bogdangg

sfat achizitie s40

24 posts in this topic

Buna seara ! Intentionez sa cumpar un S40, an 2012, motor 1.6 diesel 115 cp, rulata doar pe Romania, cu 85000 km. Este o alegere buna?La ce sa ma astept la acest tip de motor si unde as putea in Bucuresti sa ii fac o verificare, un test?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Masinile sunt bune. Au cam eliminat problemele de la motorul vechi de 1.6 d de 110 CP.

Poti sa ma suni sa vorbim: 0751118444

Share this post


Link to post
Share on other sites

Însă au alte probleme care nu erau la 1.6d . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Ne poti, te rog, impartasi si noua ce probleme mai frecvente ai intalnit la D2, sa stim la ce sa me asteptam?

Multumim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injector

Pica la ala vechi nu am vazut

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiaj plus volanta, planetare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! o sa postez aici sa nu mai deschid alt topic. asa cum este si titlul topicului as dori sa achitionez un volvo s40. si l-am gasit pe asta  https://www.autovit.ro/anunt/volvo-s40-ID7GlM6o.html#25b9e4a4b5

ar fi prima mea masina (am permisul de prin ianuarie), motorul de 1.6 mi-ar ajunge, si nu prea am notiuni in domeniu. am tot citit despre modelul asta aici pe forum, sincer m-au cam speriat problemele lor, dar nici o masina nu e perfecta. postez aici in speranta ca unii dintre dvs mai stiti cate ceva despre masina (ori ati vazut-o, sau mai stiu eu ce). accept orice fel de sfaturi. sau daca exista vre-un memmbru pe forum care are de vanzare modelul asta (anul sa fie de prin 2008 incoace, suma max 7200-7300 euro, motorizarea poate fi si 2.0 -numai sa ma incadrez in buget.ca nr de km sa nu depaseasca 180 k) ascult orice oferta. multumesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt unele inadvertente la dotarile masini:

-proiectoare ceata - din poze nu se vad, in concluzie nu are.

-drl LED - nu se vad si nu au existat din fabrica pe S40.

-stergatoare automate, ar fi trebuit ca in capatul manetei de stergatoare sa existe un buton pentru asa ceva.

Nu sunt lucruri esentiale, dar daca a "suplimentat" la dotari poate a umblat si la km.

O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer și mie îmi e frica sa nu aiba km ireali. Mașină oricum e mai ieftina decât ce exista pe piața ( asta comparând și cu preturile de pe mobile). Ma mai documentez. Mulțam de raspuns!

Edited by luc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@luc  cauta un s40 cu 250 000 km ,hai 300 ,dar sa fie reali.Garantez ca nu vei ramane surprins cand va pica una alta,comparativ cu aia de "180.000" :).Iar cu diferenta de bani,faci altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi la romani riști ca și masina aia cu 250 mii km sa nu fie reali... însă consider ca un volvo 1.6 d la km ăștia deja nu mai e masina... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot verifica km insa este ceva mai greu . NU toate masinile au istoric iar in anunt nu vad VINul masinii . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și dacă am VIN-ul mașinii, pot merge cu el la reprezentanta sau unde sa îl verific? Asta ca sa nu mai bat drumu după fiecare masina pe care o gasesc...

Și gandindu-ma acum, nu cred ca am văzut prea multe volvo s40 cu carte service... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si are carte service ce?asta ce inseamna ca au fost intretinute?SA fim seriosi!

In ziua de azi conteaza cine o conduce,nu km si cartea service.

Dupa cum arata interiorul la s40-ul de mai sus,arata a 250-280 000 km purtati pe afara :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, lik1999 said:

si are carte service ce?asta ce inseamna ca au fost intretinute?SA fim seriosi!

In ziua de azi conteaza cine o conduce,nu km si cartea service.

Dupa cum arata interiorul la s40-ul de mai sus,arata a 250-280 000 km purtati pe afara :).

Deci practic e o chestie de noroc când cumperi masina (dacă gândim asa)? Atâta timp cât are o carte service (reprezentanta) nu înseamnă că a fost intretinuta și implicit cel care a condus-o a avut grija de ea? Sau cel puțin deduci singur cam ce grija s-a avut de masina. Și prin urmare la ce sa ma uit atunci când merg sa vad o mașină? Pt ca e simplu sa înfrumusețeze o mașină pt a place ochiului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur ca e o chestie de noroc 90% restul de 10% e pricepere. Ar fi bine s-o poti verifica intr-un service Volvo inainte sa dai banii pe ea. Ca n-o avea km reali e una, injuri, inghti in sec si iti trece. Probleme ar fi sa-nceapa sa-ti cada toate alea la ea dupa cateva saptamani.

