Sign in to follow this  
Followers 0
blueazimut

Galerie admisie D5 215 cai

16 posts in this topic

Va salut!

Ati mai intalnit galerie de admisie crapata la acest tip de  motor? A mea a crapat, pe la imbinari ...

Sunt proaste din fabrica,sau a facut a mea turbina presiune prea mare?

Intreb ca sa stiu daca mi-o caut din dezmbrari sau o iau noua?

Salutare!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei crapa in zona suruburilor de prindere, dar crapa! Poti cauta prin dezmembrari, ca noua este destul de scumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt proaste de fabrica ci ai avut presiune prea mare . Vezi și teava de plastic ce leagă turbina mica de cea mare și aia se sparge .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am eu galerii de 215 cp,daca te intereseaza suna-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offf... Exact de ce mă temeam... Deci înainte să montez următoarea galerie, trebuie să dau turbinele jos să le verific și pe astea ?! Grozav... 

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu! Faci o diagnoza si vezi ce presiuni ai in sarcina. Daca face overboost, in prima instanta inlocuiesti valva control turbina si apoi verifici daca este bine sau nu! Noi am gasit una cu galeria sparta, iar turbina mica nu facea presiune suficienta, deci se poate si asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Noi am gasit una cu galeria sparta, iar turbina mica nu facea presiune suficienta, deci se poate si asa' 

Hah... Drăguț! 

 

'in prima instanta inlocuiesti valva control turbina' 

Vorbești de una din cele 2 supape pe vacuum? 

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca da, este o supapa de vacuum la urma urmei, insa este valva control turbina :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh? Inițial credeam că te referi la wastegate... 

Supapele de vacuum?! am zis că  mașina e relativ nouă ... Mai ales că la bătrânul meu 2.0D PSA care are vreo 300.000km toate supapele de vacuum  încă merg... 

În fine... Aștept galeria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva control turbina. O gasesti in partea stanga spate a motorului. Mai este una miva langa ea, pentru westgate

s-l225.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica furunele vacumatice , la mine aproape s-a rupt unul la cat s-a atins un cablu de el .

Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furtunașele de vacuum le-am verificat... Wastegate verificat și culisează sub acțiune vacuum... 

În schimb, actuatorul de bypass de pe turbo de jos, nu am reușit să îi văd tija dacă se mișcă sau nu... Voi reușiti să vedeți ceva fără să demontați? În VIDA pare simplu, dar în realitate abia văd unde intră furtunasul de vacuum, dar celălalt capăt unde vine tija, Dumnezeu cu mila... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo: mi-a venit galeria și vine cu garnitură cu tot... Eu am comandat și garnitura, separat...

Deci am o garnitură de galerie admisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat galeria... Momentan... Totul în regulă... Presiune maximă făcută într-un vârf  296 kpa, în condițiile în care maxima cerută a fost de 290kpa... Dusă între  4000-4500 rpm în a 5-a... Aceeași poveste și în a 4-a... În a 6-a nu am mai apucat să verific, dar presupun că nu se abate de la comportament... 

Mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mai detii masina, si daca ai mai avut probleme cu galeria de admisie,ca am patit si eu la fel acum.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0