• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  
snake80

Filtru DPF !

6 posts in this topic

Salut tuturor! Detzin un s60 d5 151kw cutie manuala an 2010 decembrie 60.000km parcursi pana acum. Ieri facand un drum de 200km pe autostrada am observat ca regenerarea nu mai inceta, consumul era foarte ridicat. ceea ce m-a facut sa cred ca filtrul dpf e prea plin ca regenerarea sa mai poata avea loc. Mentzionez ca in ultima vreme am facut drumuri doar in oras. Intrebarea mea este daca cineva a reusit cu succes sa inlature fizic si software acest filtru fara prea multe batai de cap. Va multzumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate, insa este mult prea devreme sa il scoti! Nu am intalnit filtre infundate, care sa necesite anulare, la modelul tau!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa stii de principiu ,ca DPF "arde" cenusa cel mai bine ,cind motorul face evacuarea gazelor la turatia de 2200-2500rpm ,ca altfel daca o forjezi  fluxul de gaze este puternic ,nu are puterea sa arda cenusa asa repede in 10-20min, intrucit temperatura nu se ridica nici teoretic la 550-600gr Celsius, si il poate infunda mai mult iar regenerarea dureaza in bucla.

DPF-urile nu se infunda asa cu una cu doua insa doar tu stii ce masina conduci ..

Edited by 1984
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, 1984 a spus:

Ar fi trebuit sa stii de principiu ,ca DPF "arde" cenusa cel mai bine ,cind motorul face evacuarea gazelor la turatia de 2200-2500rpm ,ca altfel daca o forjezi  fluxul de gaze este puternic ,nu are puterea sa arda cenusa asa repede in 10-20min, intrucit temperatura nu se ridica nici teoretic la 550-600gr Celsius, si il poate infunda mai mult iar regenerarea dureaza in bucla.

DPF-urile nu se infunda asa cu una cu doua insa doar tu stii ce masina conduci ..

Salut. Si in cazul meu ce ma sfatuiesti sa fac tzinand cont ca prin oras fac 13km cu 1 litru de motorina si pe autostrada 9km. Cam nu suna bine deloc, corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti  recomand sa verifici la un service Volvo masina, poate ai un furtun spart si de acolo toate problemele . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Bogdan G a spus:

Iti  recomand sa verifici la un service Volvo masina, poate ai un furtun spart si de acolo toate problemele . 

Salve.Urmeaza sa ii fac revizia si o chemare pt rectificarea defectului de fabrica in ceea ce priveste cureaua auxiliara si revin cu raspunsul de la reprezentantza Volvo. Multzumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now