Mu77u

volvo xc 90 probleme turbo

19 posts in this topic

Salut am o problema cu turbo dimineata nu deschide turbo merg cu ea cam 10 min deschide turbo si face multa presiune se aude si in masina este super enervant!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa dai mai multe detalii si sa fi mai explicit. Din ce am inteles eu la tine problema este regulatorul de presiune turbo. La rece nu iti deschide turbo si da eroare pe bord si apoi cand e cald merge normal plus ca fluiera turbina. Incepe prin a verifica toate furtunele de la turbo, intercooler si mai mult sa o pui pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimineata cate,o data nu deschide turbo deloc chiar daca o opresc si o pornesc din nou in schimb asi revine singura in mers dar cand deschide face prea multa presiune turbo iam schimbat cutia de viteze si am avut motorul dat jos toate furtunule demontate m,am uitat si la turbo este perfect nu are joc nu are nimic masina nu scoate gram de fum si mai este cv ciudat in mers cand schimba din a-4-a in a-5-a se aude turbo ca,si cum ar pierde presiune!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat mecanismul VNT ? Tampoanele de motor ? Din ce an este masina, ce motorizare, ca de pe telefon nu se vede ce masina ai

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo XC 90 motor D 5 163 cv anul 2004 . Tampoanele la motor le,am schimbat cu tot cu furtune originale de la volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kecs de pe forum a avut probleme cu VNT-ul si l-a schimbat, si ii facea cam cum iti face tie. Bine, masina lui are 400.000+ Km acum

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a mea are exact 400.000 km. VNT-ul este plamanul ala care vine montat pe turbo? nu prea cunosc de mecanica!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nunu. VNT-ul e format din niste flapsuri comandate de acea "ciuperca" de pe turbina si este intern turbinei. Trebuie data jos si dusa la un atelier ce se ocupa cu asa ceva, poate fi colmatata din cauza mersului subturat (si a nr de km al masinii) si "agata".

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incerc prima oara sa inlocuiesc Supapa de control turbo daca nu se rezolva am sa-ti urmez sfatul si o sa dau turbo jos. Multumesc frumos pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ne tii la curent cu ce schimbi si ce faci ca poate ne lovim si noi 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, Mu77u a spus:

Am sa incerc prima oara sa inlocuiesc Supapa de control turbo daca nu se rezolva am sa-ti urmez sfatul si o sa dau turbo jos. Multumesc frumos pentru ajutor.

Inainte sa-ti cumperi o noua piesa, ai putea sa incerci s-o repari pe cea veche...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa testezi tampoanele vacumatice, nu cumva sa piarda vacum.

 

 

 

 

Dar cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva cu tester (VIDA dice) sa vezi exact ce eroare iti da. Daca e ECM-6085, o sa fie un pic de lucru pana iti dai seama care este cauza.

Oricum esti aproape de capitala unde sunt multi cu tester.

Eu din Mures m-am dus la Bucuresti pt un schimb de ambreiaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce schimba lumea piese, "la ghici", in loc sa faca o diaagnoza inainte, sa vada unde este problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca .....automobile .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am schimbat nici o piesa la ghici! Doar tampoanele si furtunasele de la vacum le-am schimbat am puso si pe testar intradevar nu unul original de volvo si imi da "preiune de turbo foarte mare"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca face presiune prea mare de turbo din cauza valvei control turbina, face si la rece si la cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am de cat sa le iau babeste daca nu si nu o sa dau turbo jos si al duc la reconditionat. Deja am fire de par albe in cap de la problema asta!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now