LucianBBN

OT 06 BBN

222 posts in this topic

Deci: am fost la Braia Vadim si Alex.....mi au verificat masina. 

Au zis asa: consumul este normal pentru motorul asta, fumul pe care il scoate este normal. 

Nu are erori. Totul este ok. 

Ar trebuii sa schimb lichidul de frana si tampoanele la motor. 

Cam atat. 

Va multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covoare / Presuri cauciuc VOLVO S40 II 2004-2012
https://www.olx.ro/oferta/covoare-presuri-cauciuc-volvo-s40-ii-2004-2012-ID5lGD4.html

Nu fac reclama. Doar vreau sa va informez. Mi am cumparat la masina si pt cine are nevoie. Sunt f groase de f buna calitate, nu au miros si se potrivesc la fix pe sistemul de prindere al masini. 

Va multumesc. 

Repet nu fac reclama....daca se considera reclama rog un moderator sa stearga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covoare / Presuri cauciuc VOLVO S40 II 2004-2012
https://www.olx.ro/oferta/covoare-presuri-cauciuc-volvo-s40-ii-2004-2012-ID5lGD4.html

Nu fac reclama. Doar vreau sa va informez. Mi am cumparat la masina si pt cine are nevoie. Sunt f groase de f buna calitate, nu au miros si se potrivesc la fix pe sistemul de prindere al masini. 

Va multumesc. 

Repet nu fac reclama....daca se considera reclama rog un moderator sa stearga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pt cei care sunt mai cunoscatori decat mine: imi atinge pe undeva daca as pune jante pe 18 cu 8,5 j? 

Va rog sa tineti cont ca pe spate am si flanse distantiere de 2,5 cm. 

Va multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca a pornit alarma...

3 hours ago, LucianBBN said:

Intrebare pt cei care sunt mai cunoscatori decat mine: imi atinge pe undeva daca as pune jante pe 18 cu 8,5 j? 

Depinde ce offset are janta... Daca are 52.5 (standard) ajungi la 52.5 - 25 = 27.5, care e putin cam... putin. Cu offset 30 si anvelopa cu latime 215 s-ar putea sa ai probleme chiar si pe spate. Cred ca ti-am mai spus, il poti contacta pe onezero, el s-a jucat cu fitmentul mult pe platforma ta si s-ar putea sa fie dispus sa te ajute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onezero nu raspunde pe forum. Iar nr de telefon nu am. 

Multumesc mult. O sa ma mai documentez sa vedem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci f misto.....nu stiam ca am alarma si nu stiam ca te anunta masina ca a pornit. 

F tare!!!! 

Multumesc mult!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu face misto. Aia inseamna. alarma pornita - verifica masina ( cam asa se traduce)

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fac misto si nici nu am zis ca face cineva misto. 

Chiar sunt bucuros ca masina are alarma si ca te anunta cand s a activat. 

Va multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze am interpretat gresit. In loc de deci foarte misto am interpretat deci faci misto. Greseala mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai un led rosu care palpaie cand e inchisa masina. La mine la S 80 e pe mijlocul bordului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stiu de led. Am si eu la fel. 

Stiam ca are inchidere centralizata. Dar nu stiam ca are alarma. 

Va multumesc mult. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si update la ce s a mai intamplat cu masinuta mea....consumul se mentine in limitele pe care le am scris in posturile de mai sus....adica 8 la exterior si undeva intre 10-13 in oras. 

Si ca noutate clipsuri prindere triunghiuri pe portbagaj. Pret 17 lei buc. Sunt 2 buc. 

Multumesc Braia si Alex 

IMG_2632.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare drag!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt a reconditiona turbina la masina mea....imi recomandati un centru care face asa ceva? Si preturi daca stiti. 

Va muktumesc. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul e ok, cam atata consuma si al meu v50 mai mult de 750 km cu full-ul facut pana sus la buson nu fac 

dar cam multe probleme ai avut cu ea  si sincer volanul sa fie asa rupt si schimbatorul la fel la 200 de mii km ... hmmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ....acum ce sa mai zic. Calculatorul bate cu ce e pe bord...dar stiu ca e posibil sa se umble si acolo. 

Acum nu mai conteaza cati km are masina de fapt. E a mea si chiar imi place. 

Multe din investitiile pe care le am facut in masina poate nu erau necesare....chiar acum....insa asa m am comportat cu toate masiniile mele...am vrut sa fie in parametrii maximi. 

Acum de exemplu cu turbina...nu ca nu trage masina...dar vreau eu sa o stiu perfecta....sau cat mai aproape de perfectiune. Am mereu eroarea cu presiune prea mare in turbo, am facut test in mers si nu prea lucreaza turbina cum trebuie...nu si regleaza presiunea si pleaca destul de greu cand o accelerez. De aceea am discutat cu un amic care teconditioneaza turbine si mi a zis ca asta e semn de turbina pe duca. Dar ma costa f mult din punctul meu de vedere sa o fac la el. 

De aceea am intrebat aici de preturi si recomandari de centre pt reconditionat. 

Va multumesc....Doamne cat am putut sa scriu....v am plictisit 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaa....astazi m a sters o conducatoare auto in parcare. Masina ei usile amandoua praf....,coltul barii spate dreapta...un pic vopseaua sarita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit mufa asta iesita. Mi am dat seama de unde a iesit. Am bagat o la loc. Intra in partea dreapta a filtrului de motorina. 

Intrebarea mea este ce rol are? Mentionez ca masina a mers normal...si chiar am facut cred ca in jur de 1000 km...fara probleme.  

Va multumesc 

IMG_2634.JPG

Edited by LucianBBN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am avut probleme cu turbina si nici semne de moarte nu da

a mea targe bine de tot  atat de bine incat am facut un 320d la liniuta de 150 cp.si de curand cu un prieten cu un Passat cc de 170 cp umar la umar :D

cei drept am chip tuning 

P.S ai grija de motorina bagi .am avut belele acum 2 ani cu cea de la Lukoil acum bag numai de la Rompetrol EfixS sunt pretentioase

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, LucianBBN a spus:

Am gasit mufa asta iesita. Mi am dat seama de unde a iesit. Am bagat o la loc. Intra in partea dreapta a filtrului de motorina. 

Intrebarea mea este ce rol are? Mentionez ca masina a mers normal...si chiar am facut cred ca in jur de 1000 km...fara probleme.  

Va multumesc 

IMG_2634.JPG

mi se pare ca e mufa de la filtrul de motorina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de la filtru e...dar ce rol joaca ea? Adica ce monitorizeaza....ce face ea efectiv, pt ca am avut o scoasa si masina a mers perfect. 

Va muktunesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...preincalzire motorina pentru perioada rece....comparativ, la D5 sau modele mai noi este separat de filtru propriu-zis ,insa tu ai motor psa..

Motiv pentru a fi foarte scump fata de un filtru cartus.

Edited by 1984
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now