Cujacha

Cand nu te poti descurca de unul singur

63 posts in this topic

Eu, sincer, îți recomand să asculți sfatul lui Bogdan, și anume să vii cu ea aici așa cum este și să o rezolvi în țară.

Din tot ce ai povestit, mecanicul/mecanicii la care ai fost sunt mai mult decât amatori și merg pe bâjbâite și pe ciupit. Ai fi putut zice că e tipic balcanic.

În fond, e alegerea ta, dar nu cred că merită nervii, stresul și tocatul banilor pentru niște incertitudini - că poate se rezolvă dacă verși o căruță de bani la recondiționat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kronborg said:

Eu, sincer, îți recomand să asculți sfatul lui Bogdan, și anume să vii cu ea aici așa cum este și să o rezolvi în țară.

Din tot ce ai povestit, mecanicul/mecanicii la care ai fost sunt mai mult decât amatori și merg pe bâjbâite și pe ciupit. Ai fi putut zice că e tipic balcanic.

În fond, e alegerea ta, dar nu cred că merită nervii, stresul și tocatul banilor pentru niște incertitudini - că poate se rezolvă dacă verși o căruță de bani la recondiționat.

Am fost si am luat masina. Au fost surprinsi. Nu se asteptau. In fine. Pana plec voi mai incerca la un mecanic pe care-l cunosc niste prieteni de aici. Cel putin voi avea parte de sinceritate. Si sper sa verifice si sa fie intr-adevar de la tamponul antibalans si timonerie. Ma gandesc chiar ca si uleiul din cutie sa mi-l fi pus cine stie ce, cum si cat. Pt ca de prima data, cand am fost cu volanta, cutia a mers diferit decat inainte sa schimbe volanta.

Dar, banuielile nu sunt bune, fac mai mult rau, si nu-mi place sa vorbesc pe altii de rau, asa ca sper ca tot raul sa fie spre bine si omul asta sa ma ajute. Chiar mi-ar fi groaza sa ma lase masina pe drum. In a doua intra foarte greu. Iar in Romania am de umblat cu probleme de sanatate plus doua nunti.

Altfel n-o sa am ce face. Va trebui sa plec cu ea asa spre Romania.

Stie cineva unde as putea merge cu masina in Constanta, Campulung Muscel (in cele 2 orase voi fi mai mult) sau Bucuresti, pt diagnoza speciala pt Volvo si pt o verificare la cutie?

Multumesc frumos pt rabdarea voastra.

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Cujacha said:

Stie cineva unde as putea merge cu masina in Constanta, Campulung Muscel (in cele 2 orase voi fi mai mult) sau Bucuresti, pt diagnoza speciala pt Volvo si pt o verificare la cutie?

În București poți să mergi cu ochii închiși la: @Bogdan G sau la @Midnight Caller și @Brava

Sunt mecanici de încredere și, mai presus de orice pasionați de ceea ce fac - singurul lucru este de verificat dacă nu au și ei concediu în perioada în care ajungi tu.

Poți să încerci să îi contactezi de pe acuma ca să îți faci o programare.

Succes!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Kronborg said:

În București poți să mergi cu ochii închiși la: @Bogdan G sau la @Midnight Caller și @Brava

Sunt mecanici de încredere și, mai presus de orice pasionați de ceea ce fac - singurul lucru este de verificat dacă nu au și ei concediu în perioada în care ajungi tu.

Poți să încerci să îi contactezi de pe acuma ca să îți faci o programare.

Succes!

Multumesc frumos.

E foarte complicat si pt mine pt ca am multe probleme de rezolvat, plus vreo 2 nunti plus dorintele sotiei si copiilor. Si-mi e greu sa specific o anumita zi de pe acum. De-aia era mai simplu pt mine in Constanta sau Campulung. Dar: 

Ma adresez domnilor BogdanG, Midnight Caller si Brava, daca vreunul dintre voi isi poate face timp pt mine in prima jumatate a lui August, macar poate pt o diagnosticare si o parere profesionista, va rog mult sa-mi spuneti, si voi veni la Bucuresti. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va supărați, ce este acela... "concediu"? :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil, pe 8 august ma voi deplasa dinspre Constanta spre Campulung. Eu chiar nu vreau sa stric vara nimanui. Prin martie BogdanG imi spunea ca nu stie daca e disponibil in august, asa ca Midnight chiar iti doresc sa afli ce-i ala concediu (si eu incerc de multi ani), dar daca in ziua aia sau cu una mai devreme sau cu una mai tarziu (sunt gata sa ma adaptez programului tau) imi poti oferi o ora (si mai putin daca nu trebuie atat) pt diagnosticare pe computer si o impresie onesta despre cum vezi tu masina, ar fi excelent pt mine. Pretul il stabilesti tu. Daca nu se poate e in regula. Doar sa-mi spui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificările la noi sunt gratis dacă nu se lasă cu desfăcut de chestii iar ca program... de obicei ne găsești de pe la 9 dimineața până la 23-00 noaptea sau mai târziu :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Multumesc frumos. In cazul asta, pot primi o adresa, un nr de telefon? Si ramane sa va fac o vizita, pe 8 august aproximativ, pt o diagnoza buna.

Cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poți suna pe 0727.067.830 - Vadim. Eu îmi uit telefonul peste tot prin service :))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect. Imi notez nr. asta si o sa sun cu 2-3 zile (sper ca e suficient) inainte sa stabilim o ora. Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Midnight Caller. N-am mai reusit sa vin pe 8 august pentru diagnoza. Mi-ai lasat nr lui Vadim, dar as vrea sa stiu daca vineri intre 9 si 10 dimineata ati avea timp de o diagnoza pentru mine. Altfel, ma gandesc ca n-are rost sa-l deranjez pe Vadim cu telefonul. O sa plec din Constanta dimineata devreme, si cam atunci o sa ajung in Bucuresti. E singura optiune pentru mine, dar daca voi nu puteti, este in regula.

Cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Da, te așteptăm mâine între 9 și 10.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte mult. Imi poti lasa aici si adresa?

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Str Pietrosita Nr. 1, în Straulesti

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca e frumos sa nu ramana in coada de peste,.... am reusit in cele din urma sa ajung la Alex si la Vadim la service. Multumesc mult oameni buni pentru disponibilitatea voastra si pentru timpul acordat. Pentru mine ati fost de nota 10.

Cand o sa mai trec prin Bucuresti, sper sa nu am alt motiv sa trec pe la voi decat sa va salut si sa va aduc ceva fresh de baut.

Spor in ceea ce faceti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce avea masina? Ce ai rezolvat? 

Impartaseste ne si noua. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze daca am fost prea bombastic. Am vrut doar sa fiu cinstit si sa apreciez felul in care m-au tratat niste oameni. Eu m-am dus strict pt o diagnoza, pt ca nu aveam prea mult timp. Nu am desfacut nimic, nu am reparat nimic. As fi putut sa schimb vasul de expansiune, dar chiar nu aveam timpul necesar. Scuze pt off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi fost super sa am timp pt mai multe verificari, dar...

Am aflat totusi ca bataia de la motor, pe care o am la relanti uneori, si care dispare odata cu "apasarea ambreiajului", nu e de la volanta. Am inteles ca daca ar fi volanta de vina, ar trebui sa am si alte simptome.

Apoi, am aflat ca nu am filtru de particule, prin urmare fiind normal sa scoata fum la accelerare (in rest nu imi scoate fum). Si am mai primit cateva sfaturi cu privire la un telescop, vasul de expansiune etc., chestii importante pt mine, pt ca nu sunt pregatit in domeniu.

Sper sa invat mai multe de la voi toti. Sincer.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Mentionez ca inca asteptam sa auzim de la tine de la ce provenea totusi acea bataie care dispare la apasarea pedalei de ambreiaj!!! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Raxo. Marturisesc ca pana la urma m-am lasat batut. N-am ajuns la un rezultat in privinta asta. Alex si Vadim (cand am fost in Romania) mi-au spus ca ar putea fi o chichita a cutiei de viteze, si nu o problema a volantei. Dar, pentru ca doar am trecut pentru cateva minute pe la service-ul lor, nu a fost timp de verificari amanuntite.

Si, bazandu-ma pe experienta lor, cat si pe faptul ca masina merge bine mersi cu bataia aia de doi ani de cand am eu masina (cine stie de cati ani bate) si ca m-a dus pana in Romania si inapoi, m-am culcat pe o ureche. 

As vrea sa aflu, dar chiar nu stiu la cine sa ma duc sa ma lamureasca, aici in Anglia.

Sunt insa linistit ca Vadim si Alex m-au lamurit in ce priveste volanta. Motorul trage foarte bine, se aude bine in mare parte din timp, si cand mai aud bataia aia la relanti, macar stiu cum s-o fac sa taca: ii dau una in pedala de ambreiaj :)))

Totusi, in urma cu o luna a aparut un alt simptom: uneori simt o vibratie in pedala de ambreiaj, in timpul mersului, atunci cand schimb vitezele. Dar, nu tine prea mult. Nu am reusit sa-mi dau seama cand dispare - daca de la oprirea pe loc, sau doar dupa o bucata de vreme si de mers, sau la o scurta oprire a motorului.... chiar nu stiu. Cert este ca simptomul asta l-am observat doar de cateva ori. De obicei, este in regula, nu se simte nimic.

