Myvolvo

Electronica

4 posts in this topic

Salut! Am si eu un s 40 din 2002 1.8 procurat de curind, si cu toate ca a rotit deja peste 300000 km, se tirie destul de bn prin gropile Chisinaului! Am niste nedumeriri la partea electrica si vreau sa ma consult cu cineva inainte de a apela la electrician... Ca astia daca te va ca nu prea te duce capu te indoaie rau la bani! De curind ( dupa spalare) a inceput sa functioneze cam ciudat releul de la semnalizare de avarie, adica lucreaza in continuu ( de cind pornesc motorul) ca si cum ar fi ars vriun bec?!?!?! Ce poate sa fie?!?!?! Si mai am o intrebare cu ventilatorul de salon; lucreaza de parca ar avea intelectul lui! Il pun la 1 el lucreaza cind mai tare cind mai incet, apou se opreste apoi iar o ia razna....????

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! In privinta ventilatorului de "salon", citeste aici:

Nu am inteles insa care este problema cu avariile... Incearca sa fii  mai explicit !

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-o usor cu butonul de avarie. Mi s-a intâmplat si mie, de am crezut ca nu se mai opresc nicicum. Trebuie putina finete cand apesi butonul de avarie, ca sa-l opresti. Cateodata face figuri. In ce priveste ventilatorul, e o vorba pe aici: "asa face toate"... E o problema comuna cu un tranzistor. Eu am inlocuit tot modulul, altii mai priceputi si indrazneti, doar tranzistorul. Problema e, ca nu tine prea mult si face iar. La mine a tinut vreo trei ani modulul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Myvolvo  esti sigur ca este de la releul de semnalizare?.Ai verificat daca dupa ce iti pui centura mai tacane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now