Raducu Radu

Parere s60 2.0 d4 163cp 5 cilindri

21 posts in this topic

Buna , recent mi-am achizitionat un Volvo S60 2.0 D4 163CP, automata din 2012 echipare momentum, va pun si un link cu masina ( http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=312112184 ) , intrebarile mele sunt urmatoarele:

Ce parere aveti de motorul de pe masina , daca nu gresesc este d5204t3, probleme comune , etc...  ?

Cat despre cutia de viteze ce parere aveti ? 

Avand in vedere ca masina are relativ kilometri putin si este de la reprezentanta din Belgia cu CAR-PASS si control tehnic si garantie 1 an de zile in europa la Volvo, astept parerile voastre. Multumesc.

 

In caz de nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute topicul unde trebuie. Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia de viteze este oke daca ii schimbi uleiul la 80-100k .

Motorul este si el oke daca pui ulei 0-30 a5 b5 si schimbi cureaua de auxiliare frecvent.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 06/08/2017 at 8:16 AM, Cristi Muresan a spus:

Cutia de viteze este oke daca ii schimbi uleiul la 80-100k .

Motorul este si el oke daca pui ulei 0-30 a5 b5 si schimbi cureaua de auxiliare frecvent.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ce inseamna frecvent,  am acelasi masina din 2013,  are 132k iar in afara de ulei si filtre,  nu am schimbat nimic pentru ca nu era necesar,  a.. Discurile si placute,  dar ca si motor,  toarce. 

Edited by Zgr44
Greseala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frecvent inseamna la fiecare revizie. Eu o schimb la fiecare a DOUA revizie si nu am avut probleme. Daca intinzatorul nu este cel cu bube si cureaua folosita este cea OE n-ar trebui nici macar in situatia in care se rupe cureaua sa intre peste distributie. S-a discutat si rediscutat subiectul de N ori aici.

@OP - uleiul in cutie se schimba la 60K daca circuli preponderent in oras sau tragi casa dupa tine, per a contrario risti sa te lovesti de probleme mai grave (grup valve etc). Un schimb + flush cu 4/8l nu costa atat de mult oricum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cutia de viteze este oke daca ii schimbi uleiul la 80-100k .

Motorul este si el oke daca pui ulei 0-30 a5 b5 si schimbi cureaua de auxiliare frecvent.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ce inseamna frecvent,  am acelasi masina din 2013,  are 132k iar in afara de ulei si filtre,  nu am schimbat nimic pentru ca nu era necesar,  a.. Discurile si placute,  dar ca si motor,  toarce. 

Dupa cum ti-a raspuns Mihai , personal am schimbat cureaua de accesorii si intinzatorul la 130k , ulterior cureaua de accesorii la 174k cand am schimbat si distributia. Probabil pe la 200k mai arunc un ochi si o schimb din nou

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaug: intinzatorul de auxiliare sa fie cel modificat special de Volvo(Dayco) care se schimba la 90.000km!!!(sau 3 revizii Volvo a cate 30.000km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

APV2740 e ce îți trebuie tie

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru pareri , astept in continuare sfaturile si parerile voastre ! Multumesc !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg asta cu parerile, adica esti nesigur de alegerea facuta si vrei sa-ti spunem noi: " bravo mah, ai facut cea mai buna alegere, esti cel mai tare !!! "

Nu cred ca avem loc pe server sa scriem cate probleme are D3ul . Insa daca tot o cauti iti zic : 

1. uzura prematura curea accesorii, face plici, cost reparatie 4k euro 

2. uzura prematura compresor clima, idem punctul 1, 4k euro plus compresor AC 

3. uzura prematura alternator, idem punctul 2 fiind acelasi cost . 

4. cutia de viteze dupa ce mergi exclusiv urban 4-5 luni incepe sa smuceasca atunci cand treci din R in D . 

5. capete de planetara, pica destul de repede . 

6. pierderi ulei teava admisie turbo, tubulatura turbo sub masina pana in intercooler, probleme cu suportul tevii care se rupe iar in unele cazuri chiar se fisureaza teava de aluminiu . 

7 valva control turbina pica si face presiune prea mare/mica . 

8 furtune turbo se sparg destul de repede 

9 senzor presiune turbo (pe intercooler) 

10. electromotor destul de firav la versiunile cu S&S . 

11. bucsi portfuzeta ce pica dupa 3 ani 

12. valva laminare compresor AC 

13. am obosit pt ca sunt prea multe . 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 27.10.2017 at 1:57 PM, Bogdan G a spus:

Nu inteleg asta cu parerile, adica esti nesigur de alegerea facuta si vrei sa-ti spunem noi: " bravo mah, ai facut cea mai buna alegere, esti cel mai tare !!! "

Nu cred ca avem loc pe server sa scriem cate probleme are D3ul . Insa daca tot o cauti iti zic : ...

