marusy80

Motorul sacadeaza in mers

18 posts in this topic

Salut dragi colegi, sunt destul de nou aici, cam de 2 luni am luat un V50 cu motor 2.0 136cp dar din pacate am o problema cu el si nu reusesc nici cum sa ii dau de cap.Problema sta in felul urmator: motorul trepideaza in sarcina dupa 1600rmp pana la 3000, trepidatiile sunt destul de puternice si se intampla tot timpul, se manifesta cum ai ramane fara carburant dar masina trage bine, porneste perfect , daca calc pedala la maxim nu mai trepideaza.Am incercay fel si fel de scenarii sa scap de tremurat, am observat ca pe austostrada daca merg la maxim 2000rpm in a 6-a parca nu mai face deloc dar cum trec de acest prag incepe.Am schimbat benzinariiile, inclusiv pe afara , am verificat injectoare si pompa, am schimbat bujiile, kit ambreaj si volanta, anulat dfp, schimbat turbo.Pe diagnoza cu Vida sau alte testere imi da valva de vacum care duce la turbo dar si inainte sa apara aceasta eroare aveam aceasi problema, am schimbat acea valva dar eroarea tot persista. A mai patit careva asa ceva sau ce sa mai verific deoarece in zona am fost la multi dar nimeni nu ii poate da de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se repara la București. E greu de făcut 2.0d mai ales dacă e masina veche și a fost umblat și la softul original .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Bogdan G said:

Se repara la București. E greu de făcut 2.0d mai ales dacă e masina veche și a fost umblat și la softul original .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Daca era Bucurestiul mai aproape de Dublin, o aduceam si eu la service! Aici toti sunt mecanici. Cand iei masina inapoi, o iei mai rau de cum ai dus-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci iei masina noua, nu prea ai cum sa greșești . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/1/2017 at 9:31 PM, Bogdan G said:

Se repara la București. E greu de făcut 2.0d mai ales dacă e masina veche și a fost umblat și la softul original .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Salut, si eu am problema asta, a existat si inainte si dupa resoftare/anulare DPF! La mine se manifesta doar in treapta a doua si a treia, in 2 este cel mai deranjant! Ma deranjeaza problema dar am invatat s atraiesc cu ea mai ales ca nu se manifesta in permanenta dar daca poti sa ne dai un sfat ar fi binevenit, eu chiar daca sunt in Romania, sunt din Cluj si sunt in criza de zile de concediu pentru a ajunge la Bucuresti(daca nu ar fi distanta dintre cele doua orase sau o autostrada intre .... as veni cu placere)!

 

Mersi mult,

O zi faina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu vechea problema, dupa ce am schimbat injectoarele si pompa cu altele de pe o masina funcțională tot asa face iar azi am facut o diagnoza si in mers. Atasez aici rezultatul in speranta că cineva ma poate ajuta. In momentul in care incepe aa trepideze presiunea de combustibil vad ca oscileaza tare

IMG_20180522_220613.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-a zis ca se repara la Bucuresti. Eu in locul tau m-as duce. Chiar pe platforma, iesi mai ieftin de la Deva decat sa tot inlocuiesti pe sarite piese (scumpe). Nu ma intelege gresit, nu sunt mecanic ci privesc problema ca si potential "client" al acestui defect. Bafta si dupa ce rezolvi posteaza sa ajuti si pe altii.

Edited by HANS
Scris gresit localitatea
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce atitudine de "rahat" cu "se repara la Bucuresti" fara sa ii dai omului niste indicii,fara sa il ajuti.

Ce te astepti sa vina cu ea la tine doar pe 2 vorbe de rahat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IulianE : cred ca comentarii de genul asta ar trebui sa le faci in privat...nu de alta insa i-a spus ca se face la Bucuresti, probabil la el, urmand ca restul de detalii sa le schimbe in privat.

 

 

 

 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E forum ca sa ne ajutam intre noi,pentru asta a fost creat,nu pentru reclama la serice auto.

Deci,de kakat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frate, poate ai dreptate. Poate trebuia sa ii trimita in plic denumirea defectului si reparatia pe mail. 

Daca te uiti pe forumuri ( adica nu numai la S40/V50 ) o sa vezi ca sunt pline de genul "nu merge, ce are", fara macar sa fie puse in descriere modelul sau motorul. De parca ar sta cineva telepatic cu testerul si cu solutia la room service. Si a mea a cazut azi in bot, fum gri, nici un mesaj de eroare, zi si tu ce parere sa cer ? O pun maine pe diagnoza si de acolo vad ce se poate face.

O alta chestie des intalnita apropos de ajutor este ca omul scrie ce a patit, primeste una sau mai multe pareri, isi rezolva sau nu problema dar nu mai scrie aici nimic. Despre ajutor din asta vorbeai ?

Suntem comunitatea care suntem, e ceva voluntar in ceea ce fac adminii sau membrii si nimeni nu a conditionat vreodata prezenta cuiva pe forum cu apelarea la un anume service sau furnizor. Cred ca aprecierea ta e deplasata. Nu ne datoram nimic unii altora, dar macar sa ne respectam intre noi. Fiecare are dreptul la o opinie.

Toate cele bune.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, IulianE a spus:

E forum ca sa ne ajutam intre noi,pentru asta a fost creat,nu pentru reclama la serice auto.

