Mr V

intrebari pentru cei ce au deja un XC90

55 posts in this topic

Buna ziua,

Am posibilitatea sa achizitionez un xc90, d5, 142.000 km, momentum, an 2005, cutie viteze manuala.

Intentionez sa fac cu el ~40.000 km pe an.

Aveti idee cam ce s-ar putea strica/defecta pe la el?

Cam care ar fi costurile exploatarii lui?

Ce ati schimbat voi pe la el, si cat v-a costat?

Din cate am aflat, cu motorul si cutia nu ar fi probleme.

Amortizoare, bucsi, directie, ce ar mai putea genera probleme?

Cat v-au costat repararea lor?

Si o alta problema: am mers cu el pe sosea, pe pietris, pe gropi. Nu mi s-ar parut ca sunt probleme, mai putin doua:

- la franare, cand masina se opreste, botul acesteia revine la orizontala, si apoi se mai lasa o data in jos; eu zic ca e de la amortizoare ... proprietarul zice ca asa face de la inceput... eu ce sa cred?

- cand am pornit masina, mi-a aparut un mesaj (scris cu rosu, cu un semn al exclamarii) "turn-spin unavailable temporary"; ulterior, dupa ce am mai mers putin cu masina, si am pornit-o din nou nu a mai aparut.... sunt ceva probleme?

Orice remarca este binevenita.

Merci frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina e os dar costa destul de mult. impozitul la mine, 2.5 model e 702 roni, asigurarea e scumpa, benzina nu maninca multa cam 10 11, dar se aduna. piese scumpe...de ar fi sa ma pot intoarce mi as lua un a4 avant quattro. in afara de asta masina e super, nu o dau pe un q7 sau x5 sau alta masina de manelisti . nu te zgarci la bani si lua una de care nu esti sigur ce a fost cu ea ca ti am zis, piesele sunt scumpe. eu am cautat o 6 luni pe asta in sua...si sunt fff multumit ca am facut treaba ca lumea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

este o masina frumoasa, dar pretentioasa, sigura,silentioasa, intretinerea masini este destul de costisitoare,

Mult succes! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asociatii mei , unul avea ( ;D ) ML ca acu nu mai are ca i s-a stricat cutia ( la 5 ani vechime) si altul are Jeep. Saracu Jeep, e bun nu zic, nu are tapiterie piele ( ceea ce consider avantaj ), da' merge ca tractoru'; ba , cand il ambaleaza , in depasiri, zici ca sunt in sala motoarelor pe Titanic...

Am probleme cu banca, dar cand ma duc pe anunturi vanzari Volvo, il pun si eu peacolo la pretul cel mai mare... doar doar nu m-o suna nimeni sa-l cumpere. Vad eu ce fac cu casa. Doamne ajuta!

Cam asta e parerea mea despre Volvo xc90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu, am avut ceva masini pina acum, am condus mai multe suv-uri si m-am oprit la xc 90. Daca e sa o schimb, tot un xc 90 mi-as lua, este o masina clasa â€premiumâ€.

Intretinerea, tinind cont de marca si model, nu este exagerat de costisitoare, comparind cu alte marci de masini din clasa ei, si este fiabila. Pacat ca nu este automata...........â€È™mecherie maÈ™ina automatăâ€- vora unui amic, È™i are DREPTATE.

Multă baftă!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, tot la XC 90 m-as opri , daca ar fi sa aleg din nou ...costurile sunt ca pentru o masina de talia ei, peste medie...dar si noi suntem poate peste "medie" ...nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, tot la XC 90 m-as opri , daca ar fi sa aleg din nou ...costurile sunt ca pentru o masina de talia ei, peste medie...dar si noi suntem poate peste "medie" ...nu ?

:occasion14:  :headbang:  :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asociatii mei , unul avea ( ;D ) ML ca acu nu mai are ca i s-a stricat cutia ( la 5 ani vechime) si altul are Jeep. Saracu Jeep, e bun nu zic, nu are tapiterie piele ( ceea ce consider avantaj ), da' merge ca tractoru'; ba , cand il ambaleaza , in depasiri, zici ca sunt in sala motoarelor pe Titanic...

