Sign in to follow this  
Followers 0
CATALIN861502

Pinion variator s60 t5

13 posts in this topic

Salut am un s60 t5 avand o scurgere in spatele pinionului variator am demontat distributia nu mai trage, la relanti merge perfect. Dar am observat ca pinionul variator are un pic de joc si cand il invart nu revine la loc e normal? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca probabil nu ai calat distribuția cum trebuie...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, deci este normal ca pinionul variator sa nu revina singur? Poate cineva sa imi explice sau sa imi dea un video cum sa controleaza exact daca e la punct distributia ? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am pus un video mai sus sper sa iti fie de ajutor! Greseala pe care cred ca ai facut-o este ca nu ai calat pinionul inainte sa umbli la el,fa rost de scula de calat axele cu came sau improvizeaza ceva care sa te ajute sa calezi axele cu came ori du-te la cineva care are asa ceva si stie ce are de facut! Eu unul cand desfac distributii cu care nu am mai avut de a face invartesc motorul si imi trag semnele mele pe pinioane, imi trag fotografii cu telefonul la curea inclusiv la pozitia rolelor intinzatoare in cazul in care nu am acces la documentatia tehnica si bineinteles folosind regulile de baza ale mecanicii privind calarea distributiei care se aplica la toate motoarele,cu ceva  ani in urma am schimbat am patit-o renault 19 la un motor la care nu exista nici un semn pe nici un pinion am apucat de am dat cureaua jos inainte de a ma asigura de treaba asta si mi-a luat vreo 4 ore sa o pun cum trebuie, am luat-o mecaniceste am inceput cu semnul ,,de aprindere,, la pistonul numarul 1 de pe volanta dat jos capacul de sus de la supape am urmarit camele,am dat jos bujii si urmarit punctele moarte superioare si inferioare ale pistoanelor dupa ordinea de aprindere si dupa vreo 4  ore am reusit sa i pornesc motor din prima dupa ce am ,,tras,, de curea invartind arborele cotit la mana urmarind toti pasii pe care i-am descris mai sus! In cazul tau nu are rost sa mai descriu in cuvinte ce trebuie sa faci ca din punctul meu de vedere este descris in filmul de mai sus.Spor la treaba si sa ne tii la curent cu rezolvarea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca la volvo cel puțin, semnul de jos de pe vilbrochen nu se pupa cu PMS-ul, ci este câteva grade după...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ce zici, am dat numai ca exemplu general,am uitat sa specific ca era vorba de un motor vechi generatia anilor 80 un singur ax cu came fara variator si alte dispozitive nici macar injectie nu avea era printre ultimele generatii pe carburator Renault fabricat in Spania, e alta mancare de peste! Mersi frumos pentru completare!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara scula de calat nu pot sa fac nimic deci trebuie sa gasesc scula asta si va spun ce am rezolvat.merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am cumparat scula de calat axele le-am calat dupa procedura volvo cu vibrochenul blocat si tot nu merge poate sa imi dea cineva vreo idee? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine a spus va variatorul trebuie să revină la loc ? Unde îl muti cu mana acolo ramane . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am vazut pe niste video uri dar ce ar putea sa fie altceva ca am sunat la volvo si tocmai miercuri pot sa o duc asa ca ma gandeam sa mai incerc eu pana atunci Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai văzut tu cum revine singur variatorul ?

El funcționează prin presiune de ulei, nu are arc așadar nu revine singur .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On Sat Apr 08 2017 at 8:51 PM, Midnight Caller said:

Pt ca probabil nu ai calat distribuția cum trebuie...

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Salut, revin cu rezolvarea problemei,era catalizatorul infundat asa ca l-am schimbat si acum masina merge bine, dar am observat ca am presiune in rezervorul de servodirectie de la ce poate sa fie? Merci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0