puskasu

volvo s40 nu porneste

30 posts in this topic

Buna, am problema cu Volvo S40-ul meu, an fabricatie 1997, motor 2L, benzina, 136Kw

Inainte de al opri nu mai mergea rotund, dupa ce l-am oprit prima data, a mai pornit de cateva ori, dupa care nici impins nici tras nu a mai vrut sa porneasca.

Am schimbat in urma cu 4 luni o bobina, bujiile, sonda lambda, toba intermediara.

Am verificat bujiile, vine curent, vine benzina, dar bujiile se uda mereu.

Pe rampa vine benzina.

Electromotorul invarte dar nu porneste.

Am chemat pe cineva cu un tester, si inafara de o eroare la acumulator nu a gasit nimic. (Masina a stat o luna jumate).

Distributia nu a fost schimbata de sase ani, dar cand am schimbat cele de mai sus mentionate a fost verificata si mi-au spus ca mai merge,

Va rog sa imi dati un sfat, ce sa mai verific, de ce nu porneste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele le-ai verificat?regulatorul de presiune in rampa injectoare l-ai verificat?sa nu fie sarita de la punct......sau senzor axa came defect....

Edited by mikaita
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos bujiile, am uscat și camera de ardere la fiecare piston. Verificat presiunea pe pistoane, a ieșit 11 bari. Și tot nu pornește, asa ca am dus-o la service și aștept!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am tras benzina din rezervor, am pus benzina de 98, dar nu pornește, azi se verifica presiunea pompei de benzina!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea în rampa e de 2,2.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, puskasu a spus:

Ieri am tras benzina din rezervor, am pus benzina de 98, dar nu pornește, azi se verifica presiunea pompei de benzina!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Daca da scanteie si benzina si uda bujiile, 90% este sarita de la punct

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea trebuie sa fie peste 3

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distribuția a fost din nou verificata nu e sarita de la punct. A fost scos senzor ax cu came și pus la tester(fără senzor) vede lipsa senzor, ce pot sa mai verific?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un senzor hall, faptul ca fara mufa da eroare e normal si irelevant

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu-ti da scanteie. De verificat senzor volanta, senzor ax came si dat fiind ca avea un mers neregulat inainte de a sfarsi poate fi problema la bobinele de inductie. Cablaj sau una din bobine moarta total. Babeste, as recomanda fisele bagate in bujii, bujiile cu masa facuta si la vedere si apoi dat la cheie. De vazut calitatea scanteii, aceasta nu trebuie sa fie galbuie si slaba.  Nu vreau sa ma gandesc la calculatorul de injectie. 2,2 era buna presiunea (manualul zice 2,3 cu contact pus, fara motor pornit),sa zicem ca bateria era un pic slabita.

Nu vreau sa jignesc pe cineva, dat fiind ca s-a umblat la bujii si fise in prima faza, s-au pus fisele in ordinea de aprindere buna ?

O seara buna,

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost reverificata distributia, nu e sarita de la punct.

Senzorii pot fi verificati fara tester( sau pus doua testere diferite si nici o eroare).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum pot sa dau de Oliver(volvo244)?

Am cautat pe forum dar nu l-am gasit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

După o lungă perioadă de stationare S40-ul meu s-a reîntors pe sosele!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
După o lungă perioadă de stationare S40-ul meu s-a reîntors pe sosele!

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea spune si care a fost problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vreau sa spun, dar mecanicul nu vrea sa îmi spună, ce mi-a dat de înțeles ca a fost problema electronică !

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu o lua negativ... Dar trebuie să îți schimbi mecanicul. Dacă nu te interesa pe tine ce avea mașina era una, dar să nu îți zică ce a avut dacă i-ai cerut, e alta

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, puskasu said:

Eu vreau sa spun, dar mecanicul nu vrea sa îmi spună, ce mi-a dat de înțeles ca a fost problema electronică !

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

In cazul asta esti sigur ca plata facuta a fost pe masura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si tu ce anume ai platit? Ca poate a scjimbat o siguranta su atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lucrat o zi și ceva la ea până sa îi dea de cap, dar, normal ca nu știu pe ce am dat banii. Totuși sunt multumit ca merge și mi-am luat o piatră de pe inimă (nu mai credeam ca va mai funcționa).

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma care a fost baiul??? Sau nu te mai intereseaza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now