alin89

S-a terminat - Volvo RENUNTA la motoarele Diesel

42 posts in this topic

O veste îmbucurătoare, deja m-am aliniat tendinței Volvo și am luat un benzinar  modern model 2017 ce consuma cu 40% mai mult decât anunță Volvo :rolleyes:

Logic și emisiile sunt mai mari cu 40% însă plăcerea e maxima într-un Volvo .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati citit cu atentie articolul ? :)

- "Hakan Samuelsson, CEO Volvo, a spus pentru cotidianul german Frankfurter Allgemeine Zeitung ca de acum compania sa nu va mai dezvolta noi motorizari diesel, insa cele din prezent, lansate in 2013, vor fi produse cel putin pana in 2023. Volvo nu poate renunta brusc la diesel-uri fiindca vinde foarte multe, de exemplu 90% dintre SUV-urile XC90 vandute in Europa sunt pe motorina."

Deci nu vom mai vedea propulsoare NOI diesel. 

Hai sa nu ne grabim si sa speculam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, maverick a spus:

90% dintre SUV-urile XC90 vandute in Europa sunt pe motorina."

E destul de logic, nu-ti iei camion sa faci liniute. Cred ca procentul e mai mic, eu am vazut o gramada de T6/T8 pe afara, parca mai multe decat D5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfârsit, le-a dat mintea cea de pe urma si suedezilor. De ani de zile "strig" pe aici ca Diesel-ul lasa in urma miros de furnal. Alea germane si franceze second-hand sunt dezastru la capitolul asta.

Pacat ca s-au vândut aproape numai Diesel pe la noi, de nu pot si eu sa-mi iau un benzinar cinstit la mâna a doua. Asta e, anul asta voi avea un Volvo nou si voi fi...lefter :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și alea pe benzina emana un miros de levănțică?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazele de diesel sunt mult mai nocive,asta stie si un copil de gradinita :lol:

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 5/18/2017 at 4:58 PM, Bogdan G a spus:

O veste îmbucurătoare, deja m-am aliniat tendinței Volvo și am luat un benzinar  modern model 2017 ce consuma cu 40% mai mult decât anunță Volvo :rolleyes:

Logic și emisiile sunt mai mari cu 40% însă plăcerea e maxima într-un Volvo .

Parca consuma 10% :lol: ,iar te sucesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava poate producatorul a declarat consum de 6% si ea consuma 10%,  adica cu 40% mai mult decat a declarat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa offtopic ....Cind vreodata a declarat consum redus?!!  A scazut poate de la 12-13-14-15l urban cit era anterior pe anume modele.Asta da :)

Ai noxe de peste 150 g/km in general , benzina, si treci pragul  de 10l/100km urban dar mers gingas ,lejer .Nu poti tehnic sa consumi putin pe un motor benzina de 2L cu 4 cilindrii si putere peste 250Cp.Ca sa nu mai vorbim de 367Cp ,insa marketingul trebuie sa functioneze si noxele sa fie intre niste  limite.( impuse de piata).

Cind ai asa masina  ,numai la consum nu te mai gindesti! :)

Edited by 1984
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.05.2017 at 8:24 AM, paunionutz a spus:

@Brava poate producatorul a declarat consum de 6% si ea consuma 10%,  adica cu 40% mai mult decat a declarat!

Matematica asta... De la 6 L/100 km., la 10L/100 km. diferenta nu e de 40%, asa cum s-ar crede la o prima vedere, ci de 67%. Daca era scris 10% in carte si consuma 6% in realitate, atunci chiar s-ar fi putut spune ca are un consum diferit cu 40%...dar mai mic. 

Cu drag, MariusDaniel

Edited by mariusdaniel
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, mariusdaniel a spus:

Daca era scris 10% in carte si consuma 6% in realitate

Atunci era o minume nu mai conta procentajul dar asta-i deja blasfemie, sa spui asa ceva ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Romania numai 2 :D 

Masina din poze nu seamana cu cea de serie, eu nu am nici o gaura in capota, aia din poze are do o . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Bogdan G said:

In Romania numai 2 :D 

Masina din poze nu seamana cu cea de serie, eu nu am nici o gaura in capota, aia din poze are do o . 

De fapt niciuna - sunt 2 variante de S60 Polestar destul de mult diferite:

- cele cu kit Polestar - care sunt cele 2 vandute in Romania: https://www.polestar.com/ro/products/engineered/ si acest kit se poate comanda pentru orice S60 / V60 http://accessories.volvocars.com/en-ro/S60(11-)/Accessories/Document/VCC-499904/2017/all/all/all

- cea originala (integral) Polestar, modificata mult mai mult, in fabrica si de care vorbeam acum vreo 2 ani aici pe forum: https://www.polestar.com/ro/products/concept-cars/volvo-s60-polestar-concept-car/

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca este vorba de acel S60 Polestar cu suspensii si interior de racing din fabrica. Nu cred ca s-a vindut vre-unul in RO, poate ma insel. Le trebuiau 150 exemplare vindute ca sa poata concura cu el si nu cred ca au vindut , la terti, mai mult de 10-15 bucati....restul fiind cumparate tot de Vovo Racing prin intermediari, ca , de altfel, toti concurentii....
Poate gresesc....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic  ..

 S-au mai ridicat cu S60Polestar in WTCC.......Nu prea au piloti  (foarte) experimentati dar cu  masinile au crescut si ajung din urma Citroen si Honda ,insa este doar inceput de sezon......la final  vedem ce si cum.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverick nu am inteles nimic din postul tau decât un singur lucru ca de fapt nu s-a vandut nici un Polestar in Romania desi eu am o factura care te contrazice si am mai inteles ca poți pune kit Polestar, asta știam de la Primus însă cu motorul ce faci ? S60 Polestar are alt motor decât S60 T6 iar optimizarea unui T6 cu softul Polestar nu oferă decât 306cp si numai pt alte piete . Deci de unde scoti 367cp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @Bogdan G   Noua arhitectura de aceea a fost introdusa sa existe  acelasi motor,capacitate si sa migreze pe orice sasiu cu diferenta ca, poate avea   compresor sau nu ,plus turbina , plus softul care face diferenta de putere .Cam asa stiam  de ceva vreme ca se facea vorbire de ing.dipl. sef la partea de motorizare .

T6 cu soft Polestar duce la ~367cp iar eu de aceea ii ziceam T6 Polestar si nu Polestar intrucit  asa  apare la dealerii din afara ca T6 awd Polestar(367 cp)  la peste 60ooo. 

Gama de top actualmente  este acest exemplar, masina foarte beton asa ca nu vad de ce te preocupi ,bucurate de ea:D.

Edited by 1984
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma preocup Adrian pt ca se face multa confuzie aici intre T6 si Polestar, concluzie pe care o faci si tu aparent, motorul de Polestar cod B4204T43  spre deosebire de T6 cod B4204T9, are alte axe cu came, alte pistoane, alta turbina, alta pompa de benzina, alt raport de compresie si 61 cp in plus.

T6 are 306cp iar optimizat Polestar ajunge la 310CP, de aia spun ca e alt motor . 

Masina Polestar are alt soft Haldex care tine spatele cuplat mai mult, un mod sport+ la cutie care schimba vitezele instant iar astea pe langa amortizoare Ohlins si alte chestii .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now