Am probleme cu banca, dar cand ma duc pe anunturi vanzari Volvo, il pun si eu peacolo la pretul cel mai mare... doar doar nu m-o suna nimeni sa-l cumpere. Vad eu ce fac cu casa. Doamne ajuta!

Cam asta e parerea mea despre Volvo xc90

Eu vad numai parerea ta despre ML si Jeep. :))

Bafta cu casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am un mesaj aparut rutschsicherung vorubergeh aus” , apare triungiul galben cu semnul exclamarii, (ABS) si semnul de la deconectre ESP- masina derapind. Nu stiu de la ce este, utima data am schimbat cauciucurile pt iarna. Poate cineva sa ma ajute cu traducerea si sa-mi spuna de ce a aparut si cit de grav este?

Multumesc tare mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link forum Volvo Club Letonia

Eroarea s-ar traduce prin: dezactivare temporara a sistemului anti-alunecare. Despre motive sau rezolvare, nu am gasit nimic insa. Si n-am gasit nici site-uri cu o limba ceva mai inteligibila, iar google translate-ul face o varza si mai mare.

Edited by NFS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link forum Volvo Club Letonia

Eroarea s-ar traduce prin: dezactivare temporara a sistemului anti-alunecare. Despre motive sau rezolvare, nu am gasit nimic insa. Si n-am gasit nici site-uri cu o limba ceva mai inteligibila, iar google translate-ul face o varza si mai mare.

E bun gugalu:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Înseamnă ca este o problema la sistemul ABS si 90% din rezolvarea problemei este scanarea mașinii .

Probabil un senzor ABS citeste gresit viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri!

Trebuie sa fac un drum pentru un tester la B...ucuresti.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multa bafta... si poate iti amintesti sa ne impartasesti si noua concluziile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NFS

Cu siguranta!

Edited by nariam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am un mesaj aparut rutschsicherung vorubergeh aus” , apare triungiul galben cu semnul exclamarii, (ABS) si semnul de la deconectre ESP- masina derapind. Nu stiu de la ce este, utima data am schimbat cauciucurile pt iarna. Poate cineva sa ma ajute cu traducerea si sa-mi spuna de ce a aparut si cit de grav este?

Multumesc tare mult!

Rezolvat problema.

Mesajul rutschsicherung vorubergeh aus” a aparut datorita faptului ca pe senzorul ABS spate dreapta era pilitura de metal(fier) si nu citea corect.

Mod rezolvare: demontat senzor, curatat cu un spray special,de mai multe ori si fara a freca, montat senzor = rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce te astepti de la ea...

Eu am un XC 90 l-am luat de nou in 2007, cu motor de 2300 si 175 CP cutie manuala, diesel. Am crezut ca este o masina doi in unu adica si de teren si de strada. Din pacate nu este nici cal nici magar nici de strada nici de teren. Prin urmare folosind-o prin hartoapele Ignisului pt ca am crezut ca pentru asa ceva este ( la zbor cu parapanta)de mi s-au adunat probleme gramada si masina de ieri este in service cu tot felul de bube : s-a dus 4x4, telescoape praf, clapeta de acceleratie dusa, merge in patru cilindri in loc de 5, caseta de directie curge, cap de bara, bucsi, burduf planetara belit si alte mici maruntisuri. Deci XC 90 este masina de mers la plimbare cu blonda de Mall si fite prin oras si pe autostrazi. Am beneficiat si de un service de amatori din partea reprezentantei locale, incat nu am frana de mana fix de cand a iesit din garantie, service scump si greu de abordat, prin urmare nu ma mai duc pe la ei. Cred ca s-a dus un cablu, dar voi verifica....

Daca te gandesti ca etse o masina infailibila atunci va trebui sa umbli cu ea mai cu grija si cu manusi. Altfel ma simt bine la volan si in siguranta...Consumul nu este prea rau ( 7.5 in afara si 8.5 in oras) consum verificat pe bune....Daca pe autostrazi te dai la viteze superioare, peste 150-160 atunci consumul sare in pod...La 120 este chiar economica...

