vicanezu

Problema abs

20 posts in this topic

Salut prieteni , de câteva zile in bord mi-a rămas aprins martorul abs . Înainte se aprindea după ce mergeam cu mașina câțiva kilometrii , acum rămâne aprins cum pornesc mașina . Am fost la un tester si îmi dă lipsă tensiune valve hidraulice . Senzorii sunt ok . Am verificat sigurantele de la motor ( două la număr ) , am scos mufa de la calculatorul abs si am curatat-o cu spray de contacte dar problema persistă . 
Întrebarea este dacă mai e ceva de verificat, vreo siguranță sau altceva . 
Menționez că este vorba de s40 din 97 , motor benzină , 2 litri , 140 cp .
Va mulțumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu in sfat ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai masurat alimentarea unitatii de abs ? Ai masurat alimentarea valvelor hidraulice sa vezi daca chiar nu ajunge tensiune la ele ? Masele curatate pe acolo ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am aceeasi dilema cu unitatea de abs..s60 2002 d5. Imi da pe tester ca ea este defecta. Se poate umbla in ea? sa stiu daca mai caut vreun electrician s.o disece. multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan repara unitati ABS

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat central abs dar erroarea in bord a ramas , intrebarea e daca trebuie din nou mers la tester pentru a sterge codul de eroare pentru ca abs-ul sa functioneze .

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/8/2016 at 8:35 PM, paunionutz a spus:

Bogdan repara unitati ABS

Nu la S40-ul vechi, la ala nu repar nimic . Le trimit la MC pe alea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica eu sunt un fel de REMAT sau ce ?! =))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, paunionutz a spus:

Probabil nu este compatibila

Nu cred ca nu este compatibila fiindcă are cod identic cu cea originală . Din autodata rezultă ca trebuie sa mai verific niște relee .

Mâine o să verific toate tensiunile din mufa abs .

Edited by vicanezu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 57 minute, Midnight Caller a spus:

Adica eu sunt un fel de REMAT sau ce ?! =))

De ca mah, aia de la Remat repara masini ? Daca nu vrei, nu-ti mai trimit . 

Da stiu ca-ti plac astea vechi, ai facut un fel de muzeu acolo la tine cu ele :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gen Xc60 2014, 5-er 2014 sau Sklasse 2012 ? B)

Deh, nu reparam Matiz-uri si d astea :D

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar, eu unul chiar ma mandresc cu 960-uri, 850-uri sau 440-uri reparate si readuse pe linia de plutire. Iar cand vezi bucuria propietarului ca a reusit sa refaca o masina la care tine foarte mult satisfactia este priceless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu problema mea , am fost cu centrala abs originala la in specialist in asa  ceva  a reparat ce era de reparat , am montat-o dar problema persista . Mentionez ca au fost masurate tensiunile de pe priza abs , am verificat toate sigurantele si totul este ok . Va rog ajutati-ma cu in sfat daca mai trebuie verificat si altceva . Senzorii abs deasemenea sunt ok . Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Daca modulul ABS este ok, ai tensiunile ok in mufa, verifica si motorasul pompei ABS...

30857585.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi poți spune te rog cum de face asta . Mulțumesc !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Daca nu stii cum functioneaza modulul ABS, ca sa nu strici ceva pe acolo, iti recomand sa mergi la cel care ti l-a verificat. El ar trebui sa stie cum acceseaza si verifica motorul pompei. Practic, este necesar  sa desfaci conductele din modulul ABS (atentie la filete), apoi il dai jos de pe masina si il faci "bucatele"... :D

Daca ai verificat si totul este ok (senzori, sigurante, prezenta tensiunii in modulul ABS si mufele acestuia), este de luat in calcul si "decesul" motorului pompei ABS!

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea este aceesi cu cea initiala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica cablajul de pe masina din apropierea pompei. Poti avea tensiune acolo, dar cu intreruperi din cauza mufelor oxidate sau a cablurilor coapte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now