Sign in to follow this  
Followers 0
daniellu

Pierdere ulei din motor

8 posts in this topic

Va salut,

Am o problema la motor, pierde masiv ulei undeva prin spate. Dupa un drum de 150 de km, la un semafor am sesizat miros de ulei ars. Ridicat capota, de undeva din spatele motorului iesea fum: ulei curs pe galerie. Ajuns acasa am demontat capacul de deasupra. Era foarte mult ulei si acolo in zona fiselor, presupun ca e de la furtunasul ala de la epurator la care colierul este oarecum de forma. Dar dupa ca am curatat luna acolo si am mers iar in proba, gasit uleiul ca in poza (foarte putin fata de cat era, mult dupa o proba de 20 km), dar pe galerie curgea de prin alta parte. Atasez niste poze, va rog dati-va o parere avizata sa stiu la ce ma mai astept. Are garnitura la culbutori motorul asta, e garnitura de chiuloasa dusa ? 

Este motorul de 1948 cmc, B4204S.

Multumim anticipat, 

                                                                                                                   Daniel

 

IMG_20170615_221410.jpg

IMG_20170615_221436.jpg

IMG_20170615_221453.jpg

IMG_20170615_221456.jpg

IMG_20170615_221648.jpg

IMG_20170615_221641.jpg

IMG_20170615_221459.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba garnitura de la capacul de culbutori (e un set de 3). Vezi ca motorul asta are probleme cu consumul de ulei

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu poate fi ceva la garnitura de chiuloasa ? Maine pun un colier bun la furtunul ce iese din capacul de la cubutori si duce la epurator, spal cu break cleaner si-i mai fac o proba. 

Multumesc ptr. raspuns, un cod la garnitura de capac culbutori ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se găsește la orice magazin de piese. Eu ți-o pot aduce dacă dorești, parca era undeva la 100 de lei

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia de la magazine zice ca e silicon V. Reinz.

Am schimbat colierul de la furtunul ce iese din capacul de culbutori si duce catre PCV, curatat maxim pe acolo, revin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi cer scuze, acum vad ca e vorba de o mașină pana în 2004. Îți trebuie un etansant anaerob rosu de la elring și curățat f bine. Mai ai 4 inele de etanșare la bujii, le schimbi și pe acelea și ar trebui sa se rezolve

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia de la magazine zice ca e silicon V. Reinz.

Am schimbat colierul de la furtunul ce iese din capacul de culbutori si duce catre PCV, curatat maxim pe acolo, revin.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura de la busonul de ulei era de vina. Avea fisuri si in turatie arunga ulei. Intorcand busonul invers arunca pe galeria de admisie. O garnitura de pluta (ptr. ca buson nou nu era livrabil) si masina e ca noua. Dar ganditi-va ca eu am vandut utilajul din cauza asta. Bineinteles ca mi-am dat tot concursul in rezolvarea problemei, cumparatorul fiind cunostinta ce stia cum a fost intretinuta masina si sigur ca nu sunt probleme la motor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0