Sign in to follow this  
Followers 0
OvidiuSb

Salutare tuturor

14 posts in this topic

Va salut, si intru si eu in club , cu un V50 2.0D ,  2006 si 275 000 km. 

Dupa 4 zile si 800 de km, ce pot sa zic e ca e o bucurie sa o conduc. Si ca intradevar scaunele sunt superbe. :)

Azi am lasat masina in service, ambreajul si volanta trebuie schimbate, si probabil si DPF-ul e infundat , revizie, distributie si ce mai gaseste mecanicul pe langa. Probabil o sa fiu cateva luni in soc cand o sa vad factura, dar creierul in timp sterge amintirile neplacute :) si ramane placerea de a o conduce. 

Drumuri bune tuturor si cat mai multi kilometrii fara probleme.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Bine ai venit printre noi - daca vei grija de masina cum trebuie si ea va avea grija de tine. Si cred ca iti va oferi si multe bucurii. Sa pui poze si nr. inmatriculare ca sa te gasim prin Sibiu. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poze nu am apucat sa fac, ca asteptam sa o spal, am una din anunt. Si pana la numar, mai dureaza..

Screenshot_2017-08-28-19-46-01-826_ro.mercador.png

Edited by OvidiuSb
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O recomandare: dupa ce se schimba ambreiajul si volanta, cauta un service capabil sa-ti faca geometria din subcadru. Aliniere de subcadru (jug). Si la mine s-a schimbat ambreiajul si volanta in decembrie, si de atunci nu am reusit sa-mi fac geometria ca lumea, desi am fost si la reprezentanta la Cluj. La roata din fata stanga am camber (unghi de cadere) negativ la cea din dreapta pozitiv. Bineinteles ca (virgula) cauciucurile noi se tocesc pe masura... Cred ca o sa fac un drum la Szeged, in caz de nu reusesc in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geometria din subcadru... ?  Inteleg ca ar trebui centrat iar cadru motorului, si asta se face intr-un fel anume, sau cu ceva scule speciale?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic se face la reprezentanta. Insa - in cazul meu - cei de la Cluj nu au facut-o. Nu mi-au facut nici geometria la rotile din spate spunand ca "e gripat" :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In situatia ta numai

La s40 v50 nu se da jos cadrul

In 3-4 ceasuri e schimba volanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, mersi de info Volvo 244.

M-am cam hotarat sa inlocuiesc DPF decat sa ii dau OFF , voi ce parere aveti? Mai e cineva care l-a inlocuit . sa-mi spuna daca mai sunt ceva detalii de care trebuie sa tin cont ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte putini schimba dpf-ul,din cauza pretului ridicat.

Dupa schimbare,o sa ai nevoie de tester .

app:cat te ajunge dpf-ul nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimb dpf

Fizic

Dupa verificat si completat aditiv daca e cazul

Resetat contoare din tester

Dpf e in jur 1000-1200lei

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF- ul mi l-a gasit mecanicul pe la 2300 lei , ceva reducere, ultima bucata pe stoc, pe undeva prin afara...

Eu la 1000 - 1200 lei nu am gasit, in general am gasit pe la 3000 lei.... asa ca 2300 a fost un pret bun pentru mine...

Dupa schimbare, o sa am nevoie de tester Vida Dice sau merge si cu un Bosch KTS?

Aditivul l-am verificat pe vida dice inainte sa bag masina in service si arata ceva de genul 8 din 15....

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar de ce nu anulezi tu DPF-ul de tot fizic si din soft

eu nu am asa ceva pe v50 2.0d intradevar fumaga putin la depasiri si accelerari violente darr ramai cu banii in buzunar si masina e mai vioaie 

eu am de gand sa anulez si egr-ul ca e putin infundat si parca nu mai are vlaga aia ca acum 1-2 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, OvidiuSb a spus:

DPF- ul mi l-a gasit mecanicul pe la 2300 lei , ceva reducere, ultima bucata pe stoc, pe undeva prin afara...

Eu la 1000 - 1200 lei nu am gasit, in general am gasit pe la 3000 lei.... asa ca 2300 a fost un pret bun pentru mine...

Dupa schimbare, o sa am nevoie de tester Vida Dice sau merge si cu un Bosch KTS?

Aditivul l-am verificat pe vida dice inainte sa bag masina in service si arata ceva de genul 8 din 15....

 

Eu ultimul de o luna la pretu asta l-am dat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu am anulat DPF-ul...? 

Greu raspuns.... :)  Masina am luat-o cu gandul ca anulez DPF-ul , (fara DPF nu am gasit una cu toate optiuniile pe care le vroiam) si rezolv cu 350 de euro cu DPF OFF decat sa dau peste 1000 de eur pe un DPF nou...

Intre timp am aflat doua informatii noi , ca DPF-ul e 500 de eur, si ca masina scoate fum dupa anulare.... si am eu un pitic cu fumul..

Pe langa asta , sunt mai ecologist putin , plus ca nu ma lasat chiar rece nici faptul ca e ilegal, si ca poate o sa devina mai stricta legislatia pe tema asta si in RO, sau chiar daca in RO nu vor fi probleme cu DPF OFF, nu vreau sa ma gandesc ce ar fi  daca m-ar prinde prin Austria cu DPF OFF , la ce legi si amenzi au pentru poluare....

Asa am gandit-o , nu sunt nici eu convins ca am facut alegerea buna , ma incanta si ideea unui motor mai putin "sufocat", cu consum mai mic si mai putine probleme specifice DPF-ului...dar vorba aia: " Nu merge si cu  .... .. ... , si cu sufletul in Rai" :)

@volvo 244  :(   Acum e tarziu, e deja montat pe masina.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0