Deci,de kakat

Daca te-ai uita putin, @Hans e putin din Iasi, deci nu prea putea sa-l cheme la el la servicele pe care-l are in .... Bucuresti. Scrie lin descrierea lui, sub avatar, nu-l cunosc personal.

Tot daca te-ai uita putin ai vedea raspunsul lui Bogdan:

" Se repara la București. E greu de făcut 2.0d mai ales dacă e masina veche și a fost umblat și la softul original . "

Deci o masina la care s-a umblat in soft si la care deja s-a schimbat pe incercate o groaza de piese fara rezultat (scrie omul in mesaje ce i-a facut, citeste-le) si care are probleme declarate aici pe forum (poate sunt mai vechi) de nici mai mult nici mai putin de OPT LUNI nu o poti repara in spatele casei sau coltul strazii, de aceea trebuie mers intr-un service care are competente s-o repare.

Ca servicele e la Caracal/Iasi/Bucuresti e strict irelevant, ideea de baza era:

MERGI LA SERVICE VOLVO !!!

Poate nimeresti unul bun si vor reusi sa ti-o rezolve.

De "kakat" sau "rahat" sunt cometariile alea sa ne aflam in treaba, de ce sunteti mai oameni rai si nu-l ajutati si ce e si mai deranjant e ca si insistam in ele.

Citeste forumul sa vezi cate sfaturi GRATUITE dau cei care intr-adevar se pricep sau cei care au service-uri si dupa aceea comenteaza ca-si fac reclama la propriile afaceri si competente. Eu n-am service asa ca nu-mi fac reclama.

Noroc ca nu suntem forum medical ca ar fi vrut unii sa fie descrise pas cu pas operatiile DIY de extragere amigdale sau inlocuire de valve cardiace.

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupunand ca la EGR s-a uitat cineva...ti-a mai ramas senzor presiune de pe rampa,fire,si ....ECU...Nu mai sunt asa de multe :D   Schimba-le si pe astea si vei avea o masina practic noua...VOLVO...For life :) 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, fara sa jignesc pe nimeni am fost si la bucuresti si la service volvo...la bucuresti mi s-a recomandat sa schimb injectoarele cu unele noi dar e prea mare cheltuiala si atunci am luat de pe o masina functionala dar fara rezultat. Referitor la service volvo am fost in ungaria dar acolo sa recomandat schimbare DPF + ECM si apoi vedem daca mai face deoarece am DPF OFF. Pe partea de sensori si egr am schimbat si verificat mai ramane turbo sa il mai verific odata saptmana viitoare si daca nu este de acolo voi merge din nou la Volvo sa pun alt DPF si sa fac ECM reload

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ph34r:gizas, pe bune chiar ai schimbat atatea piese degeaba!, problema comuna la motoarele 2.0HDI 100kw Citroen-Peugeot il are senzorul ax came cand este pe duca.

Tot ce trebuie sa faci este sa desfaci surubul care tine senzorul in pozitie il cureti bine si sa il dai la maxim in dreapta, strangi surubul, dai la automat 2 sec, motorul NU trebuie sa porneasca!

repeti procedura, desfaci surubul si duci senzorul la maxim stanga (sa intre cat mai mult in interiorul fuliei ax came), strangi surubul, (Atentie! senzorul sa fie pozitionat perpendicular cu fulia ax came si sa nu stea oblic,se poate devia un dinte electronic inainte-inapoi nu recomand, are un mic pinten care te impiedica sa gresesti procedura)dai la automat, motorul trebuie sa mearga rotund fara sacadari sau scaderi de forta, procedura electronica a fost sincronizata cu succes. In unele cazuri senzorul ax came este defect si nu poti sincroniza electronica, necesar inlocuire piesa si verificare cablaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat ambii senzori..si de la volanta si de la axul cu came, doar in sarcina sacadeaza, pe loc pot sa o accelerez ca merge rotund

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit problema asta fix dupa ce am facut distributia la masina, toti dadeau din umeri,ca egr, ca turbo, ba ca injectoru', ma luat capu' razna la ce aberatii debitau mecanicii in conditia ca masina a sosit buna la iei si proasta la plecare, in treapta a 2-a cand acceleram dadea de 2-3 ori in nas masina fara motiv, masina nu a avut si nici nu are problema mecanica tot ce am facut am desfacut un surubel si la-m strans la loc :( problema rezolvata.-_- (senzorul are o fanta inainte-inapoi de reglaj la surubel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 6/6/2018 at 2:07 PM, marusy80 a spus:

am schimbat ambii senzori..si de la volanta si de la axul cu came, doar in sarcina sacadeaza, pe loc pot sa o accelerez ca merge rotund

Sacadeaza sau tremura?

La mine la fel de 1  an tremura in zona 1500...3000 rotatii mai ales in treptele mici de viteza si e de fapt o tripoda de planetara. Pana la urma aceea e zona de cuplu maxim al motorului 2.0 D si e cam normal ca acolo sa se simta vibratiile date de jocul din planetara.

S-au uitat de 2 ori 2 mecanici cu experienta la planetare si nu s-au convins inca ca ea e de vina, urmeaza sa o schimb si asta e. Oricum vibratiile apar doar pe drum drept pe curba la stanga nimic. La fel la accelerare fara a fii in viteza merge motorul rotund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now