McCIUKEN

Ignition timing control: injection too early

31 posts in this topic

Salutare colegi. Trebuia sa am si d5... din cand in cand mai arunc cate un ochi prin anunturi si la asta nu am putut sa ma abtin. Are cateva probleme specifice care nu ma sperie deloc, si o mai are pe asta cu injectia... daca stie cineva ce e stricat la ea... omu care mi-a vandut-o zicea ca a fost cu ea la mecanic si i-a spus mecanicul ca e distributia sarita de la punct.  Acuma... va intreb si pe voi ☺ Este V70 d5 din 2000. 

20161104_113057.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E D5 sau 2.5TDI-ul de Audi ?

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(este D5252t de la audi. Nu e d5 de volvo. Nu mi-am dat seama cand am cumparat-o. Mai mult pentru blocul motor o cumparasem (imi trebuie pentru un proiect :ph34r: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil pompa prost pusa la punct

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă motorul merge bine este injector ul nr 4 . Ala cu needle lift valve (G80). Dacă merge prost e pompa. Astea nu sar de la punct nici bătute iar la un dinte sărit nu mai pornesc .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul merge rotund dar nu prea are cuplul care ma asteptam sa il aiba. Parca se tureaza cam greu si scoate fum. Cat am mers cu ea vreo 40 de km nu prea am avut curaj sa fac plecari in forta sau depasiri dar in rest a fost ok. Adica la drum se aseaza frumos. Nu zmuceste, nu da in nas. In abord a afisat tot timpul eroarea de brake service urgent si triunghiul galben. M-am gandit ca e in limp mode de asta nu are putere; dar am ajuns cu ea la 100...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi cu ea la mecanic și verifica distribuția dacă e pusa la punct . Mașina chiar și cu eroare în bord din cauza injector ului pilot trebuie sa rupă asfaltul .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia verifica furtunul ce iasa din  filtrul de aer spre motor nu trage aer pe langa, exact aceasi probelma am avut la s60 sapatamana trecuta , era destrans colierul la iesirea din filtrul de aer spre motor, nu mai tragea parca eram fara turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

"trebuie sa rupă asfaltul"

Bogdane, chiar asa, un v70 diesel din 2000 rupe asfaltul ?

Era sa inghit pe alaturi o bucata de mar cand am citit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam rupe asfaltul pt ca are cuplu mult peste cat ai tu . 

Multe dieseluri rup asfaltul chiar daca tie nu-ti convine asta, poate ai ghinionul sa te intalnesti cu un X5 M, ala e dizal si trece pe langa tine de nici nu-i vezi stopurile . 

Spor la mancat mere . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si x3-ul ala de 2.0d biturbo este suficient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre 2.0 si 3.0 e diferenta mare...Chiar daca benzina e mai bubuitoare. Oricum... Diesel cu DPF Euro 5 -> moartea SH-ului Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am vorbit de x5M, eu am intrebat exact de acest v70...Si nu am intrebat retoric sau cu vreun iz de mistocareala. Din ce in ce mai des vad pe forum tot felul de...rachete care "mananca asfaltul", cred ca exista multe probleme de perceptie, de senzatie, etc.

In fine, nu suport aburii, ma stii doar. Doar ce e concret, probabil, simtit, in viata reala.

 

P.S. Un mar pe zi tine doctorul departe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel putin am aflat cum sa scapam de doctor😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rupe asfaltul V70, problema e ca rupe doar 2000Rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Matrix, fiecare are perceptia lui, eu am mers cu V70 2.5 TDI si am sesizat ca trage foarte bine, de aici si expresia cu "rupe asfaltul" . Colegul McCiuken se plangea ca nu trage si probabil se gandea ca modelul asta e prea greu si de aia nu trage, un V70 chiar si cu 2.5TDI @140CP trage foarte bine .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm, m-am dat si eu cu V70-ul lui nea Vali cat a fost la noi la reparat si tragea bine rau... Tragea si cu fum corespunzator ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, urmatoarea masina dupa "cazanul" meu va fi un V70 diesel...

Scuze pentru offtopic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrix... Cazanele nu au fost conduse de mulți. Rămân plăcerea noastră :ph34r:.

După 2000km cu un V70 2.0T din 2006 întoarcerea la 850 a fost... De la o balenuță deconectată de la drum și mică la interior, la o mașină spațioasă și culmea... Sportivă. A mea nici măcar nu e turbo...

850 = drive it like you stole it.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala mergi și tu cu mașini mai noi nu de 10 ani și vei descoperii sportivitatea la Volvo. Îți recomand un S60 D5 AWD Polestar .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A6 3.0 BiTurbo Diesel 300cp si nm nenumarabili... Tot e vaca grea. Nu sunt pe lângă... Eu chiar am condus multe mașini. Până acum doar BMW E39 ajunge pe lângă 850. Dar si aici este greu să găsești în exemplar bun.

Tu in schimb ai ajuns să ai treaba cu Volvo din cauza mașinii mele. Nu înțeleg de ce ești așa hater... Eu pot să înțeleg de ce unora le plac jucăriile astea noi, dar ție de ce astea vechi îți put... Nu pot să înțeleg. Poate buisness-ul nu-ți permite... Dar incearca.

Noi ne cunoaștem de peste 10 ani. Nu e cazul să mă pui la punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tu o iei personal e problema ta .

Eu nu am ajuns sa am treaba cu Volvo din cauza mașinii tale, te vedeam mai des când aveai Daewoo iar Volvo ul tău l-am văzut de 2-3 ori maxim .

Eu am ajuns la Volvo dintr-o greșeală și mi-a plăcut marca și din respect pt primul meu Volvo l-am și cumpărat înapoi, dar asta e alta discuție.

Și da urăsc vechiturile și nu are legatura cu afacerea mea pur și simplu îmi plac modelele noi de Volvo și absolut deloc nu agreez 850ul . Mai degrabă îmi place 740ul decât 850ul pe care voi (unii din voi) îl considerați sport când defapt nu este cu nimic mai sportiv decât astea pline de plastic cum le consideri tu care cu adevărat au fost recunoscute ca fiind primele Volvo sportive .

Primul model care cu adevărat a fost considerat dinamic a fost noul S60 care acum deja e vechi și el .

Hai ca s-a ales praful și de topicul asta .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am luat-o deloc personal. Doar că nu îmi plac deloc părerile foarte categorice la niste discuții pur subiective.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri dragi colegi; le-am citit cu placere pe toate :-). Problema masinii mai pe romaneste este ca se tureaza greu. Stand pe loc de la ralanti, daca ii dau talpa (scoasa din viteza) ajunge la turatia maxima in cateva secunde... are o intarziere. Parca ar fi o dacie cu avansul prea mic. La diesel nu am mesterit si NU MA PRICEP. Ca sa nu imi spuneti ca ma dau cunoscator :-)). Am inteles ca la motorul asta pompa de injectie nu este antrenata de cureaua de distribitie. Este adevarat? Din ce a zis Bogdan am inteles ca daca este sarita cureaua un dinte, nu mai porneste. Este vorba despre cureaua care antreneaza pompa? Este cam frig sa-mi bag mainile prin ea sa vad ce este acolo si nu am garaj :-(. La mecanic nu vreau sa merg pentru ca asta este placerea mea. Imi place sa mesteresc la VOLVO. In timpul liber nu ma uit la televizor, nu beau, nu merg la femei, mesteresc.

Edit: Am recitit. O sa pun distributia la semne sa vad daca este sau nu este...

Edited by McCIUKEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now