Prin urmare XC 90 este un lady boy, asa ca aveti grija de regimul de utilizare. Cu banii pe care i-am dat pe ea ( 42.000 euri CIP) puteam sa-mi iau o second de teren buna de frecat pana la dezmembrare si o limuzina de strada poate chiar Volvo sa ma tina la drumuri europene....Asta ar fi fost alegerea corecta...

Deci asteptarile mele nu s-au potrivit cu cele pentru care a fost construita masina iar cei de la reprezentanta au evitat cu grija sa-mi spuna asta, bucurandu-se ca au mai marcat de doua ori intrucat nu mi-a fost una de ajuns am luat doua XC 90 una si pentru colegul meu din Bucuresti parapantist ca si mine. El a vandut-o intre timp si acuma are un Toyota de teren care tine la tavaleala....si se distreaza de mine cand ii povestesc de service Volvo...

in fine

spor

Gh Muresan

Baia Mare

Buna ziua,

Am posibilitatea sa achizitionez un xc90, d5, 142.000 km, momentum, an 2005, cutie viteze manuala.

Intentionez sa fac cu el ~40.000 km pe an.

Aveti idee cam ce s-ar putea strica/defecta pe la el?

Cam care ar fi costurile exploatarii lui?

Ce ati schimbat voi pe la el, si cat v-a costat?

Din cate am aflat, cu motorul si cutia nu ar fi probleme.

Amortizoare, bucsi, directie, ce ar mai putea genera probleme?

Cat v-au costat repararea lor?

Si o alta problema: am mers cu el pe sosea, pe pietris, pe gropi. Nu mi s-ar parut ca sunt probleme, mai putin doua:

- la franare, cand masina se opreste, botul acesteia revine la orizontala, si apoi se mai lasa o data in jos; eu zic ca e de la amortizoare ... proprietarul zice ca asa face de la inceput... eu ce sa cred?

- cand am pornit masina, mi-a aparut un mesaj (scris cu rosu, cu un semn al exclamarii) "turn-spin unavailable temporary"; ulterior, dupa ce am mai mers putin cu masina, si am pornit-o din nou nu a mai aparut.... sunt ceva probleme?

Orice remarca este binevenita.

Merci frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

du-te cu auto la service Volvo ; constatarea cista aprox. 150 Ron ; uita-te si la cartea de service ; oricum , cei de la service iti pot da detalii dupa serie sasiu .

noroc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna am si eu un xc 90 d5 din 2009 , masina are acum 98000 de km as vrea si eu sa stiu cam la ce probleme m`as putea astepta masina a fost rulata doar pe sosea ,pana acum am schimbat doar consumabile si o planetara !

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un XC 90 2010 luat nou diesel cutie manuala si sunt de aceeasi parere ca si colegul gheorghe din baia mare ca nu este atat de fiabila cum am sperat la cumparare.

In februarie cand eram in Austria la ski s-a ars computerul de bord....fiind in garantie s-a rezolvat fara plata. Cei care calatoresc in strainatate sa-si noteze numarul de la Volvo assistance pt ca nu este in cartea tehnica...l-am aflat de pe net. La intoarcere in tara au fost probleme cu partea electrica (se aprindeau xenoanele cand mergeau stergatoarele :) (dupa o saptamana dupa aventura din Austria cu CEM-ul) S-a rezolvat pe garantie.

Acum voi pleca in Franta si am o strangere de inima.....Cu skoda veche (2004 tdi) nu am avut astfel de probleme.

Probabil platim faptul ca am avut incredere in Volvo si nu am luat o Toyota sau Nissan care macar sa fie si pt teren mai accidentat.

Am mers cu Volvo doar pe zapada de pe strada cand a nins asta iarna. S-a comportat f bine.

este foarte eleganta si comoda.

