intrat in sfarsit in randul celor ce zambesc atunci cand accelereaza :D

Sa te bucuri de masinuta !

 

 

Iti pun si o poza a boost-ului T5 stock. Tot ce e peste 3/4 din zona alba inseamna...more powerrrr :) 

stock.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, acum, se intampla un fenomen si nu stiu daca este normal! Sincer nu prea cred ca este in regula! :huh:

In momentul in care intra in full boost, accelereaza dar parca nu cu toata puterea, dupa care acul de la boost se retrage putin inspre trei sferturi si in momentul acela accelereaza cu adevarat cu toata puterea. In acel moment trage ca un T5, parca! Atunci pleaca cu adevarat! Intr-un fel, raspunde cu o oarecare intarziere din momentul in care calci pedala la podea si pana incepe sa traga de toti caii, sa spun asa!... Si aici nu este vorba de intarzierea specifica la raspuns a motoarelor supraalimentate, turbo! Este vorba de o intarziere mai mare! Repet, intra in full boost, dupa care presiunea, acul de la indicatorul de boost scade inspre trei sferturi si abea atunci incepe sa traga simtitor! 

Este normal sa se intample asa?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îți face overboost și îți dă detonatii probabil, iar ECU retrage avansul ca să nu dăuneze motorului pana reușește sa stabilizeze. Se numește boost spike, și este foarte periculos în turatii joase. De obicei se întâmplă de la strângerea necontrolata a piuliței de pe tija de la wastegate

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate te ajuta.

850 T5 Wastegate adjustment procedure.pdf

 

si aici ai convertorul, alegi in stanga Kilopascal si in dreapta psi sau bar

http://www.translatorscafe.com/unit-converter/pressure/kilopascal-[kpa]-to-psi-[psi]//

 

Sfat pretios: Niciodata nu ii da talpa mai jos de 2400-2500 de ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Midnight Caller said:

 

Îți face overboost și îți dă detonatii probabil, iar ECU retrage avansul ca să nu dăuneze motorului pana reușește sa stabilizeze. Se numește boost spike, și este foarte periculos în turatii joase. De obicei se întâmplă de la strângerea necontrolata a piuliței de pe tija de la wastegate

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Da, are si cateva intreruperi consecutive pana reuseste sa stabilizeze, sa inceapa sa traga! Ma intreb, in ce imprejurari sa se fi umblat la piulita cu pricina?... :huh: Poate cand s-a reconditionat turbo! Si totusi dupa reconditionat, ar trebui sa fie reglat in parametri de fabrica, ma gandesc... Sau nu neaparat?

 

35 minutes ago, Matrixxx said:

Poate te ajuta.

850 T5 Wastegate adjustment procedure.pdf

 

si aici ai convertorul, alegi in stanga Kilopascal si in dreapta psi sau bar

http://www.translatorscafe.com/unit-converter/pressure/kilopascal-[kpa]-to-psi-[psi]//

 

Sfat pretios: Niciodata nu ii da talpa mai jos de 2400-2500 de ture.

Multumesc mult, Matrixxx!

N-am stiut ca nu trebuie turata tare sub 2400-2500rpm! Uite ceva nou, bun de stiut! :) Dar, totusi care ar fi motivul din pricina caruia nu este recomandat sa accelerezi puternic sub 2400-2500rpm? :huh:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boost mare - > presiune mare la turație mica - > îndoi biele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Midnight Caller said:

Boost mare - > presiune mare la turație mica - > îndoi biele

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Asta nu tin s-o fac neaparat! :) Multumesc mult pentru info!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, turata de la 2400-2500rpm in sus se desfasoara bine, nu mai intrerupe in sarcina maxima! :wub:

Ce ti-e si cu secretele astea!... :)

Candva aveam un tricou pe care scria "Volvo Explosive Power"! Soryy, dar mi-am reamintit sloganul! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rat style! :)

Volvo_940_Turbo_Crazy_C_1.jpg

Volvo_940_Turbo_Crazy_C_4.jpg

volvo-850-rat-look_04.jpg

Volvo_v70_t5_rat_crazz_2.jpg

Volvo_850_RatMoos.jpg

Volvo_v70_t5_rat_crazz_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat pe 20 septembrie 2018 ulei motor si filtre! Schimbat garniturile de la etrierii de pe fata, schimbat semeringurile de la planetare, schimbat uleiul din cutia de viteze, un burduf de la o planetara si kit-ul de ambreiaj! ITP pana-n septembrie 2018!:)  Pus folie pe geamuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carui fapt i-as putea datora trepidatul masinii la plecarea de pe loc?;) A se tine cont ca este nou kit-ul de ambreiaj!

