Kaz

Aplicatie monitorizare dpf

19 posts in this topic

Buna tuturor

Stie cineva o aplicatie si interfata OBD (wifi sau blueooth) cu care se pote monitoriza activitatea de regenerare filtu particule la xc90 din 2011?

Am inercat cu un elm  327 si applicatia torque pro pe android dar nu citeste senzorul de presiune si temperatura dpf.

Problema e ca  umblu mult in oras pe distante scurte si nu stiu cand trebuie sa ies din oras sa faca regenerarea. 

Consumul a urcat de la 12-13l la 15-16 l. Am fost pe autostrada cu ea vreo 60 km dar consumul nu a scazut, nu stiu daca a terminat regenerarea sau tot mai incerca sa-si faca.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Kaz, ELM este o mizerie, iti ofera foarte putine informatii.

Daca vrei o alternativa relativ ieftina poti incerca cu Delphi DS 150 sau Autocom CDP+
https://www.olx.ro/oferte/q-delphi-diagnoza/
http://www.dx.com/p/universal-car-3-in-1-interface-scanner-diagnostic-tool-for-v2013-03-cdp-380469#.WNjP7Gh96hc

Eu am folosit Autocom dar nu pe Volvo, ci pe masini din grupul VW si Renault si m-a ajutat de fiecare data sa depistez cauza problemei dar nu imi mai amintesc daca avea si interfata pentru DPF, intre timp am vandut Autocom-ul deci nu iti pot spune exact daca te ajuta sau nu

Sau daca esti mai cu dare de mana iti poti cumpara o interfata dedicata Volvo dar eu personal ti-as recomanda sa cauti mai intai pe forum pentru ca sigur o sa gasesti pe cineva care te poate ajuta

Ai mai jos un link cu un topic pe tema asta aici pe forum

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, JonJon said:

Salut Kaz, ELM este o mizerie, iti ofera foarte putine informatii.

Daca vrei o alternativa relativ ieftina poti incerca cu Delphi DS 150 sau Autocom CDP+
https://www.olx.ro/oferte/q-delphi-diagnoza/
http://www.dx.com/p/universal-car-3-in-1-interface-scanner-diagnostic-tool-for-v2013-03-cdp-380469#.WNjP7Gh96hc

Eu am folosit Autocom dar nu pe Volvo, ci pe masini din grupul VW si Renault si m-a ajutat de fiecare data sa depistez cauza problemei dar nu imi mai amintesc daca avea si interfata pentru DPF, intre timp am vandut Autocom-ul deci nu iti pot spune exact daca te ajuta sau nu

Sau daca esti mai cu dare de mana iti poti cumpara o interfata dedicata Volvo dar eu personal ti-as recomanda sa cauti mai intai pe forum pentru ca sigur o sa gasesti pe cineva care te poate ajuta

Ai mai jos un link cu un topic pe tema asta aici pe forum

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kaz vezi ca nu e bine sa tot faca regenerare . Verifica nivelul uleiului . Dacă ai mereu consumul mare inseamna ca face regenerare mereu iar motoarele astea nu prea rezistă mult cu uleiul contaminat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27.03.2017 at 11:49 PM, Bogdan G said:

@Kaz vezi ca nu e bine sa tot faca regenerare . Verifica nivelul uleiului . Dacă ai mereu consumul mare inseamna ca face regenerare mereu iar motoarele astea nu prea rezistă mult cu uleiul contaminat .

La cati km e normal sa faca regenerarea filtrului de particule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie in carte in principiu si apoi functie de regimul de mers al masinii(urban ,extra).

Functie de regim ai umplere mai lenta sau mai rapida a DPF. Considera o medie de 600km ,mers oras, 1000km afara din oras insa ar fi trebuit sa sti  ce si cum intrucit  nu conduci masina de ieri de azi ,banuiesc.

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc ! Pana acum am avut numai masini pe benzina , de anul trecut conduc si acest diesel si m-a uimit faptul ca teava de esapament sta permanent perfect curata , arata pe interior ca o tabla galvanizata, desi masina are 180 000 km, legat de regenerari isi face la mai mult de 300 km ( am sesizat de 2 ori consumul instantaneu marit dar n-am tinut cont sa vad care a fost diferenta de km intre ele, a durat cca 25-30 min). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca mergi mult extraurban .

