C

VOLVO XC60 2013 R DESIGN

12 posts in this topic

SALUT AM SI EU PROBLEMA NU STIU LA CAT SE SCHIMBA ULEIUL LA CUTIA AUTOMATA PRECIZEZ CA UNEORI CUTIA SMUCESTE CAND SCHIMBI DIN P IN D...AM 109.000 DE KM SI NU STIU DC A FOST SCHIMBAT VREODATA .....SI DC MA MAI POATE AJUTA SI CU DISTRIBUTIA???LA CAT SE SCHIMBA SI DC ESTE CUREA SAU LANT???VA MULTUMESC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul la cutie ar fii ideal sa il schimbi odata la 80k , distributia este pe curea si se schimba la 180 k 

Share this post


Link to post
Share on other sites

180K e exagerat, recomandam in jur de 100k daca s-a mers mult in oras, sau la 5 ani..

La cutie poti scapa cu un schimb + flush (aprox 12L de ulei, doar original, undeva la 1200RON doar uleiul) + recalibrare pt jerky shifts si garage mode, mai e undeva la 200RON manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo spune 10 ani sau 180.ooo km . 5 ani este absurd .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

reprezentanta Volvo din Bucuresti spune 6 ani (in cazul modelului meu de volvo):)

Sent from my iPad using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos eu distributie de d5 la 140k mers in RO si mai aveau putin si se duceau de tot rulmentii de la role.

La o masina trebuie sa existe mentenanta preventiva, ca in orice alt domeniu.

La 1.6d d2 la 170k-180k km se rupe garantat distributia de exemplu.

 

@Bogdan G psst vezi ca 5 ani sau 100k recomandai si tu 

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

La d5 ul vechi ziceam . Astea euro 5 țin 180.ooo km fără probleme chiar și în Ro .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai da-le dreq de OZN-uri.... ACELASI kit de distributie (aceeasi curea, aceleasi role, aceeasi pompa de apa, acelasi pinion de vilbrochen, difera doar pinionul de la axa cu came) rezista mai mult doar pt ca masina e de fabricatie mai noua ? Permite-mi sa ma indoiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Difera tot motorul chiar dacă e același kit de distribuție .

La D5 euro 3 nu ai același kit ? La cat zice Volvo ca se schimba ?

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix cum spuneam si repet, industria automotive e calculata in general la 5 ani si 180k km. Nu intereseaza pe niciun producator ca masina x sa tina 10000 de ani ca pe vremuri, drept urmare nu mai exista mentenanta preventiva, si da tine 180k km in regim de autostrada si fara variatii mari de temperatura. Dar in Ro unde scoti pamant de pe fulii iti garantez ca sansele sunt spre minim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca primul schimb e la 180.000, urmatoarele la cat sunt? Tot atat? Nu de alta insa eu am intalnit si 45.000 after market si 60.000 OEM la alte masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic , utilizand componente oem , tot 180. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now