Trepidatul acesta m-a facut sa schimb kit-ul, deci exista si inainte de schimbare! Ma gandeam la placa de presiune, la arcurile de la discul de ambreiaj... Se pare ca n-ar fii d-acolo! :huh: Ceva prin cutie, oare? :huh:

Edited by 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indiferent de plecare (mai brusca, mai inceata, cu ambreiaj mai patinat) face la fel?

Cum stai cu suporti de motor? Cei mari, hidraulici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, pedala a spus:

Indiferent de plecare (mai brusca, mai inceata, cu ambreiaj mai patinat) face la fel?

Cum stai cu suporti de motor? Cei mari, hidraulici.

   Cu ambreiajul mai patinat la plecare, parca nu mai trepideaza chiar asa de tare! Uneori, parca o mai pacalesc sa nu mai trepideze deloc, dar asta foarte rar se intampla... Trebuie sa ai multa rabdare cu ea, la plecatul de pe loc! La plecarile din rampa, trepideaza si mai accentuat decat la plecarile de pe loc in palier, in linie dreapta!

   Inainte sa-i schimb kit-ul, trepida doar la plecarile de pe loc, iar acum trepideaza si intre viteze! Adica la ambreiere dupa cuplarea treptei a doua si la ambreiere dupa cuplarea treptei a treia! X Files! :wacko:

   Referitor la suportii de motor, cei hidraulici, n-am bagat de seama cum sunt...  La asta nu m-am gandit, recunosc!  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volanta e schimbata?

Pe finalul vietii kit-ului meu vechi de ambreaj, la plecari tari, trepida. Finut, dar se simtea. 

Problema cu volanta e ca daca nu avem unde sa o indreptam, e 400+ euro pe oe. ;D

 

 

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Bogdan S a spus:

Volanta e schimbata?

 

 

 

 

 

 

   Nope! :huh:

   Doar placa, disc si rulment! 

   Pana la urma este doar un fier mort! Daca ar fii fost volanta cu masa dubla, atunci as fii schimbat-o sigur, sa nu ma mai gandesc la ea! Pe de alta parte, nici nu prea e FUN sa mai dai o data cutia jos! :wacko:

   Treaba este ca nici nu poti fi foarte sigur ce anume nu este in regula acolo! 

   Initial, m-am gandit la placa de presiune! Din cauza trepidatului la plecarile de pe loc am schimbat kit-ul, ca de patinat nu patina deloc! 

   Uneori, sa ajungi unde trebuie, trebuie s-o iei pe bajbaite si asta nu-mi place! Nu e funny deloc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as verifica suportii motor ;

-  2 hidraulici fata spate

-  de sub cureaua de distributie

-  superior inclusiv cel de la caroserie desi ala se strica ultimul.

-  care prinde cutia de viteze de suportul motor in fata.

Cum se comporta cand accelerezi tare (de ex in viteza a 2-a si apoi iei brusc piciorul de pe acceleratie)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Cristian Scutaru a spus:

 

Cum se comporta cand accelerezi tare (de ex in viteza a 2-a si apoi iei brusc piciorul de pe acceleratie)?

   Asta, n-am incercat Cristian, dar problema apare la ambreiere, nu la reducerea vitezei! Oricum voi incerca si asta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Între timp, prin martie parca, am mai schimbat pompa și cilindrul de ambreiaj + etrieri pe spate! :)

IMG_20190504_173907793.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Întrebare întrebătoare! :) Interiorul de la berlina se potriveste cu cel de combi? Ma refer la bancheta spate si panourile pentru ușile spate, in mod special! Poate a pus cineva un interior de berlina pe combi si este in măsură să dea un răspuns! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la stalpul B sunt identice. Covorul de berlina e ceva mai scurt dar merge si in break, trebuie modificat usor in spate deoarece bancheta se prinde altfel de podea.

Bancheta spate nu se potriveste. Plasticurile de la stalpul C la fel nu se potrivesc.

Fetele de portiera spate se potrivesc sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now