Daca are carte de service pe care s-o verifici la servicele Volvo e mai sigur, altfel o carte de hartie o falsifica la fel de usor orice neamt, belgian sau aiurea, excrocii lor nu sunt cu nimic mai prejos decat excrocii nostri. In general iti sare in ochi ca a facut in primii ani cateva zeci sau peste suta de mii de km si imediat cum nu a mai mers la Volvo ca nu mai era obligat de garantie nu a mai mers aproape de loc in urmatorii 3-4 ani, a tinut-o in garaj o vaduva tanara si blonda ca n-avea nevoie de ea, de aceea o si vinde asa ieftin, sub pretul pietei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Maurice said:

Sigur ca e o chestie de noroc 90% restul de 10% e pricepere. Ar fi bine s-o poti verifica intr-un service Volvo inainte sa dai banii pe ea. Ca n-o avea km reali e una, injuri, inghti in sec si iti trece. Probleme ar fi sa-nceapa sa-ti cada toate alea la ea dupa cateva saptamani.

Daca are carte de service pe care s-o verifici la servicele Volvo e mai sigur, altfel o carte de hartie o falsifica la fel de usor orice neamt, belgian sau aiurea, excrocii lor nu sunt cu nimic mai prejos decat excrocii nostri. In general iti sare in ochi ca a facut in primii ani cateva zeci sau peste suta de mii de km si imediat cum nu a mai mers la Volvo ca nu mai era obligat de garantie nu a mai mers aproape de loc in urmatorii 3-4 ani, a tinut-o in garaj o vaduva tanara si blonda ca n-avea nevoie de ea, de aceea o si vinde asa ieftin, sub pretul pietei.

La cum ma pricep eu la mașini, ma bazez numai pe noroc :) pana la urma rămân la bicicleta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si am revenit! salutare! am asteptat sa mai apara ceva masini la vanzare (sunt axat pe volvo) si au aparut! si vreau sa ma sfatuiti cu orice imi va fi de folos! am gasit masina asta https://www.olx.ro/oferta/vand-volvo-s40-2-0d-momentum-ID8TcNB.html#634fbde255   

se incadreaza in "mofturile" mele, insa nu are carte service. omul nu e samsar. masina fiind rulata numai in Italia. ce spuneti: merita banii? sau care e suma corecta?

si in plus omul m-a amanat pana in august ca sa  mi-o vanda....in conditiile in care eu i-am spus ca saptamana viitoare mergeam sa o vad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata bine in poze ...Pentru ca nu are istoric ar trebui sa intrebi daca tara de provenienta este Italia sau nu (chiar daca este inscrisa pe I),drumuri efectuate ,ceva acte anterioare de reparatii,etc.

Asa in limitele bunului simt ma gindesc ca iti poate da niste raspunsuri sa te edifici  in linii mari cam pe unde stai cu potentiala achizitie.Cam ieftina pentru acest rulaj si optionale dar ,ma rog. 

Nu vreau sa spun mai multe intrucit comentarii pe baza unor poze sau eventuale aproximari ,evaluari de pret pe ceva ,ce fizic, tehnic nu este abordat ,este cam lipsit de etica din punctul meu de vedere.

La motor nu prea sint acele frecvente probleme ca la 1.6D cu dpf .Apoi trebuie sa ai  si ceva noroc si daca sigur ti-o doresti pina la urma trebuie sa iti vina si doza de noroc si cumperi o masina buna.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vorbit cu propietarul. si el a cumparat-o din Italia. m-a asigurat ca nu s-a umblat la km...si sper sa fie asa. in plus omu a zis ca e cu schimburile la zi, accepta verificarea masinii oriunde (reprezentanta sau ce vreau eu). totusi pe tester ar trebui sa se vada daca km sunt reali: gen uzura masinii raportata la nr de km. pretul e si negociabil. pe langa schimburi (in eventualitatea in care trebuie sa le fac chiar daca propietarul zice ca sunt la zi) ar mai trebui sa bag bani la rar, tradus acte si etc

Edited by luc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

La fel ca si @luc sunt tentat de achizitia unui Volvo V50.Am gasit cateva masini cu preturi ok si km rezonabili.Vad pe aici ca sunt destui oameni care spun ca motorul 1.6 ar avea ceva mai multe probleme decat cel 2.0 dar nimeni nu spune concredt care si cat de frecvente sunt acele probleme.

Masinile pe care le-am gasit, care sa se incadreze in bugetul meu care, din pacate nu e foarte mare, sunt in m area lor majoritate cu motorizare 1.6.De mentionat ca o sa iau masina din Germania, asistat de finul meu care locuieste acolo de ceva ani dar care se pricepe la Volvo tot atat de mult cat ma pricep si eu.Iar priceperea me vis-a-vis de aceasta masina se limiteaza la "mama ce mult mi-ar placea sa am o astfel de masina".Visez la Volvo cam de prin 2002 dar abia acum am reusit sa prioritizez achizitia masinii in dauna altor chestii pe care le am de facut, asa ca nu as vrea sa fiu dezamagit de alegerea facuta.

Ceva sfaturi, concrete, de la cineva care are o astfel de masina (an 2004-2008)?

Multumiri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now