Sign in to follow this  
Followers 0
StefanADRIAN

Suspensie reglabila

14 posts in this topic

Salut, am observat ca unele modele de volvo s60 2011 non facelift, au dupa schimbat niste butoane pentru sport confort.. si as vrea sa stiu daca alea regleaza raspunsul la cutie.volanul ,suspensia si raspunsul la pedala de acceleratie? Sau doar iti intaresc un pic volanul si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acele 3 butoane din fata cutiei de viteze sunt de la suspensie 4C. Este suspensia reglabila de la volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In teorie face, eu n-am simitit diferenta.

Se simte la nivelul amostizoarelor cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si stie cineva daca se renteaza? Cat costa un astfel de amortizor cu arc fata de una normala ? Imi imaginez ca o fi mai mult voiam sa stiu daca are un pret ridicol de absurd sau nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Se renteaza" nu-i corect. Varianta corecta gramatical este "renteaza" B)

Varianta corecta in cazul tau este "nu renteaza" atat gramatical cat si dpdv tehnic/financiar.

Avantajele sunt mici iar costurile foarte mari, presupun ca nu sunt doar amortizoarele/arcurile de schimbat, mai trebuie si ceva electronica, butoane, cablaraie etc.

Nu stiu la S60 cat e un amortizor da la XC70 erau o galeata de bani.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru corectie, eu nu intrebam daca ,,renteaza" sa-mi pun ci daca e scumpa intretinerea la o masina ce vine deja cu aceasta echipare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cca 400E un amortizor 4C pt modelele noi insa in timp scade pretul, la S60-ul vechi era 500E iar acum e 200E unul nou, deci .

Conteaza mult drumurile pe care mergi . 

Merita 4C-ul pretul platit pentru senzatiile oferite, o masina cu 4C e alta masina in comparatie cu una normala . 

@Maurice daca tu te plangi la XC70 de un amortizor 4C eu ce sa zic la S60 P*, este 1200E unul de fata si vreo 600E unul de spate :(( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Bogdan G said:

@Maurice daca tu te plangi la XC70 de un amortizor 4C eu ce sa zic la S60 P*, este 1200E unul de fata si vreo 600E unul de spate :(( 

Imi zici cand vrei sa te apuci de schimbat amortizoare, iti aduc eu din state cu mai putin de 1200E pe fata :))

7 hours ago, Bogdan G said:

S60-ul vechi era 500E iar acum e 200E unul nou, deci .

Asa ieftinache? Vorbeam cu Vicu de noile amortizoare ale lui Turbo si n-am gasit sub 400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea fata la CAT au fost 1000 lei bucata iar spatele e cam la fel . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 31.05.2017 at 7:53 PM, StefanADRIAN a spus:

Mersi pentru corectie, eu nu intrebam daca ,,renteaza" sa-mi pun ci daca e scumpa intretinerea la o masina ce vine deja cu aceasta echipare.

Atunci n-am intele eu intrebarea.

La XC70 am schimbat un amortizor fata din cauza unei pietre (o jumatate de bordura) ieste de sub masina din fata si pe care n-am mai putut s-o ocolesc.

Al doilea l-am schimbat pe la vreo 180-190.000 km deci tin destul de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, ca tot se vorbeste de suspensia reglabila...

cum este indicat sa se faca trecerea de la un mod la altul? Stationand

sau se poate si in mers?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate in mers sau pe loc. Si la XC90 se poate pe loc sau din mers si acolo se modifica mai multe inclusiv inaltimea.

Edited by Maurice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, de costuri n-as putea sa-ti spun, inca nu a fost cazul :) Dar pt senzatia oferita eu zic ca merita. Stabilitatea oferita pe modul advanced este extraordinara, se simte clar diferenta fata de modul comfort. Intr-adevar scutura mult mai tare, dar pt drumuri rele alegi varianta comfort, iar pe drumuri bune, in afara localitatii eu merg numai pe advanced. Combinat cu modul S din cutia automata masina se comporta cu adevarat sportiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0