Sign in to follow this  
Followers 0
Nicuhere

Sunet motor

14 posts in this topic

xc90 ,2.4 185 cp 2006 cumpărat din Germania si am schimbat distribuția ,uleiul(0w 30 A5 b5 Castrol),dar se aude un sunet urat la motor.Am fost iarăși la service am găsit o problema,fulia de la alternator,dar tot se mai aude ceva si doar cand stau pe loc,mecanicul imi spune sa schimb uleiul ,ca ar trebui sa pun un 10w pentru ca masina are 300.000 km si nu e ok 0w,si ca ce aud eu este bătaia tachetilor.Dupa ce merg cu el ,cand opresc aprox 2 minute motorul se aude bune,apoi apare iar un sunet ciudat.

Este un fel de tacanit enervant,aveți idee ce ar putea fi?inainte sa schimb uleiul motorul se auzea impecabil,de mers merge bine si cand il turez sunetul dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil ca masina sa fi avut alt ulei iar acum cu uleiul bun se aude motorul cum bate, probabil tacheti & culbutori . 

Trebuie mers intr-un service ce repara Volvo si trebuie sa primesti o parere avizata . Asa din spatele tastaturii eu vb din statistici . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan,crezi ca daca ii pun alt ulei,recomandarea ar fi 10 w 30 ,ar fi o problema?

Asta in condițiile in care si eu cred ca a fost alt ulei in motor si se auzea foarte bine.

Edited by Nicuhere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, Nicuhere a spus:

Bogdan,crezi ca daca ii pun alt ulei,recomandarea ar fi 10 w 30 ,ar fi o problema?

Asta in condițiile in care si eu cred ca a fost alt ulei in motor si se auzea foarte bine.

Pai se fute complet motorul , deci cum a spus si Bogdan , mergi la un service care a mai vazut un volvo . Daca nu e vre-o 2000 euro un motor , nu-i capat de lume , succes.

D5-u fiind in 5 pistoane suna un pic diferit . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nicu . Acest motor a fost proiectat sa funcționeze cu ulei 0w30 A5 . Personal am reparat un D5 care a rulat Timișoara București cu 10w40 . Erau albastre axele cu came, tachetii praf plus câțiva segmenți coxati .

Deci în 500km cu un ulei neadecvat și a început sa bata motorul . Nu este de mirare ce ai pățit tu, sunt multi care baga alt ulei decât cel recomandat de producător și ajung sa distrugă motorul . @Cristi . Din păcate nu ai o garanție ca motorul SH este bun . Am pățit sa montez D5 mai prost decât ala vechi dat jos de pe mașină .

Cel mai bine este să-l repari pt ca este un motor foarte simplu ce se repara relativ repede și fără surprize ulterioare .

Nu am văzut motor diesel mai simplu .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si e normal cu 0 w 30 sa sune motorul mai rău la relanti decât cu alt ulei care a fost in motor?iti repet ,înainte sa schimb uleiul motorul se auzea super bine,acum e mult mai zgomotos cu uleiul recomandat.Joi am programare la Volvo Timișoara si vad ce imi spun si ei,am de schimbat si uleiul din cutie.

cand il accelerez puțin se aude perfect ,motorul trage bine,doar la relanti e zgomotos.

Edited by Nicuhere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, Nicuhere a spus:

Si e normal cu 0 w 30 sa sune motorul mai rău la relanti decât cu alt ulei care a fost in motor?iti repet ,înainte sa schimb uleiul motorul se auzea super bine,acum e mult mai zgomotos cu uleiul recomandat.Joi am programare la Volvo Timișoara si vad ce imi spun si ei,am de schimbat si uleiul din cutie.

cand il accelerez puțin se aude perfect ,motorul trage bine,doar la relanti e zgomotos.

S-ar putea sa fie normal , personal am pus 10-40 in d5 euro3 si era mai linistit decat inainte , spre argumentul celor de la service si apoi l-au schimbat frumos cu 5-30 care intradevar l-a facut mai rontaitor putin ... acuma ce sa iti spun tacheti uzati sau nu, a mai facut aproape 100 k km si inca merge . (Vorbim despre o alta generatie de motor, dar alt exemplu mai apropiat de problema ta nu cunosc)

Aa si aproape toti "mecanici" care au reparat daci si golf4 imi spun ca imi bat tachetii 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))),sa știi ,doar astia bătrâni mi-au spus pana acum ca bat tacheții,o fi sunetul lui normal,o sa revin maine cu un video sa auziți si voi cum face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e simpla:

Doar ulei 0w30 A5, si la 1000.000 Km tot 0w30 A5 bagi in el. Orice altceva insemna de inceput tacheti si culbutori, posibil si supape(daca bat culbutorii in ele).

 

Ii spui tipului cu 10w40 sa si bage el asa ceva, sa incerce eventual 20w40, tine mai bine.

10w40 e mamaliga pe frigul asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat fulia de la alternator si motor ul merge impecabil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi ala e alt zgomot nu bătaie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu puteam sa descriu exact sunetul,făcea ca toți dracii.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate . Se aude intr-un mare fel când e blocata fulia alternatorului . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0