PS am gasit o sursa de piese volvo la 60 % din pretul de la reprezentanta din RO.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un XC 90 2010 luat nou diesel cutie manuala si sunt de aceeasi parere ca si colegul gheorghe din baia mare ca nu este atat de fiabila cum am sperat la cumparare.

[...]

PS am gasit o sursa de piese volvo la 60 % din pretul de la reprezentanta din RO.

Bine ai venit printre noi!

Nu e bine să spui pe-aici că Volvo nu e aşa fiabil, am spus-o şi eu şi era să mă linşesze unii... :blackeye:

Crezi că ne poţi vinde şi nouă pontul cu piesele la 60%? ;D

PS: Ţine cont că nu există "reprezentanţă RO", diferenţele sunt semnificicative între diferite oraşe. Click pentru a înţelege la ce mă refer.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut comparatie cu cei din bucuresti -Otopeni. Am avut de schimbat o piesa care s-a defectat in timp dupa un accident usor, la ei mi-au cerut 6700 RON si am gasit-o cu 4200 Ron piesa de origine

Preturile cam astea au fost. Am fost la EIT parca se cheama..mi-au facut constatare, m-a luat ameteala la auzirea pretului. Si am gasit un service mic care le-a comandat si montat cand au venit. A fost de ajutor ca am identificat piesa la volvo pe calculator si am stiut ce sa comand la micul service. Lowe tel 0722388055 Flori se ocupa de comenzi.

Piesa in cauza era siroccoul. Am mai reparat si masina la ei cand am avut accidentul si au adus bara fatza gata vopsita si toate celelalte piese originale.

In privinta fiabilitatii - mai am un s40 din 2006 si este conform asteptarilor. XC 90 are tot felul de gadgeturi si probabil din cauza aceasta am avut probleme pe partea asta. La s40 2.0 D motorul este extrem de fiabil am peste 90.000 KM si dupa mai multe excursii in strainatate (autostrada cu 170-180) inclusiv in Suedia nu consuma pic de ulei. La un Golf dupa o excursie in Suedia nu mai gaseam uleiul cu joja in baie.

Bine ai venit printre noi!

Nu e bine să spui pe-aici că Volvo nu e aşa fiabil, am spus-o şi eu şi era să mă linşesze unii... :blackeye:

Crezi că ne poţi vinde şi nouă pontul cu piesele la 60%? ;D

PS: Ţine cont că nu există "reprezentanţă RO", diferenţele sunt semnificicative între diferite oraşe. Click pentru a înţelege la ce mă refer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scandinavia am făcut-o şi eu, până la Nordkapp, prin Suedia şi Norvegia şi înapoi până la Helsinki şi prin Ţările Baltice, dar cu un Opel Astra 1,7 DTI de şapte ani, atunci (cât are veşaptezeciul, acum). Nici ăla n-a consumat ulei (am făcut schimbul de ulei tocmai în Sodankylä). Totuşi, cu Volvo-ul mă tem să mă îndepărtez mai mult de 500 de km de casă, pentru că se strică te-miri-ce, din senin, şi costă reparaţia de te ia cu vertij, cum spui şi tu...

PS: Să vezi ce vertij te ia dacă citeşti pe forum despre ce, cum, cât şi când se strică la gunoaiele astea de Volvo-uri... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura problema pe care o are un Volvo este la planetare, eu am ramas in drum si cu V70-ul si cu XC70-ul din cauza planetarelor, in rest super masini. Probleme cu planetarele are si Ferrari, evident planetarele fiind produse de aceiasi firma de renume . grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai Bogdane, unde sant planetarele pe care le-ai schimbat ( asta daca le-ai schimbat ) ca am si eu nevoie de un rulment de la tripoda si nu-l gasesc pe nicaieri, poate doar la cineva care a schimbat planetara !

Singura problema pe care o are un Volvo este la planetare, eu am ramas in drum si cu V70-ul si cu XC70-ul din cauza planetarelor, in rest super masini. Probleme cu planetarele are si Ferrari, evident planetarele fiind produse de aceiasi firma de renume . grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now