Un lucru care ma bucura este consumul de ulei. Adica, nu prea vad un consum de ulei. Nivelul la joja e tot pe-acolo. Asta ma bucura. Iar atunci cand sunt in aglomeratie, daca ridic piciorul de pe acceleratie incetisor, masina continua sa mearga singura. Asta-mi spune ca motorasul este sanatos (sper sa nu gresesc cu asta) si potent.

P.S. In ultima vreme nu am mai scris, nu pentru ca nu mai vreau, ci pentru ca in ultimul timp imi caut alt loc de munca, iar asta imi fura timpul si energia.

Sanatate tuturor!

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mai bine de un an revin cu alte probleme in ce priveste masina mea.

1. Pana acum mi-am schimbat singur placutele si discurile de frana pe spate (ATE toate, multumita voua ca mi-ati clarificat ce trebuie sa cumpar). Tinand cont ca n-au fost probleme dupa, inseamna ca mi-a reusit.

Am vrut sambata aceasta sa schimb discurile si placutele pe fata si, stupoare, nu se potrivea ce am cumparat cu ce aveam deja pe masina: pe etrier scria 300. Masor discul si avea 300 mm. Iar ceea ce am cumparat eu avea 320 mm. Iar placutele noi erau mai mari decat discurile de pe masina, deci potrivite cu ce am cumparat. (Placutele (Volvo OEM) le-am cumparat acum doi ani cand am fost in Romania, ca sa fiu pregatit de orice, iar discurile (JP Group) le-am cumparat acum o saptamana de pe AutoDoc.

Pe orice site pe care pun nr masinii mele, pentru ca am jante de 17 inch, imi ofera discuri de 320 mm si placutele pe masura. Iar discurile de 300 mm sunt oferite pentru jatele de 16 inch.

Nu ma pot gandi ca masina mea a suferit modificari la roti in trecut pentru ca si in cartea masinii apar fie jate de 17, fie jante de 18.

Prin urmare, cum e posibil sa gasesc acolo etrieri pentru discuri de 300 de mm? E posibil sa fie asa din fabricatie, sau e posibil sa fi fost facuta vreo modificare in service? Care ar fi rostul? 

Ati mai auzit de vreo situatie la fel pana acum? 

Masina mea a fost fabricata in Belgia si comercializata in UK.

Acum trebuie sa incerca sa vand setul de discuri si placute, pentru ca n-am cum sa mai trimit placutele inapoi (le-am luat acum 2 ani), iar discurile au venit din Germania (probabil).

 

2. O alta problema e legata de mersul inapoi si iluminare pentru aceasta manevra. Pur si simpllu nu mi se aprind becurile pentru mersul inapoi.

Am verificat siguranta, chiar am schimbat-o, am verificata becurile si pareau bune, dar le-am schimbat si pe alea, insa nimic.

Aveti idee care ar fi cauza?

Multumesc anticipat.

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/10/2019 at 10:37 PM, Cujacha said:

 

2. O alta problema e legata de mersul inapoi si iluminare pentru aceasta manevra. Pur si simpllu nu mi se aprind becurile pentru mersul inapoi.

Am verificat siguranta, chiar am schimbat-o, am verificata becurile si pareau bune, dar le-am schimbat si pe alea, insa nimic.

Aveti idee care ar fi cauza?

Multumesc anticipat.

Aceasi problema am avut-o si eu. A fost foarte usor de rezolvat, am schimbat Reverse Light Switch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emy, multumesc frumos. E de ajutor. Insa mi-ar fi de si mai mare ajutor daca mi-ai spune unde se situeaza in masina acel Switch.

Cat te-a costat? Ai putut sa-l schimbi tu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, Cujacha said:

Emy, multumesc frumos. E de ajutor. Insa mi-ar fi de si mai mare ajutor daca mi-ai spune unde se situeaza in masina acel Switch.

Cat te-a costat? Ai putut sa-l schimbi tu?

Daca dai jos housing-ul filtrului de aer, se poate vedea. E deasupra cutiei de viteza. Iti trebuie o cheie, de nu mai stiu ce marime, Normal ca scoti alimentarea switchului. Eu am v50 1.6D. cred ca e la fel si la 2D. Pot afirma ori infirma veteranii forumului. Daca esti in Anglia. are pe amazon o gramada.

https://www.amazon.co.uk/Fuel-Parts-RLS5118-Reverse-Switch/dp/B008H5L392/ref=sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1550000078&sr=8-1-fkmr1&keywords=volvo+v50+reverse+switch

Reverse suitch.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost putin plecat. De mare ajutor. Multumesc pentru raspunsuri. Vroiam sa verifica oricum filtrul de aer, si pentru ca oricum o tin parcata din cauza electromotorului, o sa ma uit si dupa sonda aia. Ar fi super sa o pot schimba eu. Sper sa fie si la 2.0 la fel ca la 1.6. Daca nu, o mai caut. O voi gasi eu.

Multumesc inca o data. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now