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raducu a scris ca are D4, nu D3...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mariusdaniel  in 2012 D3 avea 163 cp iar D4 nu exista, D4 a aparut ca MY2013 si este D3 rebranduit , deci ? 

Defectele sunt valabile pt D3, D4 si D5, mai mult la D5 pica turbina mica . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da softul e bun sau pica si ala?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia? Toate-s niste gunoaie de masini. 

Vand scotch negru.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 27/10/2017 at 0:57 PM, Bogdan G said:

Nu inteleg asta cu parerile, adica esti nesigur de alegerea facuta si vrei sa-ti spunem noi: " bravo mah, ai facut cea mai buna alegere, esti cel mai tare !!! "

Nu cred ca avem loc pe server sa scriem cate probleme are D3ul . Insa daca tot o cauti iti zic : 

1. uzura prematura curea accesorii, face plici, cost reparatie 4k euro 

2. uzura prematura compresor clima, idem punctul 1, 4k euro plus compresor AC 

3. uzura prematura alternator, idem punctul 2 fiind acelasi cost . 

4. cutia de viteze dupa ce mergi exclusiv urban 4-5 luni incepe sa smuceasca atunci cand treci din R in D . 

5. capete de planetara, pica destul de repede . 

6. pierderi ulei teava admisie turbo, tubulatura turbo sub masina pana in intercooler, probleme cu suportul tevii care se rupe iar in unele cazuri chiar se fisureaza teava de aluminiu . 

7 valva control turbina pica si face presiune prea mare/mica . 

8 furtune turbo se sparg destul de repede 

9 senzor presiune turbo (pe intercooler) 

10. electromotor destul de firav la versiunile cu S&S . 

11. bucsi portfuzeta ce pica dupa 3 ani 

12. valva laminare compresor AC 

13. am obosit pt ca sunt prea multe . 

 

G-ule mai bine imi cumpar un portbagaj de prosecco si scap mai ieftin

 

On 27/10/2017 at 0:57 PM, Bogdan G said:

Nu inteleg asta cu parerile, adica esti nesigur de alegerea facuta si vrei sa-ti spunem noi: " bravo mah, ai facut cea mai buna alegere, esti cel mai tare !!! "

Nu cred ca avem loc pe server sa scriem cate probleme are D3ul . Insa daca tot o cauti iti zic : 

1. uzura prematura curea accesorii, face plici, cost reparatie 4k euro 

2. uzura prematura compresor clima, idem punctul 1, 4k euro plus compresor AC 

3. uzura prematura alternator, idem punctul 2 fiind acelasi cost . 

4. cutia de viteze dupa ce mergi exclusiv urban 4-5 luni incepe sa smuceasca atunci cand treci din R in D . 

5. capete de planetara, pica destul de repede . 

6. pierderi ulei teava admisie turbo, tubulatura turbo sub masina pana in intercooler, probleme cu suportul tevii care se rupe iar in unele cazuri chiar se fisureaza teava de aluminiu . 

7 valva control turbina pica si face presiune prea mare/mica . 

8 furtune turbo se sparg destul de repede 

9 senzor presiune turbo (pe intercooler) 

10. electromotor destul de firav la versiunile cu S&S . 

11. bucsi portfuzeta ce pica dupa 3 ani 

12. valva laminare compresor AC 

13. am obosit pt ca sunt prea multe . 

 

G-ule cu banii de D3 imi i-au un D2 si un portbagaj de prosecco :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MMMihai  numai Buga poate vinde scotch negru . 

@Maurice softul e bun . 

@Raxo nici aici nu scap de tine Razvane . :))))) 

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
@MMMihai  numai Buga poate vinde scotch negru . 

@Maurice softul e bun . 

@Raxo nici aici nu scap de tine Razvane . :))))) 

:)))

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/5/2017 at 9:55 PM, Raducu Radu said:

Buna , recent mi-am achizitionat un Volvo S60 2.0 D4 163CP, automata din 2012 echipare momentum, va pun si un link cu masina ( http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=312112184 ) , intrebarile mele sunt urmatoarele:

Ce parere aveti de motorul de pe masina , daca nu gresesc este d5204t3, probleme comune , etc...  ?

Cat despre cutia de viteze ce parere aveti ? 

Avand in vedere ca masina are relativ kilometri putin si este de la reprezentanta din Belgia cu CAR-PASS si control tehnic si garantie 1 an de zile in europa la Volvo, astept parerile voastre. Multumesc.

 

In caz de nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute topicul unde trebuie. Multumesc !

Salut, 

Am avut un S60 D3 163 CP 2.0 5 cilindri cu cutie manuala - foarte multumit de motor - l-am mai si transformat in D4 ulterior - "chipuit" la 470Nm / 184 CP (original 400Nm/163 CP) - si nu a avut nimic. Nici cu cutia automata nu am avut nicio problema in 100k km, la un alt S60 D5. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now