Sign in to follow this  
Followers 0
Alxseb

Senzor presiune turbo

12 posts in this topic

Salut la toată lumea. Am o eroare în bord și anume "anti skid service vereist". Am făcut o diagnoză și mi-a găsit eroarea p0069 senzor presiune turbo. Ideea este că nu știu unde se află acest senzor, mă puteți ajuta? Masina din dotare este un v50 din 2006 cu motor de 1.6D 109 cp. Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor presiune turbo si mai ce? Poate senzorul iti raporteaza o presiune prea mare si problema este din valva cotrol turbina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai apare nimic altceva în afară de eroarea asta. Ideea este ca am plecat acum jumătate de oră până undeva și mi s-a aprins la contact dar s-a stins într-un minut de la pornirea motorului. Eroarea apare și dispare când are chef.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil vorbești de valva de control turbină.

Am schimbat-o acum 1 lună sau 2 pentru că raporta prea multă presiune pe turbină (2.9 în sarcină, când maximum admis este 2.2-2.4 la motor de 1.6D).

Dacă e aceeași componentă și la tine, nu e prea scumpă. Mergi la un mecanic și ți-o schimbă în max 30 de min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde îmi recomandați să merg pentru o diagnoză amănunțită și un mecanic priceput în Iași? Am sunat la cei care se ocupau pficial de Volvo dar cică nu mai lucrează cu ei, așa că nu știu încotro s-o apuc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar dacă totuși este senzorul de presiune? În eroare spunea ceva de presiunea barometrică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va ajuta cu ceva fotografiile astea? In prima este eroarea generala pe toate motoarele iar in a doua este specifica tipului meu de motor.

Fără titlu.jpg

Fără titlu 3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea barometrică nu e dată de valva de control turbină? Îți ziceam mai sus că la mine aveam 2.9 bari în loc de 2.2.

Din păcate nu am pe cine să îți recomand în Iași. Îmi pare rău. În București îți recomandam cu drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am făcut un test în sarcină( în treapta a treia, progresiv până la 4000 rpm ) și nu am depășit 2200 hPa. Ce m-a îngrijorat este valoarea senzorului de la dpf, tot la aceeași turație.

IMG_0207.JPG

IMG_0208.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, revin cu rezolvarea la problema mea. Am facut o igienizare a climei si dupa cum stiti trebuie sa scoti filtrul de polen cand te apuci de aceasta operatie. Asa ca am scos mufa de la pedala de acceleratie pentru a ajunge la filtru. Cand am pornit motorul ca sa dau drumul la aer sa-l recircule, mi sa aprins un martor in bord si mi-am dat seama ca uitasem sa cuplez mufa la pedala. Dupa terminarea igienizarii am pus diagnoza pe masina, gandindu-ma ca trebuie sa se fi memorat vreo eroare. Am gasit intradevar eroarea de la pedala de acceleratie si imi aparea cu "semnal corupt". Asta m-a dus cu gandul la "semnalul corupt" care imi aparea la senzorul de presiune turbo, asa ca am luat un spray de contacte si am inceput sa curat mufele care le-am gasit in zona senzorului. A doua zi am plecat in concediu si surpriza, nici o eroare in urmatorii 1500 km facuti si nici pana in prezent. Sper sa se fi rezolvat problema , asa ca daca aveti vreo eroare de genul "semnal corupt", ori e senzorul dus ori sunt contactele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitări și mulțumim că ai împărtășit cu noi rezolvarea la problemă.

Mulți kilometri fără probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0