În mod normal 300km urban și 500km extraurban .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Bogdan G said:

Probabil ca mergi mult extraurban .

În mod normal 300km urban și 500km extraurban .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Adevarat, aprox. 93% din km ii fac in regim extraurban.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 4/20/2017 at 10:50 AM, BogdanG a spus:

Probabil ca mergi mult extraurban .

În mod normal 300km urban și 500km extraurban .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Am monitorizat DPF ul pe ultimele 3 regenerari si va pot spune urmatoarele (In cazul motorizarii  D5244T10):

Regim urban, mi`a adunat mereu cca 10g de cenusa in aprox 100 km. Mentionez ca nu prea merg bara la bara, incerc in proportie de 80% sa evit avest stil de mers, alegand variante de trasee mai putin folosite/cunoscute.

Regim extraurban , aduna cca 2g la o suta de km.

Am mai observat ca regenerarea se trigger-uieste cand cenusa ajunge in jurul a 24 grame (regim extraurban / autostrada) si undeva la 27g in oras.

Ceea ce nu am investigat inca si nici nu am gasit un raspuns de la cineva, este : daca regenerarea porneste in timpul mersulul prin oras, si evident ca nu o poti tine constant in 2500 rpm, odata ajuns la semafor regenerarea e failed/se opreste, sau continuua pana cand este finalizata (indiferent de stilul de mers)?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, trancenergy said:

Ceea ce nu am investigat inca si nici nu am gasit un raspuns de la cineva, este : daca regenerarea porneste in timpul mersulul prin oras, si evident ca nu o poti tine constant in 2500 rpm, odata ajuns la semafor regenerarea e failed/se opreste, sau continuua pana cand este finalizata (indiferent de stilul de mers)?

Evident, continua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probabil ca mergi mult extraurban .

În mod normal 300km urban și 500km extraurban .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Am monitorizat DPF ul pe ultimele 3 regenerari si va pot spune urmatoarele (In cazul motorizarii  D5244T10):

Regim urban, mi`a adunat mereu cca 10g de cenusa in aprox 100 km. Mentionez ca nu prea merg bara la bara, incerc in proportie de 80% sa evit avest stil de mers, alegand variante de trasee mai putin folosite/cunoscute.

Regim extraurban , aduna cca 2g la o suta de km.

Am mai observat ca regenerarea se trigger-uieste cand cenusa ajunge in jurul a 24 grame (regim extraurban / autostrada) si undeva la 27g in oras.

Ceea ce nu am investigat inca si nici nu am gasit un raspuns de la cineva, este : daca regenerarea porneste in timpul mersulul prin oras, si evident ca nu o poti tine constant in 2500 rpm, odata ajuns la semafor regenerarea e failed/se opreste, sau continuua pana cand este finalizata (indiferent de stilul de mers)?

 

 

Insistent cu DPF ul tau...

Pt eliminarea acestei probleme ți-am recomandat un motor pe benzină.

Dar tu Batman Batman, motorină

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Dinoco a spus:

 

 

Insistent cu DPF ul tau...

Pt eliminarea acestei probleme ți-am recomandat un motor pe benzină.

Dar tu Batman Batman, motorină

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

n am gasit nimic la black friday...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, trancenergy a spus:

n am gasit nimic la black friday...

Vezi ca ai postat in secțiunea S40...

Ai găsit la BF...un "dizal" garantat de UNU'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Vicu a spus:

Vezi ca ai postat in secțiunea S40...

 

Am postat intr un topic adaugat la aria gresita, daca citesti postarile de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, trancenergy a spus:

Am postat intr un topic adaugat la aria gresita, daca citesti postarile de mai sus.

tot greseala este..primesti pct de avertizare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victima raspunsul la întrebările tale le găsești în VIDA. 

Buba este ca tu întrebi, tu dai raspunsul, logic ca pornește regenerarea si in oras, după 27 grame pornește si tine pana opresti motorul si tot asa . 

Dacă vrei diesel cu DPF fara probleme BuY FoRd, eu asa am facut si nu stiu ce e ala DPF . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru doar $18560 oricine poate detine o masina fara probleme la DPF. Fara probleme in general, de fapt. Oferta limitata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now