ionutcomanescu

salutare prieteni

21 posts in this topic

Sunt posesorul unui volvo s60 2.4i benzină 170 cp .am următoarea problema:de ceva timp Îmi da o eroare undeva pentru ca ii lipsește putere adică la plecarea de pe loc calc accelerația și nu pleaca prea repede nu Îți dă senzația de s te baga  scaun. Am schimbat pana akm distribuția kit complet apoi distribuția variabila deoarece avea joc pe axul cu came de admisie împreună cu solenoidul .cândam luat-o de la mecanic vreo 2 zile a mers ca unsa apoi iar a revenit la vechea problema.

Am tras bornele sa resetez calculatorul iar a mers bine o zi și apoi la fel.nu știu ce sa mai fac la reprezentanta nu mă duc ca mă usucă  bani iar ceilalți mecanici nu găsesc nimic. 

Ceva sugestii. Un Salut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta poti merge sa faci o diagnoza si atat. Nu trebuie neaparat sa si schimbi ce este stricat, tot la ei. Daca schimbi piese dupa ureche, crezi ca iesi mai ieftin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stiu numai ca problema cu reprezentanta de aici iti face numai un rezumat la ce ai putea avea niciodata nu iti spune exacr ce ai pana cand nu semnezi factura de reparare .iti spun ceva sumar su prețul  total si aici se ridica la suma de 70€ plus tva pe ora mana de lucru. Asta e naspa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iai tras bornele si a mers o zi mie imi suna a eroare electrica senzor,clapeta de acceleratie, au fost cazuri cand masina nu avea putere la plecare din cauza senzorului de la pedala de acceleratie.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa știi Mu77u ca acceleratia cand e acesta lipsa de putere o simt mai tare si iar cand merge bn pedala nici nu o simt la apăsare. Ai idee unde e acest senzor? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa verifici clapeta de acceleratie si pedala de acceleratie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta adica corpul de accelerație  ii curat periodic este curat de aia nici nu imi fluctuează relantiul este constant iar in ce priveste pedala nu stiu cum sa procedez vreun ghid de curatare sau demontare?

Doar o chestue sa mai iti spun akm 3 ani nu mai imi aduc aminte daca era inainte sau dupa ce am schimbat kitul de distribuție  mi a dat mai multe erori cea cu motorul si de gaze cu emisiile si am dus o la un mecanic si nu a putut sa o porneasca a verificat mai tot insa nu putea nici sa se conecteze la calculatorul mașinii ii dadea eroare era blocat accesul .am lasat o acolo si doar i am luat borna si după o ora a rwvenit la normal parca n a avut nimic  s au sters toate codurile parca imi dadwa eroare si de abs .

Si stiu ca akm nu am nici un cod de eroare pt ca verific mai mereu prin elm obd2 cu programul torque pro si de aici pot sterge si erorile cam asta e 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum spui tu  ca nu a pornit si nici testarul nu mergea conectat aici poate sa fie din centralita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mu77u ti-am mai spus odata ca Volvo nu are asa ceva. De fapt cuvantul " centralita" nici nu exista

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa nu existe ?

Usted no habla español?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuvantul centralita  e in spaniola si e un termen general pentru calculatorul  masinii central 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut problema asta la un Sab 93 doar ca ala avea pedala fara cablu masina ta nu stiu ce pedala are cu sau fara cablu de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 57 minute, Bogdan G a spus:

Cum sa nu existe ?

Usted no habla español?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Ba da... habla si sanscrita veche, ebraica si acum invat tiganeasca, la moara mama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Băi fraților! Este o regula de bun simț că atunci când ceri un sfat, să te faci înțeles. Scrieți corect și inteligibil!!! Nici nu pot să citesc pana la capăt ce ați scris. Nu e messenger aici.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu încerc sa redau niște simptome pe care nici eu nu le înțeleg și care s au petrecut pe parcursul unui timp mai îndelungat nu de ieri si sunt mai multe si daca vrei sa ajuti sau sa dai un sfat sau ce vrei tu poti sa întrebi  mai multe  nu sa iei la rost ,nimeni nu s a nascut învățat si dacă  stii mecanica poate ai intelege ce vreu sa spun in acele randuri  merci Pedala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic 

   Comentez cit pot obiectiv intrucit personal nu il cunosc pe colegul,Pedala si pe multi altii de altfel. A spus un lucru elementar si decent 

Indiferent pe unde ne aflam limba romana este materna.Unui strain daca ii vorbesti in limba sa  chiar si defectuos se lumineaza   insa unui roman sau multora  sa ii vorbesti (scrii) tot ca roman in rom engleza,spaniola etc, alti termeni de steno-datilografie ,etc  numai zimbet  nu ii aduci...Imi gasesc eu motive la acest comentariu,sa zic asa ,intrucit nu sint nascut ieri ,insa daca o tinem asa  ,ma refer la cei  mai juvenili ,in 20 ani ne vom intelege ca surdo-mutii .Traiasca operatorii de telefonie si fabricantii de telefoane cu toti softistii lor.  :)

   Acest forum s-a dorit tehnic acum ceva ani si incepuse timid sa se ridice  insa din multele sfaturi din care anumite se mai  bateau cap in cap ,dar ma rog nu mai conteaza,  telul tehnic a devenit afacere pentru unii ,intrucit asta a fost si scopul intrarii , frecventarii lui. Este treaba lor pina la urma ,insa este trist ca asa cum arata acum este efectiv un facebook miniatura ,cu portile larg deschise.  FB a fost creat pt  comert (opinia mea) avind in fata  mascata dorinta de socializare a indivizilor  , lasind la o parte o alta latura ce nu o mai comentez..

   

Ontopic

Ca si sfat, incearca sa  inveti masina tehnic  vorbind ca si functionare  fiind relativ usor  fiind un benzinar.Numai si daca pui mina(cumperi) pe un tester dedicat si apoi o faci bucati rind pe rind pe parte electrica  si o inveti.Ulterior ce probleme ai avea le vei ridica de la un nivel mediu  ,ceea ce  inseamna ceva Trebuie sa ai vointa si placere daca doresti sa cunosti  iar daca nu ,mergi la un service bazat ,dai banul "te mai iei in bete " cu ei si asta este.  Este sfatul unui om "batrin":)

Salutare 

Edited by 1984
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clapeta Marelli are 2 senzori poziție și sunt incorporati în corpul clapetei .

Aceasta clapeta nu este servisabila.

Trebuie facuta diagnoza și văzut de unde sunt problemele .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te trimit eu unde sa o repari :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am reparat suficiente . Numai anul asta vreo 5 din care la una am facut-o cu senzor hall ca cei de la XEMODEX. :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now