Dtz74

PROBLEMA TURBO s60/ 2.0 /2011/150mii

10 posts in this topic

Cu stima domnilor ! ...azi am patit necaz cu s60 ul  meu /2,0/2011,dupa ce i-am dat doua sprinturi ( in treapta 3 ,dar nu f violente si nici peste 3000 r/m ) in timp ce urcam un pod  mi-a apraut in bord check engine :(  de fapt  "systeme moteur repar demandee" .Dupa nu mai trage,motorul merge rotund dar ..nu mai are zvacul de-ti da frumoasa senzatie :( ...am mai mers pana acasa vreo 3 km si la fel .La revizia in reprezentanta c-ta de acu o luna mi-a gasit un cod de eroare la geometrie tubina  dar zicea ca nu s-a confirmat . In ea am motorina OMV maxxmotion.In decurs de o luna mi s-a aprins de doua ori DSTC-ul dimineata la prima pornire si era in jur de -4 *C ,eroare care a disparut dupa ce am repornit motorul .Aveti idee cam la ce sa ma astept ? 
O s-o pun pe tester si revin cu amanunte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi si egr-ul stricat

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima instanta tester, pe urma putem sa vedem ce trebuie facut.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, paunionutz said:

Poate fi si egr-ul stricat

Tipul de la care l-am luat mi a spus ca l-a curatat o data si eu merg destul de turat ,uneori sportiv.Imi fac timp azi pt tester.
Multam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva control turbina sau furtun de turbo spart .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa dar... l am pornit ca de obicei cu cel putin 5 min înainte să plec .Am.mers încet prin cartier și când am ajuns in bulevard și am mărit viteza...surpriza...iși revenise tragea f bine .Am ajuns la EXCLUSIV  dar sunt in inventar.După ce am plecat de la reprezentanta a dispărut și atenționarea din bord,cu toate că și aseara trecuta  l.am oprit-incuiat-descuiat-pornit de cateva ori poate se resetează dar n a făcut o. O să revin cu amănunte peste  5 zile când se redeschide reprezentanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit ,.scuze. .intre timp am fost plecat din tara si n-am mai ajuns la service, timp in care masina a fost doar pornita cca 30 min pe sapt. Cand am scos-o la drum dupa dupa vreo 10 km iar mi-a venit atentionarea  dar la scurt timp a fost confirmata si mi s-a aprins martorul in bord ..Am fost acu  si mi-au gasit presiune mare pe senzorul de la turbina ,Ei banuiesc egr-ul sau geometria trubinei ,ideea este ca dupa ce incui masina se reseteaza si turbina presteaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce presiune atmosferica iti vede pe tester?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ,mi-a spus ca este presiune mare si ca ramane sa revin sa investigheze ,..m am gandit ca scrie in raportul tehnic dat de ei vreun cod de alarma, dar nu scrie nimic ..o sa merg luni sa cer amanunte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. si eu am patit la fel dar si-a revenit dupa vrea 400km. cred ca de la cine am luat masina a bagat motorina de proasta calitate. precizez ca la mine tragea bine motorul chiar daca aveam eroarea aia in bord. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now